Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
door de schoenen
hebben aandacht nodig :D
Amen :jerry
Fijne vakantie toe gewenst!! :thumb
P.s. skay kost geen drol, paar euro de m2
Niet voor niets beter bekend als NEP leer :DGoed, haal je hemeltje uit de auto
haal de bekleding er af
zoek op de markt ongeveer zo’n zelfde stof
eventueel andere kleur, wel ruim nemen
koop ergens lijmspray, en spuit het dakpaneel in
niet te dik anders ga je vlekken zien in je aangebrachte nieuwe bekleding
strijk de nieuwe bekleding glad er over heen, maar niet spannen
en goed laten drogen
knip daarna de randen uit met ongeveer 2 cm vanaf de rand
vouw het randje stof om het paneel en niet het vastTadaaaa, nieuwe hemel :thumb
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Ben ik blij dat ik schildpadden heb :jerry
neem je die ook mee in je auto dan? :jerry
Hahaha, en van dat afzweren ben ik getuige ;)
Welkom op het forum! waaaar blijven de picca’s van de corsa?Gr. Mario
gaan erg zweten…
@Astra F Vaassen wrote:
@GSI Racer wrote:
zeer mooi!
zwarte achterplaat mis ik wel nog……..Trouwens die zwarte achterplaat, als ik zoiets wil past dat ook en zo? Zit daar verschil in van bouwjaar of..?
viewtopic.php?f=5&t=152082
Hier vind je meer info….Gr Mario
gruwelijk lelijke vrouwen :D
r&b ???
Rock & Bier bedoel je??? hahahaha
Kleine tip, zorg er voor dat je VOOR het remappen van de ECU alle motormodificaties hebt gedaan
zo haal je het meeste vermogen uit je setup
want als je dat bijvoorbeeld als eerste zou doen
word je ECU geoptimaliseerd voor de dan geldende configuratieEn zoals eerder gezegd op rollenbank is het beste ;)
Gr. Mario
Guns ’n fuckin Roses, Live era ’87 – ’93
lekker te ketsen :D
het modeljaar klopt ja, zou alleen willen weten wanneer ik zijn 18e verjaardag moet vieren hahaha -offtopic
tussen de doornstruiken :twisted:
Helaas gaat de flow harder dan mn cash kan bijhouden op het moment :D
al weer 4 jaar geleden ben ik ook op werchter geweest, gelukkig met ov ;)ach ja, er is iigv licht aan het einde van de tunnel…
of is dat nu een trein die aankomt :jerry@Mr.F wrote:
@trashmetal wrote:
het begint er op te lijken dat de opeltjes gebouwd in Antwerpen 2 het langste volhouden
mijn ’94er astra sport komt er ook vandaan en tot nu toe geen echt slechte plekken gezien
ik had als een van mn eerste opels een astra gsi c20xe ’92 uit fabriek Bochum
was in 2002 al te rot om te redden met nog geen 2 ton op de teller!
als het aan mij lag was antwerpen gebleven en bochum gesloten :swearJe mag trots zijn op je stukje belgisch vakwerk ;)
En je bent goed bezig…. :thumb
Gr. Mario
Mijn F is ook uit Antwerpen 2, modeljaar 1994 dus betere roestbescherming.
Had 3 mini-plekjes op dat omgevouwen randje, maar dat was van buiten uit omdat daar een beschadegingetje zat :Dhoe kom ik er eigenlijk achter wat de productiedatum van mn astra is?
eerste tenaamstelling was 4 januari 1994Gr. Mario -offtopic
idd volgens fabrieksspecificatie maar 5pk, toch als ik moet kiezen tussen de x16xe of de c20ne
heb een vectra gehad met 380000 op de klok, ruim ongereviseerd
blok starte altijd binnen 3 slagen :D carrosserie was alleen bagger
achteraf spijt dat ik het er niet heb uit gehaald :???:
Misschien dat ik eens een 20SEH ga proberen te bemachtigen :wubGr Mario
en waar blijven de side-skirts ;)
maar gelikt bakkie hoor :Dlangs sneeuwwitjes’s gang
goed doel? ik heb een goed doel
ik wil een sneller blok in mn astra, wie doneert!? :jerry -
AuteurBerichten