Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hmm, vind ik wel hoog, hier op de sloop staat er 1 met 120xxx op de teller,en vraagt die voor mij 250 voor…
ik hou mij alvast aanbevolen voor 3 slangetjes + benodigdheden
Marc
ey,
de B gsi van mn vriendin heeft ook 1 rotte schotel,en draagbalk r.v. bij draagarm ophanging,het rotte deel bij de draagarm heb ik inmiddels al gelast, alleen nu nog die veerschotel.
hoe kan ik dat het beste doen?? iemand met foto’s oid??
of gewoon goed kaalhalen, nieuwe ( astra F zoals k hier boven lees ) schotel halen en die eroverheen lassen, of de oude eraf slijpen en dan gewoon corsa b schotel erop lassen??Marc
@ fearless:
kan jij voor mij 3 van die slangetjes,incl alle benodigdheden regelen?? aangezien k hier waarschijnlijk 3 koppen heb die n bypass moeten hebben
Marc
ey,
net geprobeert wat freek zei:
geen oplichtend lampje,alles zit verder wel aangesloten. ( gesoldeerd+krimkous )ik heb n spanningszoeker gebruikt; namelijk door die aan de massa aan te sluiten,en t puntje door de bruin/blauwe draad te drukken ( daarna wel dichtgetaped ) en daarna t contact aan te zetten; dus zou de spanningszoeker moeten gaan branden,maar nee helemaal niets.
vriend van me ff dat aan laten drukken,en daarna de motor gestart zonder luchtweger, ging beroerd lopen maar nog geen lampje.
dus ergens een draadbreuk.
ik kan verder de cpu nergens vinden, in elk geval nog niet anders had ik t daar nog ff willen meten, of kan dit op nog iets anders duiden als n draadbreuk??
origineel gepost door Bug Killer
trpower.. jij hebt dat vliegwiel bij mij gekocht samen met de inbouw van de motor was 5,0kg… met std nokkenassen enzo dus problemen geven met apk in een 83er auto lijkt me niet…zo was die mathijsje;)
dat vliegwiel is later verder afgedraaid en zijn kentcams 1204 nokkenassen gemonteerd ( ok zijn niet super scherp getimed maarja )
dit leverde alsnog bij stationair maar 0.5% co zonder cataf laten draaien bij mn ex-werkgever,die had n speciale draai/centreerbank daarvoor en zat ook in de cross enzo…
volgende week gaat de XE toch ff uit de corsa omdat k weer ff wat moet verbouwen,en gaat 10x makkelijker met de motor in n bok,zal k ook t ff t vliegwiel eraf halen en ff foto’s maken, ik rijd inmiddels een jaar met t vliegwiel, 20000km verder en nog geen problemen
ja dan komt die als c20xe op kenteken…
ik denk dat je als verzekeringspremie t zelfde betaald als voor n calibra/astra/vectra c20xe… ( lijkt mij )ik heb bij mn TR verzekering wel gemeld dat er een motorswap heeft plaatsgevonden, daarbij staat op t verzekeringsbewijs: Corsa A TR C20XE…en bij vermogen staat 110kw, ook staat er onderaan als opmerking: er heeft een motorwissel plaatsgevonden met zown verhaaltje erbij
heej,
is n mooi project,vandaag in t echt gezien en t is gewoon DIK :Duhu 3.5 kilo, als t koud is wil die ook wel s uitvallen:p
mja k weet niet voor regelmatig lopen,mijn auto is namelijk al 25 jaar oud :p
maar zelfs met t schommelen kwam die niet boven de 0.5 uit
ja…maar jij veranderd ook het aantal cilinders+dat jij met meer als 40% vermogenstoename de keuring ondergaat
heej,
ik heb aan mn TR een 3.5 kg vliegwiel hangen, en groep a met al1 einddemper en had 0.5% co bij stationair dat mag jij toch ook hebben ( auto van voor 93 mag bij stationair 0.5 hebben en hoeft niet op toeren gehouden worden )heej,
net project!!
ik heb wel wat voor je wat je kan helpen,dat is namelijk een LOGIN van partscat ( brezan catalogus )
zelfde als hbase,alleen zijn de technische gegevens wat uitgebreiderstaan ook alle aanhaalmomenten enzo
greetz
Marc
-
AuteurBerichten