Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
schuifbouten gaan idd
ik ben zelf van 5×112 naar 110 gegaan
maare, borbet T is er ook gewoon in 5×110 hoor
ik keur ze iig goed als de achteras aan een kabel hangt ( liefst 2 stuks )
maar, als ik t kabeltje te dun vind, of dat er risico op breken is, of t kan slijtage aan een ander deel toebrengen dan keur ik m wel af
motoren hebben een ketting…
als je op hbase kijkt komen er geen distributie gegevens naar voren
gaatjes in de uitlaat :o
daar krijg je juist een hoger co doorgewoon de kat eronder vandaan, lamba losgooien en stationair meten…
21 maart 2011 om 08:46 In reactie op: Lengte pijlstok, of heeft iemand er 1 over van een FWD auto? #17835764ey
zit idd een alu fwd pan onder
motor komt uit een vectra b, dus zou idd dezelfde als jou moeten zijn wimbij een 16v of v6 doe ik m wel vervangen als die er langer als 5000km omheen zit
maar ik moest bijv. een paar weken terug van mijn c20let ( in de corsa ) de oliepomp vervangen, alleen zat de riem er net 100km omheen…die heb ik dus gewoon weer gemonteerd hoor
bij mij lekte er in elk geval geen olie toen ik alle bouten los had van de verdeelbak ( waarmee die aan de versn. bak zit )
is trouwens wel een leuke klus ( NOT ) om te doen, die schijt bak eraf halen terwijl alles nog in de auto zit
20 maart 2011 om 11:49 In reactie op: Lengte pijlstok, of heeft iemand er 1 over van een FWD auto? #17835762zit een pan onder van een vectra b ( denk ik )
de motor die de basis is komt uit een vectra b, x25xe dus, waar alleen alle c25xe aanbouwdelen op gekomen zijnik heb nog wel ergens een setje liggen en ook nog een gsi tank met pomp
een NZ smallblock is GEEN vrijloper!,
verder,als die riem 10000km geleden gedaan zou zijn had ik m ook niet vervangen…
Chippen maakt niet uit
Ik heb met mn 330pk c20let maar 0.2% stationair zonder katEn je mag 0.5% hebben zonder lambda en kat
Kan ook zijn dat je n klein gaatje in je uitlaat hebt dat doet ook rare dingen met je co
haal je kat eronderuit, dan hoef je alleen stationair te meten…
aandrijfas krom?
anders rij ik van de week ff met je mee als ik die delen kom halen ;)
temp sensor vervangen
of t is je kat, als die er nog onder zit
uit welk jaar is je corsa?
voor 1995, en mits er geen kat aanwezig is mag die 0,5% stationair hebben
of je pakt een tigra set, die zakken achter verder ( bij de meeste in elk geval )
ikzelf rij met een Weitec set, past icm 2l homokineten, staat nu voor -110mm en heb nog 4cm over
witte knipperlichten aan de voorkant mogen gewoon…
dus waarom geen witte leds?Ook welkom…ff voorstellen is wel zo netjes
enne mogelijk probleem:
Temp Sensor kapot, deze zit bij de thermostaat en is 2 polig en zwart of blauw van kleur17 maart 2011 om 22:56 In reactie op: Lengte pijlstok, of heeft iemand er 1 over van een FWD auto? #17835760hmm
kan ik via t motornummer bij de dealer geen nieuwe stok bestellen?
ben net terug van een fam. bezoek in schotland dus ben dr nog niet echt mee bezig geweest
hier probeer ik ook bij te zijn ;)
met de c20let TR en de c30xe HB
katvervanger kan wel uitmaken bij de apk als die daardoor de emissie eisen niet meer haalt
middendemper er onderuit is geen probleem, aangezien we ( de keurmeesters ) NOG niet op geluid hoeven te keuren
Hennie boomkamp
Die mag toch wel de calibra specialist genoemd wordenZit hier ook op t forum
Vectra a en calibra zijn gewoon t zelfde
Ik heb nu een x30xe en n c25xe naast elkaar liggen en ik zie geen verschil
Ik heb ook een x30xe uit n omega in een vectra gehangen
Past gewoon hoorBuitenkant van alle v6 motoren zijn het zelfde
Carterpan is wel anders
Moet je overzetten van de oude motor
Net zoals de pijlstok en houder -
AuteurBerichten