Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sorry voor de slechte telefoonfoto’s!
Met zwarte achterplaat:

Nieuwe koplampjes, op de foto zit de grill niet superfijn. (waarom heeft de vorige eigenaar nou niet een andere grill genomen :| :



zou idd vast wel kunnen, maar niemand toevallig nog 1 liggen? Ben hem eigenlijk voor vrijdag nodig! :jerry
Gefeliciteerd!
Fijn gevoel geeft dat he! :D
franeker ligt niet echt in de buurt voor mij! :jerry
Ondertussen weer heel wat dingen gedaan:
Onder andere: licht vliegwiel en sportkoppeling geplaatst (sorry voor de slechte foto’s)


Zwarte achterplaat gemonteerd:


En de groep A uitlaat! Kwaliteit en het geluid van het filmpje is erg slecht, maar het gaat om het idee! :lol:
[youtube:3upawq2u]http://www.youtube.com/watch?v=0fAJV9-U8l4[/youtube:3upawq2u]
Tot zover de vorderingen.
Ik moet de hele week werken en heb alleen ’s avonds tijd en vrijdag heb ik al keuring.
:kewlpics !!!
:jerry
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
ik vermoed dat hij bedoelt,
vol lade met zware rommel,
en dan de gasbrander erop.
(zelfde idee als veren persen?)
Hij noemt iets van de schroeven van de veerpoot aandraaien
wat sebastiaan zegt. GSi staat standaard al 20mm lager dan een gewone astra.
Dus daar moet je even rekening mee houden, hoeveel het daadwerkelijk verlaagd op jou auto!
@Trompie wrote:
@RickR91 wrote:
Eigen ervaring (Golf 1 cabrio van ouders van een vriend)
Ding stuiterde echt…
Na een controle bleek dat de veren helemaal ingedrukt waren….Dat red je ech niet met je auto vol met stenen laden hoor! Wat bedoel jij dan met vast draaien va de veerpoten? Die draai je toch altijd vast, zit heus niet meer schroefdraad op hoor! Ik vin het een beetje raar verhaal! :hmmz
Ik was eigenlijk nog wel benieuwd naar de uitleg!



Ik overleg nog even met Jurgen of we gaan! Je weet het iig voor de 6e!
80% kans dat ik sowieso wel ga!
Maar weer even een update!
Wat is gedaan:
– Licht vliegwiel zit er in, evenals de sportkoppeling!
– Nieuwe draagarmen gemonteerd
– Nieuwe stabilisator bevestiging
– Hardheid instelbare koni’s gemonteerd
– Veerpootlager vervangen.
– Ruitenwisser motor achter vervangen
– Elektrische raam gerepareerd
– Groep A passend gemaakt en vast gepikt, nu nog aflassen.
– Extra achterplaat hoogglans zwart laten spuiten:Dit weekend Groep A monteren en dan moeten er nog wat kleine dingetjes en kan ie weer naar buiten!
:agentFoto’s volgen!
zitten die ringen niet vast aan de homo’s?
ik las ergens ook slechte ervaringen met zo’n Y-stuk. Dat ze afbraken.
Iemand daar bekend mee?@Gupy wrote:
Injectors zijn ook hetzelfde (Bosch).
zijn wel degelijk andere injectoren hoor. Mijn c25xe (bruine/zwarte) had andere injectoren dan de x30xe (blauwe).
of naar de dichtsbijzijnde plaatwerker/spuiter
Hallo,
Ik heb ook in de planning om te gaan en wil ook op de paddock staan. weet alleen niet hoe en wat
@RickR91 wrote:
Eigen ervaring (Golf 1 cabrio van ouders van een vriend)
Ding stuiterde echt…
Na een controle bleek dat de veren helemaal ingedrukt waren….Dat red je ech niet met je auto vol met stenen laden hoor! Wat bedoel jij dan met vast draaien va de veerpoten? Die draai je toch altijd vast, zit heus niet meer schroefdraad op hoor! Ik vin het een beetje raar verhaal! :hmmz
@Lady Corsa wrote:
Oke velgen zitten er onder, vind het superrrr strak lijken.. Heel blij mee.. :D
(alleen me portemonnee niet, maar goed :P )Check hier het resultaat :






& wat vinden jullie er van ?
Hij moet echt zakken hoor! :jerry
Gaat rete snel zo! Goed bezig! :thumb
Gefeliciteerd!
Ik ben benieuwd naar het volgende beeld en geluid materiaal! Vind het een vet project! :wub
Nette velgen hoor!
@Jack-omegax3.0xe wrote:
Dat zal best meevallen. Is geen leiding van 10 meter maar een blokje van een paar cm.
Deze neemt de warmte van het blok snel over.
Gr Jack
Heb je daar toevallig een link of zoiets van?
-
AuteurBerichten