Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kwamen op bezoek
@Tommy666 wrote:
Ik zie ze ook klein.
Maar ik geef trashmetal wel gelijk. Idd erg cute :wub :wubCTRL +, wordt ze groter ;) :jerry
@Oenatje wrote:
ik heb er ooit 1 op mijn c20xe gehad. NOOIT MEER
paar problemen:
schokken.
uitvallen tijdens schakelen
loom optrekken
echt een ramp, alles terug gezet naar origineel: weg problemen
accu had ik btw losgehad om de zaak te resetten.op een c18xe heb ik er ook 1 gehad, geen problemen. super geluid. maar niet sneller ofzo
En de verdere setup origineel?
Ik had een c20xe met k&n 57i kit, m-tech sfi vervanger, spaghetti spruitstuk in een astra gsi
en dat ging als de brandweer :D de wielbakken ook :???:het beste is gewoon bij ongetunede motor origineel filtertje te houden of hoogstens een ander inlegfilter :thumb
Oke oke okeeeee, voordat iedereen gaat denken dat ik alleen maar naar metal luister :D
deze gouwe ouwe speciaal voor DMLB ceo, Cypress Hill, roll it up light it up smoke it up! ;)keep rolling king:
the tree whisperer :jerry
Ten masked men, Beat it MJ cover :wtf :D
in een boomhut
sla nu linksaf, plons!
:thumb
want de w12 lag aan gort
Goed bezig marjolein!! :thumb LOL :jerry
Vooral doargoan!@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Weer een week voorbij, weer hard gewerkt :lol: en weer tijd om eens aandacht te besteden aan openstaande projecten.
Updates:
– 6 Augustus: nieuwe schoenen aangemeten. lichtmetalen velgen 15” zilver met zwarte spaken van aluett, geheel ander gezicht.
– 15 augustus: Veel geleerd over de anatomie van de opel astra G. Wat doet het toch pijn om een prachtmodel verwrongen op de sloop te zien :swear Maar de pijn was snel geleden toen ik mezelf buit heb gemaakt aan een paar ZEER mooie onderdelen king: 4x chromen binnendeurklinken, hoppa 10€coming updates:
– Momenteel nog onderdelen aan het jagen :hmmz , waaronder nog een aantal bestellingen aan het afwachten.
– Inbouw van buit (interieur), dit kon nog wel eens leuk worden, iemand zin om een facelift te geven aan een astra G uit 99 ;) ?
– Ramen tinten (nog bedrijf aan het zoeken die prijs/kwalitatief goed zit).
– opnieuw spuiten van stootlijsten etc. etc.Recente wilde ideeën
– chroom, Chroom, CHROOOOOOM.. Kun je teveel chroom hebben?
– Verlichting voor/achterlichten. ik ben geen held met electronica, en ben bang als ik iets koop, het vaak niet zo PLUG AND PLAY is dan dat ze je het aanbieden… :hmmz ik ben geen voorstander van Xenon.. dus wil zo MIN mogelijk te hoeven veranderen.
– Bekleding. Wel/niet doen. ik heb een idee, maar weet nog niet hoe ik dit kan gaan verwezenlijken.. graag jullie mening:Bloemetjes, bijtjes, papa, mama, ik. Nu is het namelijk dat mijn moeder zeer vakkundig is in het bedienen van een naaimachine :hmmz Moeder + naaimachine + eigen keus/ inkoop kwaliteit stof + format bekleding… kon nog wel eens interessant worden. Ze heeft er zelf ook oren naar.. Nieuwe bekleding – aanzienlijk wat kosten = kassa.
Probleem: materiaal moet natuurlijk bestand zijn tegen het gebruik ervan. logisch.
– Stoel moet exact hetzelfde gemaakt worden als origineel. probleem dus. waar kan ik die stalen vanaf toveren?
Oplossing: Oude frikandellen stoel van sloop ronselen, deze los stikken en overnemen. logisch? graag jullie mening.En zooo blijven we weer aan de gang… hmmm jaa hmmm..
Als eerste Welkom hier!
Nieuwe stoelbekleding maken is op zich te doen, leer alleen niet!
Dit is te stug en te dik voor een thuisnaaimachine, slaan de naalden van krom machine kaput
Leer heb je een professionele machine voor nodig
De frikandelle stoel van de sloop moet wel het exacte model zijn
En stikken doe je alleen vast, loshalen noem je tornen ;)
Zelf zou ik mn voorstoelen en achterbank er uit halen en poosje rijden met de sloopstoel
tot je moeder klaar is met bekleden
want de oude bekleding zal er toch af moetten anders ga je een stoelhoeseffect krijgen
maten idd evernemen van de oude panden (delen)
opnieuw opspannen is alleen een klote karwei het past allemaal maar net
en je wilt toch een strak resultaat?Mvg Mario
@Fct_blondi wrote:
fct_blondi- singing in the rain
:jerryvandaar dat de zon hier gaat schijnen hahaha
racen tegen vr6jes :puke
dwergen helemaal blij (en terrecht)
voor hun corsa :D
(W)auww, cute :wub:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTEzNjgxNTEzNzk=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=890314&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&gclid=&scrwidth=1920″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze gebruik ik zelf meestal, misschien ook te koop bij een bouwmarkt in de buurt
@RISL wrote:
Mijn blok verbruikt inderdaad iets meer (paar tiende liter per 100 km).
Blok loopt veel rustiger (niet tussen de oren ;) ), het is echt duidelijk te horen en zien. Stationair staat de wagen niet meer te schudden en te pruttelen en klimmen in toeren gaat veel vloeiender. Was eerst met horten en stoten.Wie het niet gelooft, die mag komen luisteren en dan het originele spul terugbouwen en weer luisteren. Warme lucht…ja, er zal iets van warme lucht worden aangezogen, maar het merendeel is koel omdat er genoeg buizen naar toe liggen. Standaard zit er bij K&M 1 buis bij. Heb er nog twee liggen en het filter naar een andere plek gezet, zo ver mogelijk weg bij het blok en uitlaat.
lijkt me sterk dat het horten en stoten door je filter komt anders zouden immers alle x18xe’s dat doen
en dat is zeker niet het geval
vriend van me heeft ook een x18xe in vectra b uit bj 2000 meer dan 3 ton voor zn ballen
poeppie origineel, en kan bij stationair een euro op zn kleppendeksel leggen zonder dat ie dr af valt
bovendien kun je de x18xe niet vergelijken met een x14xe of x16xe
anders dan de motorcode doet vermoeden lijken ze absoluut niet op elkaar
en het open filter werkt dus bij jou wel omdat een 1.8 of 2.0 grotere poorten heeft en dus meer kan verwerkenMvg Mario
aan de stinknagels
de dwergen knielden
130 pk 180nm, heerlijk blokje
heb het in gedachte voor mn astra
dan niet helemaal origineel…. :Dvan een dwerg
Gewoon op de zelfde manier want skai heeft een stoffen onderkant ;)
Gr. Mario
(edit)
Met skai kun je iets meer lijm gebruiken omdat dit niet doordrukt in de stof
skai is namelijk gewoon een rol stof waar lagen speciale verf over gespoten worden (minimaal 3)
en is hierdoor niet vochtdoorlatend
heb in een duister verleden in een leerfabriek gewerkt ;)ik houd zelf een interval aan van 65dkm
lees dat je niet zo handig bent, kun je het beter laten doen bij garage
zeker als het een 16v is, 8v is appeltje eitje
als het een 16v is zou ik er niet te lang mee wachten
als je distririem breekt heb je veel schade
gewoon distibutieriem multiriem span geleiderollen en waterpomp laten vervangen
eventueel spoelen van het koelsysteem kan ook geen kwaadMvg Mario
-
AuteurBerichten