Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
binnenkort weer eens naar de speelgoedwinkel, uhhh sloperij :D
Gr. Mario
@KadAstra-EF wrote:
@Mr.F wrote:
Dat vrekte spoilertje toch niet he?
Jazeker, die onderste bedoel ik.
Staat erg robuust en sportief. En past prima in de vorm die de Astra achter heeft..Rik ;)
vind het ook best een leuk ding, loopt idd mooi met de vorm mee
ik ben alleen bang dat als ik er zo een op zet in combinatie met gsi spoiler
mn binnenspiegel weinig nut meer heeft :DGr. Mario
Net andersom, ’t is een sportive met een vleugje gsi :D

alsjeblieft ;)
deze week gsi achterklepspoiler monteren en kijken of ik ergens smalle rode tape vandaan kan halen voor het streepje op de voorbumper
en ben aan het twijfelen of ik hem wel uiterlijk volledig gsi wil maken of toch nog een vleugje sportive er in laat :D :hmmz@KadAstra-EF wrote:
@Tonyehrd wrote:
Hey, bedankt voor jullie reacties, dat embleem aan de voorkant heeft puur te maken dat daar een lelijke kras zit.
Mijn binnenkant is inderdaad grijs.
@Kad-Astra, wat is er bijzonder aan de GLS dan?
Groetjes,
Tony Koorevaar.
De GLS versie zie je niet zoveel omdat ze dik 5000 gulden (even gauw uit mn blote hoofd) duurder waren.
Men koos daarom sneller voor een GL versie. Het is wat “Mr F” zegt: het interieur is heerlijk en vrij zeldzaam. Wat jij daarin hebt heeft niet iedereen. De Young versie en de Sportive versie zie je trouwens nog minder…..Rik ;)
Ja, eenmaal Sportive hierzo! haha

in kleur E-266 (gsi zwart) en trots dat ie is op zijn karretje king:ik herinner de mensen graag aan goed onderhoud ;) :thumb
vandaag heb ik mn kleppendeksel gepolijst :D
nieuwe klepdekselpakking en carterpakking
verse olie en filter
morgen mn koelsysteem spoelen en opnieuw afvullen
hopelijk komt mn gsi achterklepspoiler gauw binnen :worsgestolen Opel Monza :swear
dat (bijna) alle gsi’s afgetrapt worden door beginnend bestuurders vind ik ook jammer
ik heb een keer een gastje aangeboden zijn kadett 20seh GSI achteruit van het terrein af te rijden
hij had net zijn rijbewijs, en vond dat ie dat in het donker ook goed moest leren
met als gevolg de hele linkerkant in elkaar :swearheel verstandig dat je de kadett houdt
wie weet wat voor plekjes er nog verstopt zitten op de manta die je nog niet eens waren opgevallen
bijvoorbeeld aan de binnenzijde van de voorschermen
een manta voor weinig zonder laswerk kun je wel vergeten denk ik :Dzelf wil ik ook al lang graag een manta b2 gaan aanpakken
maar begin er pas aan als ik een stalling heb gevonden waar ik mag sleutelen
zodat ik er geen haastwerk van hoef te makenen je mag met recht trots zijn op je kadetje, ik wou dat het blokje in mn astra er zo droog bij lag :thumb
gr. Mario
De kabelboom is het zelfde, andere ecu
gewoon 1.6 blok en bijhorende ecu nemen, kabelboom kan blijven zitten :thumbGr. Mario
@KadAstra-EF wrote:
Vandaag geconstateerd dat er weer een rotte plek onder de dorpel zit :cry :cry :cry :cry :cry
Rik ;)
aaaahhhh, mn chef zou zeggen doe er effe wat ducktape op dan kan ie weer ff vooruit
Gr. Mario
Is ie weer terug??
zo ja, is ie ok?
zo nee, ik zoek mee! :swear@KadAstra-EF wrote:
@trashmetal wrote:
wat aanpassingen gedaan dat mn motor wat koelere lucht krijgt

ben er alleen achter gekomen dat mn koppakking aan vervanging toe is :swear
Waarom heb je dat gedaan dan ?
Als de zomer/winter klep in je luchtfilter goed functioneerd dan krijgt hij nu alleen maar koelere lucht met deze temperaturen.
Rik ;)
Hey rik, ik heb dat gedaan omdat mn aanzuigrubber gescheurd was en die pan die op mn uitlaatspruitstuk zat was aan het wegrotten :D
hij trekt op lagere toeren nu lekkerder door hij wilde eerst nog wel eens een beetje bokken:DHumzz, dan heb je customize nog hahaha
(misschien idee voor ander topic, hoe noem je het naar eigen wens aanpassen van je auto??) :wtf
26 juli 2011 om 18:18 In reactie op: het verhaal van de 2 astra fjes met koppijn, advies gevraagd #17901641@Bluns wrote:
@trashmetal wrote:
is idd de makkelijkste oplossing, maar als ik voor makkelijk ging plaatste ik dit topic niet ;)
Mag ik dan vragen waarom je er een 1400 kop op wilt slingeren terwijl makkelijk aan de juiste 1600 kop te komen is??
meer druk in de verbrandingskamer dus meer vermogen, hopelijk
dit word wel meer gedaan met de 1.6SE motoren en schijnt goed te werken
vraag me dus af of dit op mn x16sz ook kan, de kop moet er immers toch af
als hij rond de 80pk uitkomt ben ik een eind tevredenmaar als niemand het weet ga ik het maar gewoon proberen en kijken hoe het loopt, of niet :D
25 juli 2011 om 17:13 In reactie op: het verhaal van de 2 astra fjes met koppijn, advies gevraagd #17901638@Bluns wrote:
Op de sloop is toch ook makkelijk aan een x16sz kop te komen??
Dat lijkt me de beste en makkelijkste oplossing..
Of gelijk een gereviseerde scoren alleen vragen ze dan vaak de oude kop retour..is idd de makkelijkste oplossing, maar als ik voor makkelijk ging plaatste ik dit topic niet ;)
los quatros cilindros! :wub
@botssiee wrote:
@trashmetal wrote:
@botssiee wrote:
@trashmetal wrote:
extrusie proces operator, gespecialiseerd in recyclen van polyamide (nylon)
Wij doen hier ook extrusie, maar dan polystyreen en polyphenyleenether (kunststof) ;)
Ha vakgenoot!
wat voor extruders hebben jullie?
wij hebben 3 berstorff twinscrews staan ook heb ik vroeger met de buss mdk 140e en de 70e gewerkt :D
we draaien er onder andere PA 6 PA 66 en PA 66,6 ABS PP en PC op
zelf vind ik PA 66,6 het leukste dat zijn gerecycle materialen die niet constant van kwaliteit zijn
en moet je dus continu inspelen met de extruder op de materialen, ofwel ben de hele dag aan het tunen :thumbHaha vakgenoot is wat overdreven, want de extruder staat niet op mijn afdeling ;)
Ik werk zelf met vacuumform machines. De extruder gebruiken we vrijwel alleen voor ons zelf, daarmee maken we folie die ik dan weer nodig heb bij me vacuumform machines.We hebben eerst z’n 15 jaar een Meaf gehad en nou hebben we z’n 5 jaar een Kuhne, wat de types zijn weet ik zo niet, maar wel een met 3 schroeven (120 – 90 – 60)
dan is het bij jullie vast een heel stuk schoner, bij ons is het een rokerige stoffige bende :???:
zo’n 3 schroefs extruder, zitten de schroeven in 1 barrel of 3 aparte?ben niet nieuwschierig, wil alleen graag alles weten :D
aan de pep
wat aanpassingen gedaan dat mn motor wat koelere lucht krijgt

ben er alleen achter gekomen dat mn koppakking aan vervanging toe is :swear
@botssiee wrote:
@trashmetal wrote:
extrusie proces operator, gespecialiseerd in recyclen van polyamide (nylon)
Wij doen hier ook extrusie, maar dan polystyreen en polyphenyleenether (kunststof) ;)
Ha vakgenoot!
wat voor extruders hebben jullie?
wij hebben 3 berstorff twinscrews staan ook heb ik vroeger met de buss mdk 140e en de 70e gewerkt :D
we draaien er onder andere PA 6 PA 66 en PA 66,6 ABS PP en PC op
zelf vind ik PA 66,6 het leukste dat zijn gerecycle materialen die niet constant van kwaliteit zijn
en moet je dus continu inspelen met de extruder op de materialen, ofwel ben de hele dag aan het tunen :thumben niets over de parts?
ben nu wel heeeeel benieuwd hoe dat blokje is opgebouwd
zeker als ie er een golf 5 gti er mee bagger trekt :wtf24 juli 2011 om 12:08 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498465Sinds ik gsi skirtjes op mn astra x16sz heb gezet maak ik het regelmatig mee dat golf rijders met pet en kromme voorstoel ineens als een gek beginnen te sprinten
ikzelf vind het een beetje zonde van mn benzine om door de stad te gaan crossen, en tuf lekker door
ik geen haat tegen vw, zelfs aan een aantal golfjes type 2 en 3 gesleuteld
toch zal er nooit een op mn naam komen te staan, daarvoor is mn opel liefde te groot :wub@Piele wrote:
@Fearless wrote:
“getuned”….net zon baggerwoord als “gepimpt”.
Iemand de het verbouwen van zijn wagen zo noemt is in mijn ogen al een Sjonnie :jerry
Ik wou al zeggen, daar ging het al verkeerd :ass
p.s. ik vind verbouwen ook niet echt klinken
ik zie al iemand voor me die met een klauwhamer zijn auto staat te bewerken :D LOL
-
AuteurBerichten