TRPower

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 788)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Help, stotterende Corsa! #17557047

    het kan wel helpen
    aangezien je motor verder kan vervroegen zonder te gaan detoneren…

    dus in fijte moet t wat vermogen opleveren…

    In reactie op: Welke bak X20XEV #17554754

    sinds wanneer is een f18 in een corsa geleverd??

    In reactie op: stuurbekrachtigingspomp v-riem #17557109

    een calibra, vectra of een kadett is geleverd met V-riem

    dus van 1 van die motoren kan je t af halen
    de pomp+steun zijn van alle c20xe’s t zelfde…

    ik heb volgens mij nog een stuurbekr pomp + steun liggen

    In reactie op: oil/volt meter display #17555551

    hier staat volgens mij nog een 94er…
    zal maandag wel ff kijken…

    In reactie op: lamba sonde #17557028

    elke 3 dradige lambdasonde werkt die mee…

    In reactie op: voorbumper v6 en turbo t zelfde? + bandenmaat vraag #17555746

    nee, bij bjorn aka dudiec20ne

    In reactie op: Corsa B koppeling kapot.. #17556050

    ja,meestal gaan ze uit van een complete koppeling

    In reactie op: voorbumper v6 en turbo t zelfde? + bandenmaat vraag #17555743

    ik vind de orriginele lijn van een calibra opzich wel mooi…
    en als de bumpers in het echt meevallen,blijven ze gewoon zitten…als ze te overdreven zijn tja dan komen er toch echt weer orriginele onder…

    maar is mooi als de bumpers t zelfde zijn, zaterdag op de terugweg een setje halen

    foto’s komen wel als die hier staat

    In reactie op: Paar vraagjes #17556016

    als je met webers gaat rijden kan je zoiezo alle electra van de motoraansturen eraf halen…dus gewoon de complete kabelboom met ontsteking eraf

    dan idd een manta 18s ontsteking, incl nokkenastandwiel voor op de uitlaatnokkenas voor de aansturing,dan komt de ontsteking voorrop de motor

    de multiriem zooi kan je beter weglaten,en gewoon een v-snaar dynamo + krukaspoullie monteren… kan je m ook gewoon spannen via de dynamo

    de nokkenassen maken nu idd niet meer uit…

    de BP ken ik niet

    en die sensor, je kan m laten zitten,maar ook dichtmaken.

    de bekabeling die je van de motor blijft gebruiken:
    dynamo aansturing
    startmotor aansturing
    oliedruk sensor
    en de watertemp maar die zit bij je thermostaat

    In reactie op: voorbumper v6 en turbo t zelfde? + bandenmaat vraag #17555736

    neuh, een zwarte…
    ding is opzich wel netjes, alleen wil ik t uiterlijk graag orrigineel hebben ipv die bumper zooi enzo

    Marc

    In reactie op: Oil catch tank *eentje gemaakt* #17451906

    idd
    echt weer zoiets onzinnigs van bart…

    of het nou uit het carter gezogen word door t vacuum in t spruituk, of het kan er gewoon ongehinderd uit dampen maakt geen flikker uit

    alleen je spruitstuk + delen en inlaat kanalen blijven schoon

    dus ik weet wel waar ik voor kies

    In reactie op: vraagje uitlaat spruitstuk #17555458

    het is een spruitstuk van een c20xe,
    dus een bigblock…

    alles is passend te maken, echter is dit niet plug and play
    en met een standaard motor win je er niet gek veel mee

    In reactie op: inhouden 2.6 #17533191

    mijn x30xe doet dit ook rond de 3000rpm, alleen die draaid wel met c25xe aanbouwdelen+chip…

    In reactie op: Ervaring met spullen via Ebay.. #17555370

    het is een complete set
    niet duur voor die 75eu

    passend op een corsa b…

    tja voor die 75eu kan je de gok wel nemen

    ik bestel zelf altijd me pakkingen enzo via ebay….is gewoon goed

    In reactie op: vectra a v6 aut bijna klaar #17554618

    mocht de TS van zijn cali turbo wielen afwillen
    heb ik wel orriginele vectra v6 wielen te ruil ^^

    In reactie op: Oil catch tank *eentje gemaakt* #17451903

    de xe van mij is geen historie van bekend, zat geen teller meer in de sloopauto

    maatje van me rijd een cali met 285k erop, ook die slang losgehaald en de inlaat kant afgedopt, rijd nu al 30k zo…

    geen problemen

    In reactie op: Verschillen oud en nieuw type c20let? #17554969

    waterpomp is dus ook anders getand, dus trapezium of ronde tanden

    In reactie op: Welke bak X20XEV #17554752

    idd
    wat wim zegt:
    alleen aan een c20xe is een F20 geleverd, aan een xev een f18…
    en als je een calibra 4×4 hebt,zit er ook een f20 aan, met uitzondering van een turbo…

    dus de bak zal wel gewisseld zijn…

    http://www.opel-infos.de

    In reactie op: Verschillen oud en nieuw type c20let? #17554966

    idd, zoals sw zegt:
    verschil in tanden

    en:
    oude type heeft 1 span en 1 looprol

    nieuwe type heeft 1 span en 2 looprollen

    In reactie op: KRUKAS VERLICHTEN (afdraaien) #17554883

    Beek Auto Racing in Den Haag doet krukassen verlichten

    zow
    het begin is gemaakt

    wat ik alleen nog wel graag wil weten,en er ook bij zetten:
    welke ecu code’s er bij welke auto horen
    dus oa
    FP
    FX
    QJ
    enz

    wil alleen nog ff weten welke code er bij welk model hoort,en van welk jaar die is

    dus: laat het maar weten^^

    In reactie op: vectra a v6 aut bijna klaar #17554606

    ik heb zelf een vectra a met een x30xe met c25xe aanbouwdelen, wel een HatchBack ^^ als pakezel en trekker voor de boot
    was orrigineel een c25xe

    en me ouders rijden een vectra c 2.8 biturbo

    alleen, tja aan de vec van mij doe ik niet zoveel…sleutel meer aan de corsa’s…dus vandaar zit ik meer daar als hier

    In reactie op: Welke bak X20XEV #17554749

    uiterlijk zit er geen verschil in de bakken
    alleen staat er onder de gaffel die de bak in gaat aan de bovenkant F18 of F20

    de F18 is in de astra geleverd aan:
    C20XE, X20XEV F18CR 3,45 MP, QK
    C20XE F18+CR 3,45 AB
    C18XE, C18XEL, X18XE, C20NE F18CR 3,57 AD, MQ
    C18XE, X18XE, C20NE,
    17DT, X17DT F18WR 3,57 AE
    X20XEV F18WR 3,57 QJ, MW, AG
    C18NZ, C18XE, C18XEL, X18XE, C20NE, X20XEV,
    17DT, X17DT F18WR 3,74 AH, MW

    en de F20 is in de astra F alleen geleverd aan een C20XE
    dus @ svdk20: als jij een XEV hebt,zit er dus echt een F18 aanvast

    In reactie op: Oil catch tank *eentje gemaakt* #17451901

    ik rij zelf met mijn XE al ruim 2 jaar met een niet aangesloten ventilatie, verder nooit problemen met stappenmotor, en ik smeer m ook niet

    In reactie op: Oil catch tank *eentje gemaakt* #17451898

    hier sluit je je carterventilatie op aan,
    ipv dat het je inlaat in gaat…

    dus minder vervuiling bij de gasklep en in de inlaat

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 788)