Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik denk een Isuzu Gemini hatchback (1985-1990). Kan eventueel ook onder andere GM naam zijn uitgebracht mocht het geen Europeaan zijn :P
Ja ik heb tot zo ver ook nog geen niche kunnen ontdekken waar de website kan gaan zitten. Ik heb al een tijdje zin in een webdesign/develop projectje dat iets met auto’s te maken heeft voor mijn portfolio maar het is natuurlijk leuk als ik het ook zou kunnen gebruiken. Het lijkt erop dat ik het maar bij een dummy site moet gaan houden :’).
Ik zou ook wel graag iets met opel of corsa doen maar de markt is al redelijk verzadigd, een recent project waarin ik mee wilde doen kon ik m’n ei niet in kwijt en die stopt er nu ook alweer mee :P.
@InjectTheVenom
Bedankt voor je antwoord. Wat je zegt zijn inderdaad belangrijke punten die het kunnen maken of kraken. Gekke ideeën zouden misschien alleen werken zonder; of iig los van het forum. Een forum met experts is natuurlijk ook een wens die lastig in is te vullen. Mensen zoals bijv willem (wim-v6) hier zou ik classificeren als expert maar dat soort mensen zetten zich belangeloos in voor de community, dat is van onschatbare waarde. Om zoiets af te dwingen moet je daar natuurlijk wel budget voor beschikbaar stellen ;).
Er zijn veel valkuilen bij zo’n project, het is niet dat ik dit perse wil uitvoeren maar ik ben op zoek naar een gat in het aanbod van online auto gerelateerde zaken in Nederland waarvan mensen blij zouden worden als het er was ;). Vandaar dit kleine onderzoekje ook king:
@asconahobbyist
Bedankt :), dat is ook iets waar ik me van bewust ben. Een forum moet natuurlijk wel een duidelijk en uniek doel hebben om te slagen. Ik kan me voorstellen dat mensen aan hun merk of type gerelateerde forum genoeg hebben. Daarbij is er inderdaad al een autoweek forum dat volgens mij redelijk actief is.
Veel vermoedens worden zo langzamerhand al bevestigd, ik hoop nog steeds een ongevulde leegte te vinden in dit segment ;)STAHP!
Alleen de manier waarop de deuren openen vind ik wel gaaf, de rest maakt me nogal misselijk :’)
Ik vind dat die golf er nog behoorlijk normaal uit ziet voor iets dat zo snel gaat. Daar hou ik wel van *sleeperlove* :)
Ik heb even lopen zoeken maar het enige wat ik er een beetje op vind lijken zijn deze:
König Candy

Zag vandaag een vectra C station (volgens mij) met irmscher grille op de Westervoortse brug, blijf dat toch een vette grille vinden :D
Yep, dat is ‘m :)
Ik probeerde ook nog achter je Léontine te komen maar ’t was me te moeilijk. Dacht dat het Frans was maar er zijn zoveel oude Franse merken :P
In ieder geval nu eentje van mijn kant. Merk, model en evt. bouwjaar:

Een Mercedes-Benz S-Class W221 van Lorinser :)
Ingevuld, succes met het onderzoek. Ik doe een vergelijkbare opleiding dus steek een handje uit naar m’n lotgenoten :P.
Ik heb trouwens al meerdere malen gelezen dat je dan voor zuurvrije vaseline moet gaan maar volgens mij is dat een oud verhaal, geen idee of dat tegenwoordig nog zo is :P
Voor de zekerheid toch voor witte gaan, vlekt ook niet zo :P8 december 2012 om 18:27 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684462Zo, zojuist dit hele topic even doorgelezen.. of ja ik was wel even bezig ;)
Ik ben vooral erg benieuwd naar de sedan dus ik ga dit zeker blijven volgen, leuk om te zien dat je zoveel zelf doet! :)Vanochtend dik pak sneeuw op de wagen, voor vannacht maar even onder de carport gezet :)
Ben benieuwd of de voorspellingen ook daadwerkelijk uitkomen, het was al aardig glad vandaag (zomerbanden)E-mail de adverteerder?
Haha het is wel leuk maar met ijzel is het echt een ramp :P
Had hiervoor een MX-5 NB en toch wel wat schrikmomentjes gehad op onverwachts gladde stukjes :PWelkom, die opel gt’s zijn sexy :D
Ik heb dezelfde motor en maakt ook geluid als een dieseltje maar ik rijd er gewoon mee door ondanks het irritante geluid :P
Wat ik wel apart vind is dat ik deze vraag al heel vaak ben tegen gekomen en iedereen geeft steeds weer het antwoord dat de ketting in principe een leven mee gaat etc. Maar dat is toch vaker het geval dan beweerd wordt dan ;)@arjontje wrote:
Omgeving arnhem in de loop van de ochtend sneeuw.
Bleef alleen op de daken liggen en afgekoelde auto’s.Idd, nu weer een koude nacht voor de boeg, hopelijk niet weer sneeuw want dan kan het wel eens blijven liggen :P
28 november 2012 om 15:15 In reactie op: Word gratis lid – Corsa Club – Ook voor NIET-getunede auto’! #17960287@soepkiepe wrote:
wel mooi dat je een cluppie op wil richten ;)
ik wens je in ieder geval veel succes toe met je nieuwe site, en hoop dan ook voor jullie dat je veel leden bij andere forums/clubs weg kan halen.
wanneer jij met je site laat zien dat jullie site net iets beter of informatiever en zo bent zal dat vast lukken ;)Dankjewel :), daaraan toegevoegd willen we ook graag mensen aantrekken die nog helemaal niet lid zijn van een forum met bijvoorbeeld offline werving :)
Ik denk dat we wel een tip kunnen gebruiken, de grille doet me denken aan een Jag maar ik kan me geen type heugen dat er zo uit zag :P
Had niet direct aan Riley gedacht
Misschien een Riley MPH uit ’34?27 november 2012 om 20:24 In reactie op: Word gratis lid – Corsa Club – Ook voor NIET-getunede auto’! #17960282@Aapje wrote:
“om te beginnen zijn we handleidingen, how-to’s etc. aan het verzamelen”
Kortom klakkeloos overnemen van andere forums/clubs of schrijf je zelf Turill? Want anders heeft het echt geen meerwaarde om weer een losse site te starten.
Edit: Klakkeloos overnemen dus, gezien je ’t over ‘bronvermelding’ hebt…Jammer van de negatieve ondertoon, ik zal zeker zelf ook how-to’s gaan schrijven in de toekomst maar momenteel wil ik ze graag met toestemming van de schrijver ook bij ons publiceren. Nu snap ik wel dat overnemen in eerste instantie zinloos klinkt maar de gedachte erachter is dat het een verzamelpunt is voor how-to’s van verschillende forums en websites. Als iemand graag wil dat zijn how-to exclusief voor de leden van zijn forum blijft is dat prima, maar vaak is het doel dat er mensen mee geholpen zijn terwijl niet iedereen op dat forum zit.
Vind je dat idee niet goed dat is prima maar ik moet zelf soms even zoeken waar ik die how-to ook alweer had gevonden.Snap ook niet dat de mods van dit forum dit soort reqruiting topics nog toelaat. We zitten hier ook op een duidelijk forum, met een sectie voor howto’s e.d.
Tja dat is aan de mods..
Verder vind ik kritische opmerkingen of vragen niet erg, ik geef er graag antwoord op maar dit is iets dat wij graag willen doen voor ons zelf en voor de mensen die daar eventueel behoefte aan hebben. Als jij daar niet bij hoort is dat prima, maar is het dan nodig om het af te kraken of laat je het gewoon aan je voorbij gaan omdat je er toch niet in geïnteresseerd bent?
Welkom naamgenoot :)
27 november 2012 om 15:22 In reactie op: Word gratis lid – Corsa Club – Ook voor NIET-getunede auto’! #17960279Na goed ik wil het een beetje gezellig houden dus ik zal de misvattingen van beide kanten dan maar laten zoals het nu is. Door af en toe een type of typenummers wel/niet te noemen is het er niet duidelijker op geworden en daar wil niemand eigenlijk over discussiëren. Hierbij ook het laatste wat ik er over zeg :)
Het idee van de club is om nu en in de toekomst wat te kunnen betekenen voor de leden, kortingen bij dealers en webshops, meetings, toertochten dat soort dingen. Uiteraard kan dat allemaal niet vanaf dag één dus om te beginnen zijn we handleidingen, how-to’s etc. aan het verzamelen (uiteraard met credits/bronvermelding). Behalve dat willen we natuurlijk ook een community hebben zoals op veel forums al goed gaat.
Ik zal toegeven dat we zo onze opstartprobleempjes hebben en dat we soms genoodzaakt zijn om meningen, ideeën of bepaalde plannen te veranderen maar dat hoort allemaal bij.het proces. We hopen dat mensen in dit proces willen helpen, zo niet dan kun je natuurlijk altijd nog lid worden op het moment dat alles lekker loopt daar is iedereen vrij in. We zijn in ieder geval dagelijks actief bezig met de website dus de tijd zal het leren :)En oja ik zag je update op het c-drivers forum, succes met het inbouwen van dat 180pk monster ;)
-
AuteurBerichten