TRPower

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 788)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: effect veerpootbrug op een Corsa a (TR) #17522496

    toerenbegrenzer wel naar de 7800rpm, met 1955015,
    maar wel tomtom gemeten…

    ben nu n nieuw blok aan t bouwen waar een F18+ aan komt te hangen, die word voorzien van webers, catcams nokkenasjes, omega hoge compressiezuigers en de hele mikmak

    Marc

    In reactie op: effect veerpootbrug op een Corsa a (TR) #17522494

    mijne haalt nu maar de 254 op de navi…
    maar das met n c20xe ervoor…
    :P:P:P:P

    In reactie op: effect veerpootbrug op een Corsa a (TR) #17522492

    dat was zeker niet toen je m zo allejezus zuinig had afgesteld?? toen kwam je amper een drempel op :p

    In reactie op: effect veerpootbrug op een Corsa a (TR) #17522490

    whahaha ja das waar,
    wat was ookalweer de topsnelheid met de 1.2 carb?? haha

    In reactie op: effect veerpootbrug op een Corsa a (TR) #17522488

    ik heb mathijs zn oude corsa, samen met de veerpootbrug en stabistang…

    1x zonder die brug gereden ivm nieuw kleurtje, nou je merkt het zeker wel, maar das dan wel met n c20xe…

    In reactie op: Corsa b GSI 2.0 16v #17521999

    komt uiteindelijk een Z20LEH in, als ik t goed begrepen heb…

    keep on the good work mathijs

    In reactie op: Olie wisselen #17521787

    ey
    ik gooi er altijd Kroon emperol 5w40 in
    tikt er niet mee en verbruikt t niet
    is te krijgen bij de brezan

    of je haalt castroll 5w40 oid…

    In reactie op: ff vr aagje omtremd inbouw 16v xe #17482522

    ey
    ik had het dus over de ontstekingskant
    heb jij 1 4kante bobine aan de cilinderkop zitten
    of
    een losse bobine aan de auto vast, en dan een rotor/verdeelkap aan de kop

    want in die kabelbomen zit namelijk verschil

    ik gok dat jij een DIS ontsteking hebt, ivm inbouw in een RWD auto…
    dan moet je op zoek naar een kabelboom voor een M2.8 ontsteking, en die zijn best zeldzaam en er zit verschil in de LMM tussen beide kabelbomen

    In reactie op: Hulp bij vervangen koppakking #17522119

    ey
    t is maar dat ik ff geen tijd heb, anders had ik je graag willen helpen…

    ennu, ik zou ook gewoon weer de hele distriset vervangen, dus waterpomp, riem en evt rollen

    en:
    je cilinderkop opmeten,misschien moet die wel gevlakt worden

    In reactie op: ff vr aagje omtremd inbouw 16v xe #17482520

    hmm
    heb je een rotor/verdeel kap motor of een met dis-bobine ontsteking??

    want in die kabelbomen en computers zit dus verschil… m2.5 voor rotor/verdeelkap en m2.8 voor DIS…

    In reactie op: Benzinepomp/Brandstofpomp? UPDATE nieuw probleem! #17521590

    ook met een volle tank gaat t wel

    vervangen:
    dat deksel onder je achter bank los, zitten er 2 draadjes op de pomp, die los en dan de pomp losschroeven…
    dan rustig eruit halen, en nieuwe in omgekeerde volgorde erin

    wel een Tigra pomp erin…

    In reactie op: kadett gsi 2,5 V6 #17353686

    lijkt mij dat die wel gewoon stationair moet draaien op de nexia pomp…
    een c20xe draaid tot +- 3000rpm redelijk op een 1.2 of 1.4 pomp…

    misschien stom,maar zitten de bougiekabels wel goed, misschien geeft die wel n ”backfire” ofzo, omdat je toch ook iets uit t inlaat spruitstuk zag komen…

    edit:
    ik zie net dat er geen brandstof komt tijdens het starten, brandstofrelais al vervangen??
    en heb je toevallig nog een CPU liggen??
    kan best zijn dat die kapot is,maar omdat je m forceerd door m constant spanning op de pomp te geven kan die idd wel aanslaan,maar meteen weer uitvallen ( zelfde bij n c20xe gehad )

    In reactie op: Corsa A Gsi teller? #17518106

    dat durf ik niet te zeggen om eerlijk te zeggen

    en @ willem
    ik woon er 1km vandaan
    ga vaak ff langs om te kijken of er wat leuks binnen gekomen is, en ik ga goed om met die gasten daar,dus krijg t vaak wel voor wat minder+dat hun mijn wrakken voor niets ophalen, + als ik een complete auto wil bij hun vandaan word die gewoon bezorgt

    In reactie op: Corsa A Gsi teller? #17518103

    de corsa gsi bij de graaf is inmiddels aardig leeggetrokken…

    ik heb de asjes eronder vandaan

    wie de rest heeft weet ik niet, teller is in elk geval weg
    elec ramen compleet weg
    wielen weg

    In reactie op: 8 kromme kleppen #17521110

    graag gedaan…

    maare over de kop,
    laat aub je klep geleiders goed controleren, als daar een haarscheurtje in zit gaat t ook niet goed, of uit voorzorg 8 nieuwe geleiders laten plaatsen…

    liever meteen in 1x goed doen als dat die daarna weer uit elkaar kan, en daarbij spreek ik uit ervaring

    en kijk ook ff of je zuigers niet al te erg ingeslagen zijn… heeft dat blok die ik nog heb liggen namelijk wel, alleen klapte dat spietje bij 6000rpm

    In reactie op: Schilderen van motordeksel delen? #17521312

    ik spuit t altijd met gewone verf uit een spuitbus, met 2k blankelak

    zit op de a corsa nou bijna 3 jaar… en zit prima

    In reactie op: 8 kromme kleppen #17521096

    hoeft niet altijd
    ook met een gebroken riem gaan ze soms ook niet allemaal
    blok dat hier ligt die ik om ga bouwen naar 2.1 liter had n gebroken riem en 8 kromme klepjes

    In reactie op: M-Tech chip met 3,5 bd regelaar #17520795

    ja klopt
    ik heb zijn oude hier liggen
    op mijn calibra uit 91 zat trouwens ook een 3bar
    en op het kadett blok die in mijn a corsa hangt zat ook een 3

    op het kadett blok die in mijn b corsa hing zat een 2.5
    en op een vectra die ik had zat ook een 2.5

    allen met KS 700 kop en m2.5 ontsteking

    In reactie op: 8 kromme kleppen #17521093

    krukasspietje misschien gebroken??

    lijkt t ook nog gewoon alsof die op tijd staat

    In reactie op: M-Tech chip met 3,5 bd regelaar #17520792

    heb ik hier nog…
    ga toch maar met TB’s rijden, icm verstelbare drukregelaar

    In reactie op: geimplodeerde uitlaat #17519947

    lijkt idd n fabrieksfout… maar dit is wel heel raar… kan niet iets verzinnen waardoor dit aan de uitlaat kant zou gebeuren

    @ opcdriver:
    hij heeft m niet total gereden,maar is met autoambulance en al over de kop gegaan…

    In reactie op: calibra heel warm #17508628

    zoiezo zit er koelvloeistof in je koelsysteem, dit kookt dus niet bij 100 graden, maar bij +- 120… en het zit ook nog eens in een druksysteem wat ook t kookpunt verhoogt,dus voor t gaat koken moet t wel heel heet worden

    welke kleur is je koelvloeistof??
    als t bruinig is en stinkt dan is je koppakking lek…

    reinigen radiateur:
    bij een automaterialenzaak zo een cooling system flush potje halen en motor warm laten draaien tot de vin aanspringt en dan je kvs aftappen
    daarna paar x spoelen met water en dan weer afvullen met koelvloeistof

    als je dan toch bezig bent, vervang je meteen ff de thermostaat, kost geen drol
    zit als je voor de auto staat aan de linker kant van de motor, komt ook meteen een slang vanaf die naar je radiateur gaat, zit vast met 2 boutjes… valt niet te missen

    In reactie op: Wat kun je allemaal aan een c20 xe doen? #17509580

    is ook een RWD auto…
    dus dan heb je niets aan een FWD spruitstuk

    In reactie op: Wat kun je allemaal aan een c20 xe doen? #17509578

    moet in een A manta komen he pastry…
    das een RWD auto ;)

    In reactie op: Iemand die onderdelen voor mij wil halen in Tegelen?? #17517889

    joe2joe :D

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 788)