Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi Rambo,
Wil je zeggen dat je toeren omhoog zijn gegaan na het uitvoeren van de modificatie?
Dit is niet mogelijk tenzij je een andere versnellingsbak hebt gemonteerd.Het verbruik kan ook niet merkbaar zijn gestegen met deze mod, ik denk dat je probleem veroorzaakt word door iets anders.
De z22yh (na 2005) rijd idd veel mooier dan de 1.8 maar de 1.8 is wel betrouwbaarder hoor!
De z22yh heeft net als de ‘oude’ z22se net zo goed problemen met de ketting ivm de spanners.
Ook staat de m32 6bak die vaak aan de z22yh zit niet bekend om z’n goede lagers.
Des ondanks heb ik zelf ook voor de 2.2 uit 2008 gekozen omdat de 1.8 te licht aanvoeld, achteraf had ik liever de 2.8T uit 2006 gehad.Dat zou idd goed staan maar zijn de OPC wielen wel in 4 gaats te verkrijgen?
Ik zie inderdaad ook nog een Vec van 2010 te koop staan op t net, ik had er nog nooit 1 gezien van 2010. :oops:
Wel een vreemd idee omdat de productie-lijn eind 2008 gestopt is en deze dus nog een heel dik jaar op een baasje gewacht heeft :)Wat voor motor ligt er in? en wij zijn dol op foto’s ;)
Welkom Willem,
Die parkeersensoren komt vast wel goed maar een Vectra uit 2010?
Volgens mij zijn ze eind 2008 met de productie gestopt en zijn de laatsten tot begin 2009 verkocht.
Ik hoop niet dat je voor een auto uit 2010 hebt betaald?
Ik wens je in ieder geval vele fijne kilometers!Hellaas ben ik maar eventjes geweest maar petje af voor de organisatie, goed opgezette meeting.
Door de weersverwachting kleiner dan vorige jaren had ik het idee.Maar komen er ook weer foto’s op op jullie site?
;) Uploaden is zo gedaan en het kost maar een paar minuutjes van uw tijd. ;)8 juni 2016 om 09:39 In reactie op: Speakers inbouw maar blauwe led verlichting werkt nog niet #18320650Klopt Haasje, de radio levert wisselstroom, leds werken op gelijkspanning. Ik geloof ook echt niet dat je de leds op je speakerdraden moet aansluiten.
Wat Lenny zegt is idd een mooie oplossig.
+ van je leds op de 12v remote uitgang van je radio en de min op het chassis.Op een soort gelijke manier is er bij ons een nieuwe C-stijl in gelast, van af halverwege achterdeur tot aan de achterbumper.
Jammer dat ik daar geen foto’s van heb.welkom op het forum!
Echt zonde van je Vec! maar gelukkig heb je zelf niks.
Mijn vrouw is pas iets soortgelijks overkomen, onze Vec was ook total-loss maar gelukkig heb ik hem weer op de weg gekregen door het wrak weer op te kopen.
Zo te horen is die van jou er slechter van af gekomen.Heb je ook foto’s van voor en na?
@AhrendSportstourer wrote:
Ik heb via via gehoord , iemand die het voor 50 euro doet .
Dat is wel heel goedkoop, uitlijnen alleen al zit hier op €75,-
Ik heb pas geleden €200,- betaald voor montage van 4 veren plus uitlijnen. (Alleen dan voor een Vectra GTS, maar dat mag niks uitmaken)
Welkom,
Bij de MTX speakers zul je nog adapter ringen moeten kopen of maken en moet je in de originele draden knippen, de pioneers zijn daar in tegen pasklaar.
Dus uiteindelijk zal je met de pioneers goedkoper uit zijn.
Op papier (niet altijd in de praktijk het geval) zijn de MTXen wat efficiënter en zullen dus wat harder klinken de pioneers zijn beter in de lage frequenties (diepere bas)
Een silent coat isolatieset doet ook al heel wat, de starterset is zeker de moeite waard.Ik denk niet dat de vorige eigenaar de ISO stekker heeft aangepast maar dat dit standaard is, wat ik in mn eerste post al probeerde te zeggen (makkelijk geel/rood om te wisselen).
En ik ga er van uit dat je het stukje bloot liggende draad aan de rode kabel even hebt ingetapet of met een krimpkousje beschermt?Misschien heb je hier wat aan:
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=194756″ onclick=”window.open(this.href);return false;Nee dat is idd bijna niet te zien,
vele OEM opel velgen voor de H zijn ET 37, 39 of 43, Ik gok dat je huidige ook ET41 zijn.Herstel, ze zijn ET39 :???:
Welkom.
Vaak kun je de rode en de gele draad in de kabelboom makkelijk wisselen, als dit kan is dit denk ik de oplossing voor je probleem.Die 8×18 et40 gaat prima passen, ook icm eibach veren.
De Barracuda velgen zijn ongeveer 2.5cm breder en door de lagere ET vallen ze dus 5mm meer naar buiten dan de inter action, maar past ook.
Barracuda levert wel kwalitatief betere wielen.Edit; 225-4-18 is idd de juiste maat banden.
Nee, ik merkte er echt helemaal niks van, zoals ik wel verwacht had.
Ik heb hem er puur uit voor de gelijkmatige luchtstroom/vervuiling.Ik heb het restrictie pijpje er ook uit maar hier merk je echt helemaal niks van.
Het enige verschil is dat na een jaar het filter mooi gelijkmatig vervuilt is, met het pijpje er nog in was alleen het achterste deel heel vuil.
Heb een Z22YH GTS.Op de bandentabel staat:
voorkeur voor 7.5 velg = 215-225mm, maximale breedte 235mm
voor 235 zou je nog best een 35 hoogte kunnen pakken, dat scheelt maar 0,7cm, ga je toch naar 245 dan kom je idd in een 245/30/18(Hoewel de Delta’s en de Speedline’s erg op elkaar lijken zijn de Delta’s alleen in 17 en 19 inch, de Speedline’s alleen in 18 inch
maar volgens mij komen ze allemaal uit de Ronal fabriek :hmmz )Een goede bandenboer krijgt die 245ers er omheen maar je krijgt dan wel hele bolle wangen.
Ik weet niet of de wielkasten van je G ze kan hebben i.c.m. die lage ET-waarde.Volgens mij vallen ze onder de Speedline, net als de 10 spaaks.
Volgens de folder:Maat; 7,5J x 18 ET37 Leichtmetall
Beschrijving; 9-V-Speichen Design
GM-code; QP6
Steek; 5×110
Modeljaar; 07.2005 – 11.2007Die van Mtech is dacht ik een Bailey DV26D, die heb ik ook gehad, klinkt mooi! maar een aangepaste Collins Klink nog veel mooier en heeft minder snel last van storingen.
Ik weet niet of Andre Botter (Botter Tuning) ze nog heeft, zit hier ook op het forum.Een (externe) dumpvalve hoor je toch alleen met gas los (gasklep dicht).
Een wastegate loost toch overdruk bij vol gas?
Of haal ik iets door elkaar?Kan het niet zijn dat het de wastegate is die de overtollige druk loost, of lek is.
Misschien off topic maar kun je ook herleiden waar de auto gechipt is? -
AuteurBerichten