Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
19 mei 2011 om 14:47 In reactie op: Distributieriem eerder vervangen dan voorgeschreven moment? #17881019
veel eerder lijkt mij beetje overbodig. gewoon bij de 60.000km of 4 jaar doen. Heb ooit eens een Calibra v6 gekocht waarvan de distributie riem geknapt was. Riem had er 110.000km op gezeten ipv 60.000km.
Ik zou het niet veel eerder gaan doen als nodig.
Sja, ik vertrouw de verkoper meestal de verkoper ook. gewoon proberen met het oog zo goed mogelijk te controleren.
Aandraaien met 110nm
blijft dure grapjes, maar als je het zelf kan, dan kun je het vast en zeker voor een stuk minder dan de helft.
En denk dat koppelingsetje van een 1.6 uit 96 vast een stuk goedkoper is.
@Vinci wrote:
Hoop niet dat je het erg vind als ik wat meelift op dit onderwerpje?
Cruise control heeft toch ook vacuum nodig? Wil het er zelf dus ook op zetten op een normale inlaat, zag van die Waeco setjes die wel goed schijnen te zijn…
http://shop.ebay.de/items/?_nkw=Waeco+MS-402&_sacat=&_ex_kw=&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=&_sop=12&clk_rvr_id=233462870969″ onclick=”window.open(this.href);return false;
vacuum?
wat voor cc heb je het over? Ik zou er gewoon 1 van een Omega B pakken.
@Jack-omegax3.0xe wrote:
Er bestaan blokjes met 1x uitwendige draad die je in je blok draait en vervolgens aan twee kante inwendige draad heeft waar je 2 sensoren in kunt draaien.
Gr jack
wordt temperatuur wel wat lager lijkt me! En niet echt ideaal bij de plek van de oliedruksensor waar die nu zit bij een v6
Hmm, op dat opzicht misschien wel ja, maar ivm met de verlaging van mijn auto is de pan al wel wat ingedeukt. Vraag me af hoe dat bij een aluminium was gegaan!
Nieuwe pakking maar flink insmeren met vloeibare pakking en dan hoop ik dat het lekken voorbij is.
je zou zelf van een stripje een stuentje kunnen maken waar beide gaskabels in kunnen, moet wel te doen zijn lijkt mij!
oliedruk heb ik al, die heb ik gewoon op de plek van de oliedruksensor, zo’n dubbele. Oliepomp wordt volgens mij de enige optie, of een gat in je zijkant van je pan boren.
Ik denk dat je het in idd in je draagarm of veerpootrubber moet zoeken!
Gaaf man! Blijft leuk om een blok op te bouwen! En dit is eens anders dan alle 2 liters die tegenwoordig overal inzitten! :wors
Ik was er indd al achter gekomen! Vandaar ook dit :angel teken van erwin.
Wel raar dat de dealer maar 1 pakking vond voor de calibra v6, heb gezegd dat ze evt beter op vectra v6 kunnen zoeken.
Ben wel blij dat ik de stalen pan heb! ;)
Ik rijd ook al 15.000km met een x30xe met 2.5 computer en 3.0 injectoren, zonder problemen.
Afgelopen dinsdag een Corsa B gespot in Marienheem. Zag er netjes uit met cup-velgen etc. Heb nog even met hem gepraat. Reed toevallig in mijn A-Corsa.
Zit ook op dit forum!klopt 1e en 2e bank 1, maar hij heeft de storing op bank 2 bgreep ik.
u2u
Zie hem daar idd ook weleens staan. Mijn vriendin woont in Dijkerhoek namelijk en bracht haar naar het station. Stond bij de bakker.
Hey Chris,
Nog steeds dezelfde problemen?
hoe is het met de blauwe Astra?
Heb ook nog wel een x30xe liggen anders!:angel:wors:wors:wors
:wors:wors:wors
[rquote=1916506&tid=58857&author=Trompie]Fuuuuuu[/rquote]
Was bedoeld voor die van zois
Fuuuuuu
Pascal had bij Niels met chip op maat 241 pk aan de krukas. Was standaard X30XE met calibra inlaat. Enige aanpassing waren spahgetti spruitstukken.
[rquote=1912414&tid=69495&author=jblfreak]het scherm is strak (althans niet prof natuurlijk maar wel goed )
het scherm is ook bijna 3 cm gerold dus denk dat het zo lijkt
de wagen word zeer snel bordeaux rood [/rquote]
Je ziet hier duidelijk nog wel dat het lang niet strak is, maargoed verder goed bezig! :thumbup:thumbup

moet die van mij nog monteren, ben benieuwd!
-
AuteurBerichten
