Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je zult dan geen airco meer hebben! Of je moet een pomp hebben die op de c20xe past! Boordcomputer zal niet veel problemen geven!
Nee, dat klinkt niet zorgwekkend, maar het aantal km’s dat je distributie er op heeft gezeten wel!
Als het een astra F is, dan kan het nog weleens gebeuren dat je vlotter oplost.
Precies zoals jij zegt Jerremy! ;) Moet je even op het AGC forum kijken in zijn topic! ;)
origineel gepost door Jerremy
@wim, haha indd das mijn waggie :)
O.K. in dat geval wel zo eerlijk ook even de credits voor jouw & aan CarloAstra + Bug Killer voor de realisatie van het apparaat en het onderhoud eraan en de upgrades etc.. :D :thumbupWat voor luchtfilterhuis heb jij eigenlijk? Ziet er wel netjes uit!:thumbup
Is de helft van het geld nog niet waard!
Wat voor filter is dat?
Ik wil er ook nog een keer eentje!Net, wat Redbill hier zegt!
Ik heb ook grotere remmen gemonteerd en ook een 2-delige as eronder gezet! Verder heb ik meteen nieuwe veerpootrubbers geplaatst, vanwege het toegenomen gewicht! Verder wil ik in de toekomst nog een veerpootbrug plaatsen.
Zoals ik ook al zei, moet je zorgen dat alles degelijk en veilig is! Ik neem aan dat je zelf ook niet graag met veel te kleine remmen wilt rijden bv.
Succes met je plannen!:thumbup
origineel gepost door silver devil
origineel gepost door Trompie
Jep, volgende week ga ik naar de rdw!beste trompie,
is het mogelijk dat als je er een ander blok in hangt je deze zo laat beschrijven ? zoals jij nu in feite doet? en heb je daar geen plus onderstel voor nodig ,of zat er dat bij de gsi al onder?
en is het bijv ook mogelijk dat als je een nu 2-liter blok hebt en er een 2,4 liter inhangt en zelfs nog goedgekeurt kan worden ,heb hier geen ervaring mee ,daarom dat ik het even vraag.gr maarten
Wat bedoel je met plus onderstel? Je moet gewoon zorgen dat de rest van de auto goed in orde en degelijk is! Motor moet netjes in gebouwt zijn, etc! Ik ben natuurlijk ook niet de eerste die een v6 in een astra gsi hangt.
Ik denk dat een 2.4 ipv een 2.0 niet voor grote problemen zal zorgen! Als het maar netjes en degelijk is ingebouwt!
Gr. Erik
op dat moment last van aquaplanning?
Wel interessant zo’n V6 he! :jerry

Gisteren nog even de motorruimte gedeeltelijk gespoten en alvast de afdekkap erop gezet.
Nu nog even alles netjes afwerken en dan komt het einde in zicht en is ie klaar voor de Rdw! :wors





Ik had eerst ook lekkage bij de bak!
bij mij kwam dit puur doordat de as er niet ver genoeg in zat!
Als ik jou was zou ik dat eerst eens goed controleren! :thumbupStrak man! Ziet er goed uit! :wub
Jep, volgende week ga ik naar de rdw!
Astra GSi 3.0! Nog in afbouwende fase:

Ja het past! :D
origineel gepost door Pieter Slingerland
john deere gespot van de 20 serie:D6220 Premium! ;)
Bedankt voor de positieve reacties!
hier een filmpje van de motor! Motor was toen warm.
Je hoort nog een soort schurend geluid, maar dat is het plastic kapje van de aircopomp


Net even bij de garage CO gemeten. 0.002!
Dus helemaal prima! :worsChippen is ook zeker de bedoeling!
Maar eerst maar eens naar de rdw! :vertag ;)
Dames en heren! Hij loopt!
Tot nu toe lijkt echt alles helemaal prima! :D:D:wors:wors
Ecu, van de 3.0 wordt hem niet! Ik neem die van sjoerdie over! Dus gewoon eerst de standaard ecu, laat ik hem later wel een keer op maat chippen.
origineel gepost door gsi-maffia
Als je met de 3.0 wil rijden moet naar alle waarschijnlijkheid de ecu toch gechipt worden..omdat er kans zou bestaan dat hij bij hoge toerentallen te arm zou kunnen lopen..
is het niet mogelijk om die onderbreking eruit te halen door de ecu te chippen??
als ik me goed herriner kan dit met c20let ecu`s ook..
Na, wat rond gevraagd te hebben klopt dat beide wat jij zegt.
Ik heb nu via iemand een computer gekocht die al gechipt is naar een 3.0.
Hopelijk is die snel binnen en dan kan ik hem testen. En dan heeft misschien iemand anders nog wat aan mijn computer!
Gr
-
AuteurBerichten