Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
haha ja zeker
deed ik altijd in de vectra van me ouders….
maar die hebben inmiddels een andere auto ( vectra c 2.8 turbo ) en die mag ik niet lenen voor naar de mac :( maar hebben ze wel gelijk in..mja we dwalen af, ik hoor t wel van de TS of die interesse heeft
bij een kadett kan je dat zo overschroeven, zit bovenop de tunnel gebout… kost 20euro bij de sloop
en de bevestiging + gat voor koppeling zitten er ook ( tenminste wel bij een vectra )automaat is zeker wel relaxed rijden, maar geef mij ook maar een handbak…
ik heb hier nog een goed lopende c20ne ( 2l8v ) liggen, zit op t moment nog in de auto, evt met automaat of handbak erbij wat jij wil
op t moment net 160000 gelopen en complete onderhoudshistorie erbijvoor deze wil ik 200 hebben, dat incl de automaatbak… of 175 incl een f16 bak, en de aandrijfassen ( heb geen assen bij de automaat )
ja ok,
dat snap ik
alleen had jij maar een 4 cijverig nummer, dat idd van kentcams isen ik heb het er precies t zelfde in staan als bij bovenstaande foto’s, dus een soort van ingefreesd…
en ik heb dus een catcams nummer, en die 2 ctjes of een d, licht eraan hoe je t wil zien, wat dus ook op catcams zou duiden…ik heb er wel vertrouwen in…
in elk geval bedankt voor de waarschuwing
@ jbl
ja haha in elk geval bedankt
je ziet ook niet echt een merk erin staan ofzo, alleen dat nummer aan de ”verns bak” kant.
blokje waar ze voor gebruikt worden krijgt wel n leuke setup:Omega 86,50 hoge compressiezuigers
die nokkenasjes catcams 267 graden + verstelbare poullies
45mm webers
3,5 kg vliegwielzal wel leuk lopen
en @ freek
ik zie wel hoe ze lopen, t blokje waar ze in komen gaat genoeg kostten, heb nu inmiddels zogoed als alles bij elkaar, dus kan gaan bouwen, helaas is nu wel de geldboom aardig geplukt…
ff sparen voor 300+ graden asjes + de nodige andere delen die erbij horenja klopt :p
was k alweer vergeten
keur eigenlijk nooit meer auto’s
omdat k niet meer in een garage werk, mag wel volgend jaar zo een opfriscursus doen, want wil t papiertje wel houdenligt ook aan t bouwjaar he…
ik moet met mijn corsa b gewoon alleen stationair onder de 0.5 blijven… maar die s dan wel van 93…ik zou de bedrading ff doormeten die richting je abs computer gaat, dus binnen in de auto, misschien ligt er een draadje ofzo van je toeter ergens tegen 1 van je abs kabels
met TB’s kom je makkelijk door de 4gastest
t is zuiniger als carbjes, omdat dit gewoon computergestuurd is, door een DTA of KMS of ander management systeem
echter is het opbouwen ervan ook aardig aan de prijs,
kijk maar s in t c20xe gedeelte hieronder in de motoren sectie31 augustus 2009 om 19:43 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463018ik heb een redtop pomp liggen
het enige dat ik nu dus nog nodig heb zijn de webers
dit worden na dat van jou gelezen te hebben zoiezo 45ershet komt in een A tr te hangen, waarvan het schutbord weggaat, komen waarschijnlijk losse schuimfilters op… wil eigenlijk een recht spruitstuk maar wel wat langere kelken
dus moet daarvoor even gaan meten wat ik kwijt kankomt allemaal goed, in elk geval bedankt voor alle info
ik doe zelf eigenlijk,als ik geen historie weet van de motor altijd de koppakking vervangen, en de kop licht laten vlakken
beter voorkomen als genezen, helemaal in een corsa waar ik het niet echt een pretje vind om een kopp. te doen
jup, zo staan bij mij ook de nummers erin, en ook dat extra gaatje aan de ontstekingskant
thnx
30 augustus 2009 om 20:57 In reactie op: Kadett GSI c20ne koelvloeistof overdruk/verlies uit expantie #17517658is de dop van je kvs reservoir nog wel goed?
als deze niet meer afsluit dan is het geen gesloten druk systeem meer, en dan komt de kvs gewoon langs de dop zetten, heb ik zelf ook wel ns gehaddas mooi :D had ze zelf al soort van proberen op te meten met digitale schuifmaat…maar kwam er niet echt uit
moet ik wel ff thnx tegen jblfreak zeggen, ik kocht van hem een zooi delen, waaronder deze kop met de nokjes:P
@ corsaboy, heb jij er ook een soort rare D soortvoormig logotje in staan?? of hoe je t wil beschrijven ( t kunnen ook 2 C tjes zijn die tegenover elkaar staan )
30 augustus 2009 om 19:10 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463016hmm
tot hoever kan je gaan met de 40’ers??
ik wil voor in mn a tr ook een carb blokje gaan bouwen
de delen die inmiddels in bezit zijn:
Catcams 267 graden asjes, komen met de tijd scherpere asjes voor…
verstelbare nokkenaspoullies
Omega hoge compressie zuigers 86,50mm
geflowde kop
facet lage druk pomp
4-1 uitlaatspruit
Kadett d gte ontsteking
en een 3.2kg vliegwielik moet dus eigenlijk alleen nog de webers…of andere carbs om t te kunnen laten lopen
maar dan gaat het mij erom welke t best bij mijn andere delen passen ( ik denk zelf de 45 omdat t niet een bepaald standaard xe is )30 augustus 2009 om 18:13 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463014hoeveel MM carb is eigenlijk minimaal nodig??
45 of kan je t ook met 40mm af??Marc
het enige dat de overeenkomst is dat dat nr gelijk is, en dat er nergens GM of wat dan ook in staat
dus zou dan idd wel catcams kunnen zijn,
hier in de buurt zit een bedrijf dat catcams levert,daar rij ik morgen even langs om te vergelijken en te vragenMarc
met verstelbare nokkenastandwielen kan je je nokkenassen echt ”fijn” afstellen, dus het maximale eruit halen
nokkenas grades, die je met orriginele injectie en delen kan blijven rijden is 267 graden of uiterst 272 graden,daarna mechanise stoters, en sterkere veren
lichter vliegwiel is zeker wel te merken, de motor kan makkelijker op toeren komen door minder massa
en een lexmaul… t is wel leuk, en je merkt het zeer zeker wel…
en als je alles dan op de bank, door iemand met verstand ervan af laat stellen heb je n aardig vermogen onder de kap
:o
echt zonde sw…
nu ik dit zo zie begin ik echt over een rolkooi te twijfelensuc6 met zoeken van een ander, en met de weder opbouw
voor de snelle beslisser, 45mm jenvey direct tb’s 500pond ( incl 90mm trumpets, linkage, throttle pot and fuel rails )
lmm van 16v is 4 polig
en als jij n 6polige overhebt bij je gasklephuis, dan is die kabelboom van een astra met tractioncontroll, en die zal daar dus foutcode op geven als jij die niet hebt…
bij een smallblock ( dus tot 1.6 )
kan je toch gewoon je orriginele steun gebruiken die uit de B zelf komt… of heb ik t fout, heb er nooit op gelet eigenlijkdie ring zit niet bij een verdelerkap want die ring zit aan t hallsensor huis,
gewoon ff bij de dealer dat pakkinkje bestellenMarc
ik heb net n setje meteor sport onder de A corsa gegooid… ( met c20xe )
plakken aardig, maken wel aardig wat geluid, moet alleen nog ff nat wegdek testen
ballast was kapot…
heb ze ff over gezet van mijn a corsa, die toch uit elkaar licht, en zodra die weer in elkaar gaat komt daar bixenon in…allen bedankt
-
AuteurBerichten