Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2011 om 07:00 In reactie op: Astra G – geratel v-snaar/waterpomp/startmotor(?) #17891408
@margriet1987 wrote:
@RISL wrote:
Nee, multiriem (een multi-v-snaar) kan er af lopen zonder schade te veroorzaken. Deze drijft bijv. je airco en dynamo aan.. Bij een gebroken distributieriem (een tandriem) heb je wel vaak veel schade omdat de kleppen dan tegen de zuiger aankomen. Tenzij je een vrijloper hebt, maar dat soort motoren worden tegenwoordig niet veel meer gemaakt.
ik had dus geen vrijloper en in principe alles naar de klote door een fabrieksfout in de waterpomp waardoor de distributieriem brak… bij de garage was ik zo’n 1300 eurie kwijt geweest… daarna naar de beunhaas gebracht die samen met een broekhuis monteur een andere motor erin heeft gezet toen was ik voor 600 euro klaar…
16v zeker ;)
Filmpje zo’n 10 x afgespeeld :???:
EGR kan een slechtlopende motor veroorzaken, dat ronde blingding op je uitlaatspruitstuk met die vacuum slang er aan
Maar daar krijg je dit geluid weer niet bij
Zou er geen scheur in je inlaatspruitstuk zitten, of het deel van je uitlaat wat op die plek onder je blok door loopt?Gr Mario
Opzich geen onaardig bakkie, beetje hoog op zn poten
Maar verder kan ik aan het uiterlijk niets vinden om af te zeiken ;)
Technisch gezien dan weer wel :jerry18 augustus 2011 om 07:49 In reactie op: Astra G – geratel v-snaar/waterpomp/startmotor(?) #17891406Ik kan het je binnenkort met zekerheid zeggen ;)
Binnenkort moet ik een koprevisie doen bij een x16sz
Daar zit in principe de zelfde kop op, andere inspuitcomputer
Distririem haal ik los bougies er uit
En draaien maar! :DIk heb verschillende topics zitten vergelijken met het fenomeen vrijloop blok
Daar worden soms sommige motoren beschreven als vrijloper
En ergens anders weer niet :???:
Gewoon geen risico nemen en je distributieriem multiriem waterpomp en spanrollen vervangen om de 65.000km (8v)Gr. Mario
net klaar met werken, zo naar bed :D @home
In iedergeval beter dan pimpen, bah wat haat ik dat woord
Mijn astra is geen hoer dus er word niet gepimpt :thumb@RicoW wrote:
ik ZAT net als trashmetal in de recycling…
alleen dan lekkerlijk op de vulliswagen :D
vandaag mn laatste dag gewerkt en VAKANTIE king: :afroGeef deze jongen een v8 en een fanta :jerry
heel veel onweer
Bertone is een designer, alles over de astra coupe is voor jou relevant ;)
Google maar ens op Bertone kun je zien welk moois hij nog meer heeft ontworpen…Welkom op het forum! :kewlpics
LOL, verder no comment :jerry
de haze was te gek
gewoon lekker bouten :jerry
Oewww, mijn liefde voor opel is ontstoken door ’n C Kadett
We hadden vroeger thuis een 3drs sedan met ongeveer de zelfde kleur blauw als jij je detje wilt gaan spuiten
Is het ook toevallig een originele kleur? het lijkt er iigv verdomd veel op :wub
Weet nog als de dag van gisteren dat pa niet meer met de kadett thuis kwam
Maar met een schijtbruine D Ascona 1.6s bah wat vond ik dat ding lelijk, en nog :D
Schreeuwen krijsen janken, of je een stuk speelgoed afpakt van een 7 jarige
Ow ja, zo oud was ik toen ook hahaha
Helaas geen ruimte om aan een kadett te beginnen, verhuurders schrikken net zo hard van het woord auto als wietplantjes :???:
Ook de DHZ garage hier vlakbij gaat plat, Whaaaa RAMPTot ik zelf aan de gang kan af en toe :wub kijken observeren en leren van jouw mooie Kadett
Indrukwekkende lijn, vind het zelf altijd erg interresant om te zien wat het vervolgstadium is van onze producten (granulaten)
Bij ons leid ik meestal de nieuwe mensen op en probeer altijd te laten zien dat ze niet alleen van die korreltjes draaien
Maar dat vanuit die korreltjes ontelbaar veel verschillende producten kunnen geproduceerd worden
En hoe dat zo’n beetje in zijn werk gaat :DNog ff wat laatste info…
Leasebedrijven hebben vaak contracten lopen met dealers voor het onderhoud van het wagenpark
en als leaserijder moet je er natuurlijk ook voor dokken, dus worden de onderhoudsintervallen meestal wel goed aangehouden :D
het zit immers bij de prijs inbegrepen
Als je weet bij welke dealer hij is onderhouden kun je bij hun de onderhoudshistorie opvragenMvG Mario
gaf ’n grote bek
met een afterburner:D
@sjoerdc25xe wrote:
van de week hele discusie met iemand gehad via de mail dus volgens mtech moet hij 200pk hebben maar denk zelf 170/180 op de wielen
ik denk dat de opgave van m-tech de pk’s zijn op de krukas
hoe je dit omrekent weet ik zo 123 niet
maar denk dat je met de schatting 170/180 op de wielen er niet ver naast zitMvg Mario
—
de c20let heeft fabriek af 201pk en ook 280nm koppel :D
alles bij mekaar opgeteld, neem de LET :thumb@Tommy666 wrote:
@trashmetal wrote:
@Tommy666 wrote:
Ik zie ze ook klein.
Maar ik geef trashmetal wel gelijk. Idd erg cute :wub :wubCTRL +, wordt ze groter ;) :jerry
Jah maar dan worden de foto’s zo wazig :cry
Njah doe je toch of je zat bent :D
Oefff, koppakking moet binnenkort de kop van een x16sz opfrissen en andere nokkenas er in
en wat laswerk aan de carosserie (niet mijne)
heb gelukkig alle gereedschap voor handen, en alle info in mn hoofd :Dmet lambo doors
owkay, heb nog wel koekjes?
Het is de tesa spray glue xtra strong, her en der ook via internet verkrijgbaar :D
Gr. Mario
-
AuteurBerichten