Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De sportknop staat ook in verbinding met je gas-respons, dat raak je dan ook kwijt!
Met de sportknop wordt hij immers ook wat zenuwachtiger op het gas..Over de werking;
mij is verteld dat de dempers gevuld zijn met een magnetische olie (vol met microscopische metaal deeltjes)
Met de sport knop wordt er een magnetische spoel geactiveerd en is daar door dus stugger.
Correct me if im wrong…Ik persoonlijk zou het nooit doen, kost klauwen vol geld en zal er niet eens beter om rijden.
dus doe je het alleen voor de looks denk ik….bij de opel garage vroegen ze 1450,- voor mn astra H totaal.
ben toen aan het shoppen geweest in duitsland en heb het door een goedkope universele garage laten monteren,
480,- voor een OPC set (incl verzendkosten) plus 400,- voor montage met apk en stabilisator-stang.dus shoppen loont zeker!
quote=”tijgetje57″]Euh een Toyota Tundra is geen sportwagen..
een opel zafira wel dan? :-)
haha, volgende keer moet je even vragen of ze willen wachten bij het eerst volgende tankstation zodat je de bandenspanning kunt checken en evt olie bijvullen, ooh en ultimate te tanken :-)
en dan racen! (wel even zeggen dat ze niet in je slipstream mogen rijden want das nie eerlijk) hahaha…
en nu even serieus hoor jongens…welkom!
zelf heb ik ook een z20lel uit 2004.
heb die van mij laten chippen naar 235pk bij VDBworks
al rijdende op een rollenbank met diverse runs, met de LEL turbo kosten: 400,-
M-tech heeft toch geen bank?
helaas hielt de standaard koppelingset (met slechts 90.000km) dat niet zo lang meer
en heb hem direct vervangen voor een LEH versie!!
ook de nagenoeg nieuwe standaard bougies trokken het niet meer.
heb wel een Bailey DV bij m-tech gekocht, duur maar snelle verzending redelijke service.
een aanrader, rijd soepeler klinkt super!dan bestaat er ook nog zoiets als aerodynamica, verschillende versnellingsbakken en goed/slecht onderhouden motoren.
of vinden jullie dat dit niet mag meetellen?Ik heb dit ook eens gehad met een heel goedkoop verlaging setje, bleek een lekke demper te zijn, is toen vervangen onder garantie…
was een astra G met 60-40 raceland troep….Ik had hem in mn oude G met een elastische spin vast.
twee oogjes aan de achterkant of zijkant van je sub schroeven en dan de haken van de spin aan de haken waar je achterbank-rugleuning aan vast zit.
(je weet wel, die twee rechthoekige haken die je aan de zijkant ziet als je de bank naar voren klapt)
ja, sorry, moeilijk uit te leggen…Hiero mijn RC Hpi versie, heb veel andere dingen geprobeerd maar het lukte me niet dus heb het vrij simpel gehouden, (is voor mij een moeilijke foto).
Ook ik ben nog niet zo heel erg gevorderd en zal vast fouten hebben maar bewaar je kritiek graag voor 1 of ander foto shop forum:D..
Ik vindt ‘op dit forum’ originaliteit veel belangrijker dan een technisch kloppende foto!!
Keep up the good work!!
@astraman;
Ik ben geen formule 1 fan maar ik denk dat het grootste deel van de F1 beleving toch het geluid is!
zie je het al voor je, zoef zoef zoef.. in plaats van, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeewww..:DOok ik zal er aan moeten geloven om ooit eens elektrisch te rijden………. zucht, wat zal ik dan die dumpvalve missen:(
mooi kleurenpallet, eeeeeeeeeeen 9.1
je bedoeld steek 4×100 of 5×110
of zoiets? (het kan netter maar de foto is te klein voor op canvas lijkt mij)

mijn daily;
28 inch lichtmetaal, 24 versnellingsbak, led verlichting! impressive specs…:D

mijn koppeling begaf het al snel met 235pk, had minder dan een ton gereden,
z20lel (volgens mij bijna gelijk aan een LER op de software na)
de oudere LETs hebben volgens mij sterkere 5 bakken.er zitten nu LEH/diesel platen, vliegwiel, lager en drukgroep op mijn m32 6 bak.
[rquote=1897635&tid=144595&author=tijgetje57][rquote=1892086&tid=144595&author=turbosix]Waar zijn mijn paardjes heen?
[/rquote]Ze hadden honger ze zijn te grazen, misschien komen ze nog wel weer een keer terug.
Goed dat je het gevonden hebt.:D[/rquote]
er staat dus ergens een hek open, maar weet nog niet welk hek.
ik heb mijn dumpvalve bij m-tech gekocht, hij was telefonisch erg kort af, achteraf te duur.
voor minder geld chip je hem bij EDS of (net als mij) in de kuinre bij VDB works met een vermogens-uitdraai!:thumbupben je al overtuigt?
mijn tigra dan, deze avond even gefixt,
seat bodykit, wrx wing, cleaned….

bedankt voor je advies!
is dat een dure grap die klopsensor?, beetje makkelijk zelf te doen?vandaag de DV er af gehad maar dat was het dus ook niet.
Stick to the plan Blitzer,
ik vindt ook die zilveren tigra (3e)huh, hij moet 1600×1200 zijn, hij lijkt wel heel erg klein?
verkleint photobucket hem automatisch?deze?

goed idee de ouwe tigra!@Folkyc20xe: hij is inderdaad op de bank geweest,
@Andre: wastegate doos = acturator zelf? of heeft die een aansturing? kunnen die verlopen/verstellen dan?
@OPCdriver: bijna alle slangen zijn vernieuwd, die heb ik natuurlijk als eerste gecheckt.het rare is dat het geleidelijk gebeurt, dus niet van de een op andere dag.
ik weet bijna wel zeker dat ik vermogen kwijt ben want;
ik kon mijn collega nog maar net bij houden vandaag
hoewel ik hem normaal voorbij vloog. (een alfa 146, 1.6i)
( :P tenzij hij er stiekem een turbo heeft opgebouwt:P )Ga het weekend de bailey DV er eens af halen, of kan het daar niet aan liggen?
Alvast bedankt voor de reacties!
ik rijd regelmatig in een transit 90pk of een Caddy SDI van mn werk, daarna voelt alles snel aan;)
eerder greep de TC ook veel vaker in.
doe mij maar een mislukte tattoo
-
AuteurBerichten