TRPower

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 788)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Spacerplaat C20XE #17525244

    ik zou gewoon LET injectoren nemen, levert genoeg brandstof voor t vermogen dat je wil…

    en: als je evt over wil stappen op LET zuigers, ik heb nog n set liggen, 100euro incl verzendkostten, excl veren, ben je denk ik goedkoper uit als n decompressieplaat en 2 LET pakkingen…

    In reactie op: verschil in f20 bakken? #17526228

    http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html#f16

    en dan ff zoeke naar f20
    zal je zien dat t allemaal ”cr” bakken zijn
    dat laatste van de code is t sernienummer

    In reactie op: Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer #17522713

    ik heb met de auto, nu in 2 jaar 1 boete gehad van 30eurie
    was voor 9km te hard bij trajectcontrolle

    verder rij ik in de bebouwde kom gewoon de snelheid die mag…

    en tja op de grote weg… 120-130 waar je 100 mag, en 150-160 waar je 120 mag… als het veilig kan tenminste

    sprintjes altijd leuk…

    In reactie op: Blauwe platen voeren #17521686

    je kan ze idd gewoon bestellen bij de brezan oid…
    alleen staat er dan geen afgiftestempel in en mag t nie op weg…

    ik heb er 2 liggen in amerikaans formaat…maar me gele platen komen idd gewoon in de kofferbak

    In reactie op: Waar koop ik een Spruitstuk voor webers?? #17523296

    heey

    laat die foto’s maar komen dan

    zal alleen wel niet helemaal t zelfde zijn, omdat ik DellOrto’s heb liggen, en geen webers maar dan heb ik in elk geval een voorbeeldje

    In reactie op: Waar koop ik een Spruitstuk voor webers?? #17523294

    spruitstuk ligt nu hier :D

    nou alleen nog ff throttle linkage en iets fixen voor de shoke, dat zit er niet bij…

    @ piele:
    kan jij mij daar beetje duidelijke foto’s van sturen??
    dan weet ik wat ik precies nodig heb

    In reactie op: Toerental geluid in z'n 5? #17524776

    heb ik ook gehad, toen had ik slechte massa naar mn versterker…
    maar jij hebt alles ontkoppeld… is het echt alleen in zn 5, of ook bij andere versnellingen bij bepaalde toeren??

    In reactie op: weet iemand hoe ik ne 2 liter gekeurt krijg in belgie #17482049

    je zou natuurlijk kunnen proberen om een nederlandse auto op jouw naam te zetten in Nederland…
    dan verzeker je m bij een nederlandse maatschappij, betaald wegenbelasting aan nederland, en je laat m keuren in nederland,

    kan je zelf blijven wonen waar je nu woont, alleen rij je met een NL auto ;)…en moet je ff 1x in de 6 maanden uurtje door NL rijden, hoef je ook geen ”tijdelijke” belgische platen te halen, en je laat m 1x per jaar in NL keuren

    klaar :P

    maar zo makkelijk zal t wel niet zijn :(

    In reactie op: weet iemand hoe ik ne 2 liter gekeurt krijg in belgie #17482047

    hmm, vreemd

    ik verkoop mijn corsa b gsi met c20let op kenteken aan iemand uit belgie, die kan die auto invoeren als zijnde 2l turbo, dat komt dan op t belgische kenteken te staan?? of staat het vermogen niet op t kenteken bewijs in belgie??

    maar ik vind t vreemd, je hebt een auto, met een bepaalde motorcode/vermogen op kenteken, en dan zouden ze m afkeuren??

    lijkt me heel sterk

    In reactie op: uitlezen c20xe calibra blok #17524371

    Normaal is:
    Bruin/wit aan massa, bruin/geel los.
    Contakt aan: Motorlampje brand.
    Starten/motor draait: Motorlampje gaat uit als alles OK is.
    Als het lampje knippert betreft het een af en toe optredende storing. Brandt het lampje continue, dan is de storing permanent aanwezig.

    Diagnosemode:
    Bruin/wit los, bruin/geel aan massa.
    Contakt aan: Knippercodes.
    Starten/motor draait: Ook knippercodes.

    Foutcode lampje aansluiten tussen pin22 computer c20xe (bruin/blauwe draad bij
    m2.8 en witte draad bij m2.5)

    ff geleend van manta cabrio

    In reactie op: inhouden vanaf 3000 rpm #17524409

    dan lees je m toch zelf ff uit via de paperclip methode…

    ennu,
    heb je de motor wel ff voorzien van een setje nieuwe bougie’s, rotor en verdeelkappie?? want dit wil nog wel ns klopstoringen opleveren

    ook kan het je hallsensor zijn, had ik ook ooit ns bij de 3000rpm… daaronder was die uit

    of idd evt je lmm meter…

    In reactie op: Welk alarm is dit? –> Opgelost :) #17461519

    ik denk persoonlijk, dat die in de buurt van je motormanagement/kiekert zit,
    dit omdat dit de makkelijkste plaats is om alle kabels te pakken, dus aan de bijrijders kant, achter de plastic kap aan de rechter zeide naast de voetenplaats

    MM: voor startonderbreker ( brandstofpomp ) zoek ff naar een rood/blauwe draad

    Kiekert: voor je CV

    en er zouden ook onder je stuurkappen draden kunnen lopen, om je knipperlichten aan te sturen…

    In reactie op: spec. nokkenas, hoe te achterhalen? Met foto's!!! #17506517

    hmm,
    ik zou de as ff op laten meten,
    zijn bedrijven zat die dat kunnen,en jou kunnen vertellen hoeveel graden ze zijn….

    verder zeggen de nummers mij niets ( en google ook niet ) want zo kwam ik wel 8er mijn merk

    In reactie op: Waar koop ik een Spruitstuk voor webers?? #17523292

    ik had ergens op internet (sbd motorsport ) gelezen dat je tot 230pk niets aan de kop hoeft te doen, nou daar zal ik niet overheen gaan… dus ik laat de kop die er nu op komt, gewoon standaard,
    en kan altijd een 2e kop laten tunen, en evt bronzen klepgelijders enzo erin…

    mja, nogmaals: de 40mm carbs zijn tijdelijk, als het maar loopt en afgesteld is, dan ga ik volgend jaar na de restauratie van de A TR wel eens kijken naar 45’ers…

    beter dat t n 6cil op kenteken is.

    werd er bij jou naar de aslasten gekeken??

    want ik zit nog te twijfelen wat ik met mijn A corsa uit 83 ga doen, namelijk een c20xe erin,en dan zodra die op kenteken is, webers en andere zooi eraan

    of een v6 erin, maar de 1 zegt dat er naar de aslasten gekeken word, en de ander van niet…

    In reactie op: Waar koop ik een Spruitstuk voor webers?? #17523286

    spruitstuk van marktplaats is van mij
    is al geregeld met die gozer
    ga m zaterdag halen :D

    en dan: hopelijk volgende week een draaiend blok, met als setup:

    Nokkenasjes: Catcams 267 graden + Verstelbare tandwielen
    Zuigers: Omega Hoge compressie
    Cil.Kop: Standaard
    Inlaat: (tijdelijk) 40mm Webers
    Oliepomp: sterkere tandwielen erin
    Uitlaat: 4-1 spruitstuk, onder de auto complete groep A
    Ontsteking: D Kadett GTE
    Koppeling: Sachs performance
    Versn. Bak: F18+

    en het hele blok voorzien van alles nieuw, pakkingen,lagers, ARP bouten en de hele mikmak

    In reactie op: Waar koop ik een Spruitstuk voor webers?? #17523283

    thnx 4 the marktplaatslink…
    heb m n mailtje gestuurd

    ennu @ piele:
    laat jij een opmaat spruitje maken, koop ik die van jou haha :p

    nja, ik heb zelf wel n flens voor aan de kop, aan een flens die aan de webers past kom ik wel, alleen t lassen… wil dr zoiezo wel gewoon n vacuum aansluiting voor de remmen op hebben, + dat mn dynamosteun gewoon moet passen

    ik ga nu twijfelen ;)

    In reactie op: 2000rpm stationair en foutcode 65 #17510978

    nee niet van je stappenmotor, maar van je luchtmassameter…

    dan gaat die in ”noodloop” en dan zou die rond de 1000rpm moeten gaan draaien

    In reactie op: paar vraagjes c20ne #17523029

    heej
    nee dit kan je niet 1op1 overschroeven.

    wat mij het makkelijkst lijkt ( en niet alleen omdat ik het toevallig te koop heb :p )

    een F15bak van een corsa b gsi, en dan
    Vliegwiel van de C20NE.
    Drukgroep van een C16SEI Corsa A.
    Koppelingsplaat van een C16SEI Corsa A

    dan kan je daar je corsa aandrijfassen gewoon mee gebruiken, en dan kan je ook de normale naven e.d. gebruiken…

    is de goedkoopste en makkelijkste oplossing lijkt mij

    In reactie op: Waar koop ik een Spruitstuk voor webers?? #17523279

    ja die kwamen ook net in me op,
    ik ga ff zoeken

    thnx

    In reactie op: 2000rpm stationair en foutcode 65 #17510976

    en hij geeft geen foutcode’s?? na t resetten??

    ennu, ik heb dat ontluchtingsding altijd wel aangesloten aan de kabelboom,maar er geen slangetjes op aangesloten

    en om ff te proberen, trek je lmm eens los, als die dan 1000rpm met foutcode gaat lopen kan t in die bekabeling zitten…of in de lmm zelf

    In reactie op: paar vraagjes c20ne #17523027

    ey
    dat van die nokkenas kan ik je niet vertellen…

    maar van die bak:
    waarom een dieselbak?? die is toch veel te lang vanaf de 3e/4e versnelling voor de cross?? waarom niet gewoon de f16 die er achter hoort, of een f15 van een corsa b gsi, dan kan je zelfs gewoon je orriginele aandrijfassen van de corsa gebruiken…

    In reactie op: Mag je een auto laten spuiten… #17522552

    alleen nieuwe kenteken papieren kosten, dus n 30 a 40 euro…

    meer niet

    In reactie op: 2000rpm stationair en foutcode 65 #17510974

    ja de rode moet op de klopsensor…
    als je ze omdraaid gaat die ook een beetje raar doen…

    In reactie op: effect veerpootbrug op een Corsa a (TR) #17522498

    omdat ik ff geen 45mm geld heb :P
    die komen er wel hoor…

    en ik d8 dat de orriginele bij 6800 of 7000 ingrijpt…mja scheelt altijd nog maar max 300rpm

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 788)