Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
t is zelfs makkelijker met t wiel erop :D
kan je de trommel meer bewegen met eraf halen ^^
idd bij de sloop andere halen
en dan die andere gewoon op jou frame’s zettene30 idd…
ik heb btw ooit s bij een cheapass zaak zo een doos gehaald,had ik alles vanaf e8 tot e45 en ook uitwendige torx van alles
was 25eu
grijze kappen aan de zijkant weghalen
dan zit daar een imbus 6 aan de achterkant van de railsenen aan de andere kant,ook aan de achterkant zit een torx, ik meen 45 of 50
f16 is er in CR en WR zoals bekend
een CR draaid idd rond de 4000rpm in zn 5 bij 120
hoeveel een WR doet,moet je ff aan freek vragenik doe met mn f20 rond de 3400rpm in zn 5
en met de f18wr net onder de 3000
die injectoren zaten gewoon goed…
clipje in de bovenste sleufgele injectoren zijn voor zowel een 2.5 als een 3bar regelaar…
heb zelf nu genoeg motoren gehad waar een 2.5 en een 3bar op zaten en hadden allemaal gele…ik heb zelf nog nooit een blok met blauwe gehad, kan kloppen heb nog nooit 1 met dis gehad^^
wat nou met je :o…
zo hoort het in elk geval, of laat ik t anders zeggen: zo is het mij geleerd zowel op school als gewoon in het garagebedrijf..weet niet hoe jij het doet maar moet je zelf weten
gaarne uitleg bbq…
als je kvs ok blijft, dan is je koppakking nog heel
echter hebben deze motoren vaak bij een hogere km stand last van ovale cilinders,en verbruiken daardoor veel olie
mocht je nog een goede gsi motor zoeken,die weinig olie verbuikt,ik heb dr nog 1 liggen
ik hoop dat je ook alle sensoren enzo erbij hebt, en de 2 computers die alles aansturen,anders krijg je t niet ingebouwd
wat ik voor je heb, is van een omega uit 2002
multi info display
spreek je ff op msn
wiellagers wel goed gesteld??
dus:
eerst gewoon vast draaien
daarna de moer weer los
en dan weer vast tot je het plaatje die tegen het lager aanzit nog net kan bewegen met een platte schroevendraaier??binnen en buitenkant lassen was mijn gedachte toen ik t daar zag liggen
ik wilde t meenemen,alleen zei hij dat iemand anders t op zondag zou halen :(dit was toch een turbo van een astra f met let?
hij heeft die motor nu in elk geval in een a corsa hangentrouwens zijn eigen kadett nog binnen zien staan??
ja,ik heb mn corsa ingeruild op die cali^^
ben alleen nog aan t twijfelen of ik dr orrigineel plastic omheen ga doen,of dit er omheen hou
ik zou zelf idd ook het spruitstuk verstevigen…er zitten in t midden van t blok toch een paar boutgaten? kan je daar vandaan niet een steuntje maken ofzo?
als jij zorgt dat het lampje t niet meer doet is er niets aan de hand met keuren…
voor??
boete’s voor niet schorsen/geen apk doe ik dus echt niet aan…dat is gewoon je geld weggooien
ik deed toen met mijn NE in me corsa zown 1:9 maar daar werd niet echt rustig mee gereden
doe nu met de let in de b corsa op de grote weg rond de 1:12 en in de cali rond de 1:10
mja, ach je hebt vermogen en je gebruikt het,dus als die wat meer verbruikt is t jammer….
hennie boomkamp voor de 4×4, weet niet of hij ook motoren reviseert,denk t wel
4×4 revisie is rond de 1000eu
en motorrevisie ligt t eraan wat er gedaan moet wordenhmm
die heb ik zaterdag bij nieboer zien liggen toen ik mn cali daar ophaalde…
idd jammer dat t spruitstuk gescheurd was…maar hangt ook wel een aardig gewicht aan natuurlijk…ik zou zelf voor een pijp gaan die net zo groot is als de gasklep… minste drukverschillen
je moet de kabelboom die achterop je XEV zit,dus naar je startmotor/dynamo/oliedruklampje enzo gewoon overzetten op de XE…
de rest wat de motor aan moet sturen zit gewoon in de kabelboom waar de computer aan hangt
t scheelt altijd als je t merk kent, of in elk geval het logo…
of de krukassensor kapot, of de bedrading ernaartoe…
maar denk t eerste
@2slow:
ja ok,maar de mijne is van 92…
hier zit nu wel een voltmeter en een boostmeter is,alleen zijn deze van autostyle :(ja gelukkig wel
heb nu een orriginele…
dealer zij eerst dat t die niet leverbaar was, daarna 2 weken levertijd, maar ze hadden m vanmorgen albij bugkiller kwamen zn velgen 3,5cm buiten de kasten, dit zonder verbreders…hij werd aangehouden,gingen t meten en kwam uit op een 250+euro boete…
max wat uit mag steken is 3cm…
gewoon een calibra 8 of 16v pomp pakken,die zitten buiten de tank…
filter: bij de brezan een WK613…
is een groot brandstoffilter,heb ik er ook tussen -
AuteurBerichten