Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
tja,is illegaal maar t gebeurt wel…
mja, wat pikken ze niet bij de garage?
dat je de kat eronder vandaan haalt en de Lambda sonde los gooit?
is gewoon ”legaal” hoor, heb dr vorige maand met me eige auto nog een steekproef mee doorstaan
lust eigenlijk alle bieren wel,met uizondering van bavaria en idd de B/huismerken
Jupiler
Heineken
Amstel
Grolsch
maakt me verder niet echt uitals ik Spanje zit pak ik t liefst een Estrella
en als ik in Schotland zit (woont veel familie+me vriendin,zit k dus regelmatig ) dan pak ik een Cider ( ala strongbow oid )maar mn favo drankje is toch een Bacardi Razz met Cola
23 maart 2011 om 17:07 In reactie op: Lengte pijlstok, of heeft iemand er 1 over van een FWD auto? #17835766wiiim
heb nu zelf een cali v6 voor de deur staan,meet ik die ook ff op
zal je zien dat we alle 2 een verschillende hebben haha
22 maart 2011 om 22:16 In reactie op: Corsa A van Jurgen, R1 carbjes, C Kadett opknappen erbij… #17842480idd vliegwiel en drukgroep van de 17d
plaat van de NE
ik zal s kijken of k nog n setje a3 lampen heb liggen
nja,
na een beurt slecht lopen, zou ik toch echt eerst andere bougies erin knallenhmm
ok als jij t zegt ;)k ken alleen de corsa/kadett sensoren
gebruikt een kadett digidash wim ;)
maare, dit type druksensor ken ik in elk geval niet,
ik heb ze alleen met 1 platte aansluiting ( kan een stekkertje op ) en 1 ronde…platte is voor t lampje, ronde is voor de druk af te lezen
achter de voorbumper/grille
ik heb met 10J onder een calibra gereden,maar met een hele lage et waarde ( 5 )
die staken 2.5cm uit en liepen net niet aan ( uitgerolde wielkasten )dus wel stafbaar ( spoorbreedte veranderd ) maar dit word bijna nooit gemeten, en valt binnen de tolerantie van 3cm uitsteken
rotor/verdeelkap ipv dis??
t is al s eerder aan de oorde geweestnee ff zonder dollen, ik ben zelf niet echt thuis in de kleinere motoren…
rij nu zelf met een A gsi, met een c16sei… ( naast mn calibra v6 )
dat is de kleinste motor waar ik ooit mee gereden hebowja wim,
kan nu zelf ff me peilstok meten, heb nu calibra v6 als daily[rquote=1897860&tid=145064&author=2000]Alles wat aan de auto veranderd is, en dus niet bij de typegoedkeuring hoort mag niet. Dus in theorie kunnen ze je een bekeuring geven als je er een ander antenne op zet. Gebeurd nooit, maar toch. Een behoorlijke tijd terug was er hier één die zijn papieren in beslag waren genomen omdat zijn spoorbreedte niet klopte. Was bij een zeer uitgebreide controle met de rdw erbij.
Het is hetzelfde als de apk, daar moet je uitlaat alleen gasdicht zijn. Maar als je bij de keuring weg rijd dan zou je meteen een bekeuring kunnen krijgen voor de herrie.[/rquote]
dit klopt ook, maar dan zou je zelfs met een ”aftermarket” uitlaat al strafbaar zijn ( bosal oid )
en als ze daar aan gaan beginnen kunnen ze 3kwart van alle auto’s wel bekeurenmaar stel he: ( ik heb t zelf )
ik heb n corsa a met een c20let, zelf een uitlaat eronder gebouwd, 63,5mm…
dit is er niet orrigineel onder geleverd, maar wel bij de RDW goed gekeurd…wat zouden ze hier aan willen/kunnen doen?
bekeuren voor iets dat gewoon bij de rdw geweest is?hmm die foto zocht ik dus ;)
is wel makkelijk bij te komen,en met een beetje beleid kom je n heel eind
een H onderblok is wel degelijk anders, net als een paar andere onderdelen ( buiten de turbo,die is zoiezo anders )
ik weet wel dat een x20xev ook prima op een x20xer programma loopt, en dan ook gewoon t xer vermogen levert
nieuwere turbo blokken ben ik niet zo in thuis
heb t ook gehad, zowel met een XE als een LET
de oplossing:
men rent heel gauw naar de dealer en haalt daar een setje orriginele bougie’s
als je dan ook ff uitmeet waar ze horen :p
bij een non-gsi zitten die puntjes er ook niet waar je ze aan vast maakt
als ze niet meer als 3cm uitsteken mag het,
dat geld voor de politie maar ook voor de apkdus de hoeveelheid J’s zegt niets, t gaat ook om de ET waarde e.d.
en de enige manier om daar achter te komen is:
Passen maar ;)het geen dat meestal bij een corsa kapot gaat is:
de vulpijp ( het rubberen gedeelte )
en de ontluchtingsslang ( loopt langs de vulpijp )hebben op t eerste gezicht geen droogte scheuren,totdat je m inknijpt
de rest is bij de meeste corsa’s van kunststof
ik drink helemaal geen koffie, vind het niet te zuipen
ik neem wel een bakkie thee of chocolademelk
op werk hebben we trouwens wel n ”luxe” koffiezetapparaat van cafebar, komen 10 verschillende dingen uit
de randen zitten met plastice m6 boutjes ( sleutel 10 ) aan de binnenkant vast, en vaak ook nog extra gekit
de skirts zitten normaal met plastice plaatjes vast, alleen om die vast te zetten steken er bij een orriginele gsi puntjes uit de dorpel, die jij dus niet hebt
die zou je dus vast moeten kitten met ruitenkit ( krijg je ze dr alleen nooit meer af )
bumper, zit vast achter je kentekenplaat en achter de wielkuipen
wat is de motorcode?
staat op je kentekenbewijsikzelf denk iig meteen aan de stappenmotor ( als jouwe die heeft ) of aan een vervuild gasklephuis
koppeling, als je t laat doen +- 380euro denk ik ( uitgaande van 200 aan onderdelen, dus koppeling,vloeistoffen en klein materiaal en 3 uur arbeidsloon, want langer doe je er echt niet over bij een corsa b )
interieur,motor en
22 maart 2011 om 16:51 In reactie op: Corsa A van Jurgen, R1 carbjes, C Kadett opknappen erbij… #17842478drukgroep pakken van de 17d
bout patroon is anders als van de NEverder leuk corsatje geworden ;)
en mocht je van die a1 lampen af willen, ik heb dr wel interesse inkadett uit negentien
ik zeg: NIET DOEN ( al helemaal niet met een injectie motor )
je ecu kan een piekspanning van 30 volt krijgen, net zoals de rest van de electronica, en tja daar kan het niet tegen
ik kijk nergens meer van op…
1 kabeltje zie je regelmatig
te dunne kabels nog vaker
-
AuteurBerichten