Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey om dit topic weer ff uit de kast te halen,
ik zou graag de gsi mid in mn astra x16sz bouwen (ff voorstellen mario en z’n astra) viewtopic.php?f=30&t=150574
weet een (reeds gesloopte) gsi waar ik het hele spul uit mag halen
is dit spul er een beetje makkelijk uit te halen, of is het best een gepuzzel?grtzz
Dank je, ben al druk bezig hem qua looks gsi te maken
sideskirts zitten er al op
morgen blanke knipperlichten en donkere achterlichten plaatsen :agenttoeters en bellen
als bovenstaande niet werkt zou ik de massakabel van de accu even loshalen van het chassis
schoonmaken met een schuurpapiertje dat ie weer goed contact maakt
en weer terug er op
heb een vectra uit ’92 gehad waar de cv als een flipperkast reageerde, dit was de oplossing :thumbals je vectra een verstelbaar stuur heeft hoef je niet per se de stuurkolomkappen te verwijderen
stuur naar beneden doen kun je het paneeltje onder je teller zo loshalensuc6 ;)
Zal mn ogen hier in tilburg voor je open houden
Als ik m zie pm ik je :thumb
zou zonde zijn als ie niet meer bij zn baasje terug komt :sweargelukkig heb ik (nog) geen motorschade :D
blokje heeft er net 143 op zitten, loopt op zich lekker
ik wil alleen wat meer vermogen uit mn blokje halenvraag me alleen af of mn injector deze ombouw aankan
en welk kopje ik ga nemen
iemand advies?Hey, ben nieuw hier en zag Show hier je vectra dus dat moest ik maar eens proberen:D
ik heb hem iets meer als een jaar, en gekocht als opknapprojectje.
ben blij dat ik alle technische problemen er allemaal uit heb
nu de carosserie nog:mad:
alle spoilers heb ik er van onder getrokken om de kokerbalken op te lappen en de achterschermen worden binnen en buiten ook nog vervangen.
en ook de bodem ga ik goed onder handen nemen want er zitten een paar zwakke plekken
voor en achter bumper ga ik ook vervangen, rieger side skirts heb ik nog alleen de voor en achterspoiler waren gaar dus weggepleurt .

ik hoop dat ie ’t plaatje dr opzet -
AuteurBerichten