Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kevergek wrote:
Hallo,
Wil graag wat foto’s plaatsen maar kom er net achter dat dat niet rechtstreeks van de pc kan.
Zal ff kijken hoe ik het dan moet doen.
B
foto’s uploaden naar imageshack photobucket of iets dergelijks
dan forumcode copieren naar je bericht…@Mr.F wrote:
Beide gedaan :)
gebruik vanaf nu alleen die van mequairs, die is wel erg goed vind ik :)
Maak deze wel eerst ff op, hab’m in 2en geknipt dus heb nog nieuw stuk liggen en de gebruikte kan ook nog wel een keertje..Woow, in 2e?
Ik doe met een propje ter groote van halve aansteker ’n hele auto :DIk zou eens contact opnemen met de consumentenbond of een advocaat in de arm nemen
Roestblazen krijg je niet van vuil, hoogstens van steenslag
Lijkt me eerder slecht spuitwerk, iemand met vette vingers aan het kale metaal gezeten
Voordat hij de spuitstraat in ging
Heb volgens mij al meer een topic voorbij zien komen met dit probleem
En een dealer die afschuift! :swearP.s. Laat eens foto’s zien….
@Mr.F wrote:
Die turtle clay kit is echt waardeloos man :S
Dat stukkie klei brokkelde gewoon af bij mij..dan heb je echt iets niet goed gedaan kerel :D
eerst goed doorkneden en genoeg lubricant gebruiken :thumbEhm, eerst flesje ingooien voor tanken anders vermengd het goedje niet goed
Zelfs doe ik ook eens per jaar tegelijk olie en filter vervangen
Alleen zo kun je het langste zorgeloos blijven rijden, goed onderhoud
In deze zou ik luisteren naar je dealer, voor het geld hoef je het niet te laten rond de 10 euMvg Mario
4 september 2011 om 07:46 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755563Alsjeblieft, met omega v6 op de achterwieltjes :D
[/URL]mag ik dan alsjeblieft een setje VS Duplicate LF-355 16 inch voor mn astra?
Vectr AAaaahhh! :thumb
Gewassen met valma wash & shine
Geclayed met turtle wax clay bar kit
Gewaxt met turtle wax voor antracietzwartResults…



king: net enne neuehelaas ff geen betere kameera
Bij mn eigen astra heb ik het koelsysteem gespoeld.
Kwam best wat troep uit en had last van lekkage en koelde niet goed terug
Opgelost :Dmn zorgekindje voorbereid op wat laswerkzaamheden aan de bodem.
koppeling bijgesteld en scharnierpunten ge-olied.
stootstrips verweiderd, gewassen en gepoetst.4 september 2011 om 05:47 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755562Alstublieft, eenmaal d1 kp61 lekker dwars :D

Mag ik dan een driftende c kadett
Keertje stofzuigen? :jerry
Vind em prachtig zo, hou zelf ook niet van dat overdreven uitbouwgedoe
Ik zou zeggen tijd om de motor harder te laten lachen :thumbmet turbo charger
2 september 2011 om 18:24 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755554of het de juiste fiets is weet ik niet maar moest deze laten zien :D

@RicoW wrote:
4, zie geen flikker op dat plaatje :P
en gelukkig maar :D
een 7, issie onderhand niet moe?
Nog steeds geen astra in beeld, blijft een 8 :D
2 september 2011 om 16:28 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755551
Alsjeblieft :D
Doe mij dan maar een yamaha fs1 2ru in het rood zwart king:
Wreed neusje dikke 9
Zelf vind ik de apk wel een goed ding
Ik pleeg al het onderhoud en reparaties aan mn auto (‘s) zelf
Maar het geeft me een goed en veilig gevoel
Als ik van iemand hoor die, als het goed is er meer verstand van heeft als ik
Dat ie er netjes bij staat en weer een jaar vooruit mag
Ik word meestal hoogstens met wat advies naar huis gestuurd king:Helaas zie ik veel oldtimertjes rondrijden die een slechter baasje hebben :???:
Dan heb ik zo iets van, verekte krent dat je bent ga FIETSEN als je goedkoop wilt rijden!Zou het niet per geval bekeken kunnen worden?
Dat als een oldtimer de APK net haalt dat ie naar huis word gestuurd met een lijstje met punten
Die dan binnen een jaar moeten worden opgelost
En als er iemand met een oldtimer binnenkomt die er gelikt bij staat
De beste man de hand word geschud en gevraagd of ie over 2 jaar em weer ff wil laten showenLijkt me ideaal
Mvg Mario
Staat er netjes bij :thumb
Zal ik de mijne ook maar weer eens er bij parkeren king:

@Mr.F wrote:
Bochum is goed, Antwerpen is tot modeljaar 1994 veel slechter. Heb ik geluk dat de mijne modeljaar 1994 is :D
@ Trashmetal; Dat tectyleren komt wel goed bij de rode Astra ;-)
ehmmm, heb in 2004 een gsi uit bochum weggedaan uit 92 waarbij ik aan de bestuurderskant met mn vuist door de wielbak kon
onder de achterbumper zwaar drama, en in de rechter achterwielbak keek ik zo mn kokerbalk in
was door vorige eigenaar prutserig weggewerkt :(
heb em iets meer dan 2 jaar gehad
dat wil dus zeggen dat ie rond 2001 bij de vorige eigenaar al aan het rotten was, dus met 9 jaar al gaar :(ik denk dat het gewoon een kwestie is van goed onderhoud of niet
Weet nog dat eind jaren 80 het 2e deel er bij kwam
Zat toen op school in Ijsselmonde
Dikke 8, als je astra er ook op stond was het een 10 ;)stok verrot vanwege drinken van teveel bier
een astra uit ’92 die nog geen gatenkaas is valt nooit tegen ;)
zal vast een tectyl behandeling hebben gehad
of altijd binnen gestaan, wat is je km stand eigk?Gr. mario
Welkom op het forum! :kewlpics ?
@rodney82 wrote:
Die 2 klipjes heb ik gezien ja, is er nog een andere manier om de grill er af te halen, of is dit de enige mogelijkheid?
Ik ga het in ieder geval proberen.
Wat als die klipjes stuk gaan, waar kan ik dan eventueel nieuwe kopen?Bedankt alvast!
Clipjes zijn niet vervangbaar
Mocht je er een breken kan je het weer vastmaken met wat kit en een tie rappie tot het droog is
Zelf wip ik ze altijd los met een schroevendraaier met een doekje er tussen voor de lak
Rest van de grille kun je gewoon lostrekken
Voor het knipperlicht er uit te halen heb je een lange kruiskop nodig
Daaronder zit een boutje voor de koplamp en bovenop 2x10mmSuc666
@Tonyehrd wrote:
Hey,
Ik heb even bij m’n Fje gekeken, nu staat er het volgende:
Adam Opel AG / Opel Astra-F-CC.
WOL000059N2753182 Nu heb ik dit al kunnen ontcijferen:WOL = Adam Opel AG
59 = Astra F “GLS” (4-türig / Heckklappe)
N = 1992
2 = BochumWaar zijn de overige cijfers voor? Of hoe zit het? Is het een echte duitser nu?
Groetjes,
Tony.
Yep, is n echte duitser
Gebouwd in de zelfde fabriek als de GSi
Laatste cijfers is het lopende productie nummer
Gezien het een erg hoog getal is neem ik aan dat ie van eind 92 is :DGr. Mario
-
AuteurBerichten