Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Maar er zit geen vacuümvervroeging op me verdeler.
Word dat niet door de ECU geregeld?Ik vraag me eigenlijk ook af hoe dat zit met motorfiets carbs.
Ik heb ook een c14nz met ouderwetse ontsteking met een hallgever.Kan ik gewoon hele inlaat traject vervangen en sensoren verwijderen/afdoppen en blijft de ontsteking gewoon werken ?
@KadAstra-EF wrote:
Ik zou eerst je roest maar eens aanpakken aan je F !
Je kan nu wel een groot project beginnen maar als de roest zodanig is dat ie rijp is voor de sloop dan is het toch zonde geld of nie?
Tis mijn mening maar jij beslist uiteraard zelf wat je doet.Rik :D
Ik heb de roest zelf veroorzaakt?
Motorkapzijschermen enz geschuurd en ingespoten met zoutzuur.
Daarna met olie ingesmeerd.
Auto heeft nieuwe apk en maar 1 rot plekje op de dorpel die ga ik binnenkort lassen.Maar heb helaas net te horen gekregen dat er 350.000 op de teller staat dus ik ga er niet aan beginnen.
Toch bedankt voor de info ik ga maar op zoek naar een andere betaalbare ombouw.
Bedankt!
@soepkiepe wrote:
ALS je hem dan toch al wilt ombouwen zou ik voor wat groters gaan.
maar dit is vast haalbaar.
de computer moet je er sowieso bij hebben, en als ik mij niet vergis heeft de vectra startonderbreking in de sleutel, dus de sleutel moet je er ook bij hebben (zit een zendertje in, onder je dash plakken is al voldoende.)Ik ga van een 1.4 mono 60pk naar een 1.6 multi 101pk en dat voor een kratje bier.
Ik krijg de hele auto dus ik heb letterlijk alles erbij.Contactslot kan ik volgens mij gewoon mee omzetten?
Dan heb ik alleen wel 2 sleutels 1 voor deuren en 1 voor starten. -
AuteurBerichten