Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
klinkt als een slippende koppeling,
zitten de standaard platen er nog op?Prijs is erg goed!, persoonlijk zou ik de rollenbanktest er bij doen!
voorbeeld: ODB-tuning geeft jou 100pk/225nm minimaal voor 399,-
EDS geeft je 98pk/215nm voor 350,-
ATM zal wel een standaard programmatje er in pompen, zo niet, is 100pk wel vertrouwt zelf te schrijven.ODB/VDB beloofde me 200pk, ze hebben 210 en 221pk getest uiteindelijk met 235,7pk naar huis gereden.
dat is het voordeel van een bank-meting.mooie koplampen, een 7,5 voor de avator.
ik heb mijn auto laten chippen bij VDB works/odb tuning in sint jansklooster.
ik betaalde 400,- voor 4 dyno-runs en custom software aanpassing.
de meeste chippers beloofden me een vermogens stijging van 30pk en 50nm, zonder bank.
VDB gaf me uiteindelijk 65pk en 90nm meer!
zeer tevreden over dit team…
@Insanity; denk dat je bij een turboloze motor niet veel verschil zult voelen, hij rijd mischien iets vloeiender.dan heb je ook nog gekken die het roestproces met opzet versnellen:o
ik zie het ook wel eens op shows, veel bij golfjes.
maar ik vindt het stiekem ook wel hard staan:D


ik heb die van mij met sikaflex geplakt, (een irmscher)
er zat een antene koppelstukje bij die de antene recht omhoog doet steken,
het ziet er niet uit dus heb ik hem er niet tussen.
Wel komt de antene nu tegen de spoiler aan als ik de klep open heb..
spuitkosten weet ik niet,
Original Car Parts had toen nog een gespoten model liggen voor weinig.Ik zelf vindt die van Baas J erg mooi, een astra gtc opc uitlaat in de midden vd bumper.
dacht wel veel werk, en icm een achterbumperlip/difuser.mijn stem gaat alweer naar B4R7, heel clean:thumbup
mijn stem gaat alweer naar B4R7, heel clean:thumbup
Heb je helemaal gelijk in Wim, maar het is een indicatie.
dan moet de astra wel een hele hele lange versnelling hebben, dan zou de astra ook een hogere top hebben, of niet?
en dat heeft ie op papier niet.over 1 ding zijn we het eens; de motor moet in goede conditie zijn voordat ze gaat tunen…
ooh, sh*#, de pug 206 moet 138pk zijn
wat ik dus ook bedoel, voordat je complete motorblokken gaat vervangen of dure intake-kits koopt of ongein gaat uithalen.
wees zeker dat je blok 100% in orde is! vervang wat kapot of versleten is door origineel of beter spul!wat wim-v6 zegt check je nokkenassensensor (mooi galgje woord)
onderin zou hij juist wel redelijk moeten presteren, bijvoorbeeld;
Astra: 188nm@3400RPM… 136pk@5600rpm
golf: 180nm @ 4800RPM… 150pk@6000rpm
206gti: 190nm@4100rpm 128pk@6000rpm
A3 1.8 5v 173nm@4100rpm 125pk@6000rpm
allen tussen de 125 en 150pk en rond jaartal 1999 behalve de golf.
wel aardig vergelijkbaar dacht ik..@deef;
zoals in mn eerdere topic genoemd, vindt ik juist de crossover mooi! smaken verschillen gelukkig anders zou alles het zelfde zijn.
en de rode cijfertjes gaan er binnenkort van af, ga ook nog even een blauwe powerpipe bestellen.nog even een vraag over de directintake;
kun je nog wel bij de oliepeilstok, het lijkt mij dat de slangen er dan overheen gaan en
dat je de slangen los moet halen om te peilen (doe ik toch wel elke 2 maanden of meer).
of kan het allemaal net?had deze eerder al eens gemonteerd:

@Roger,
als je goed leest heb ik niet alles verwijderd van het hitte weerende goedje van opel, alleen gladgemaakt.
vervolgens heb ik er een hittewerend en bestendig goedje van mn werk er over heen geverft,
een extra dikke laag, ik denk wel 3x dikker dan het originele van opel.
daarna nog de 3m folie, lijkt mij zelfs overdreven hittebestendig of niet?ik weet niet hoe het spul heet van mn werk (blik zonder etiket), maar het word op machine onderdelen gebruikt,
frezen, boren, enz.yep nl-power,
je kon er zo van buiten af bij de randen een stuk papier in schuiven:P
maar ja, is dus ook al even geleden.ik had toen ook een jungle green astra met opc spoiler, 7,5x17inch wielen en flink laag.
paste allemaal perfect.Zo’n 4 jaar geleden kocht ik voor mn oude astra G ook LED achterlichten bij een bekend bedrijf in Zwolle,
ik moest op hun advies toen nog de units opnieuw dicht kitten (fabriek af slecht gekit),
mijn locale tuningboer bevestigde dit ook.
Zou dat nog steeds zo zijn?
Dat waren trouwens In-Pro units…mij is verteld dat het hitte werend is, wat denk jij dan?
mij is verteld dat het hitte werend is, wat denk jij dan?
heeft dat niet met de climate control te maken,
volgens mij droogt ie de lucht dan niet, maar kan het mis hebben.ik ging er van uit dat ze de 85kw versie had.
Maar het verschil is maar 14pk, de golf is wat ouder en zal wat paarden zijn kwijtgeraakt.
over het koppel van de Astra: 188nm en de Golf (110kw): 180nm of mag ik dat niet vergelijken Wim?ik ging er van uit dat ze de 85kw versie had.
Maar het verschil is maar 14pk, de golf is wat ouder en zal wat paarden zijn kwijtgeraakt.
over het koppel van de Astra: 188nm en de Golf (110kw): 180nm of mag ik dat niet vergelijken Wim?heb m denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=1qHnpLrMjMUthis tightropes made for walking
was het rock? pop? dance?
als je de text invoerd op joetjoep kom je bij
Nicole c mullen, maar lijkt mij niet dat iemand daar een mashup van wil maken:P[rquote=1876678&tid=143336&author=haan][rquote=1876627&tid=143336&author=Baas J.]Dus altijd kwaad? :D[/rquote]
Hoe moet ik dit zien, en hoe bedoel je mooi laten zitten?????[/rquote]haha, Nooit (geen kwaad):D, t is een geintje Haan.
-
AuteurBerichten