Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 september 2011 om 17:30 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755590
Alsjeblieft mn eigen….

13e geworden bij HWI AMD occ competitie
mag ik dan een foto van een astra f1 met deze cupdifusor er op
geen gsi pleaseOewww, een Opel GT :wub
Staat in mn top 5 favoriete opeltjes everDusss een dikke welverdiende 10!!!
Altijd mooi om te zien als er een c kadetje gered word van de man met de hamer :D
Oooh had ik maar de ruimte en het geld
Tijd is er altijd te maken ;)Suc6 met je project :thumb
Zit nu inmiddels 2 weken op mn voorveren en schokbrekers te wachten :swear
Begin het “klonk” geluid rechtsvoor beu te raken :evil:Hey Ralf,
Welkom op het forum!
We zijn hier verzot op plaatjes
Dus kom maar op er mee! ;)Mvg Mario
9 september 2011 om 05:51 In reactie op: hallo allemaal , ik zou graag men auto een stoerdere blik ge #17724493@funkycorsa wrote:
@trashmetal wrote:
@RickR91 wrote:
kijk eens naar de datum…..
humz gaap, toch jammer als ze zouden worden weggegooid :D
de hele corsa gespot op de sloop?
ging eigk om de lampen ;)
corsa lijkt er overigens wel verdacht veel op, maar er zijn meer hondjes die fikkie heten :Dzoals gezegd uitlaat loshalen bij de flens (niet van het blok), kan je hem zo laten hangen in de rubbers
stuk of 12 boutjes uit de pan draaien en kun je em er zo af pakken
deze pakking kost misschien 12 euedit zou gelijk nieuwe olie en filter plaatsen als je toch bezig bent ;)
ik zou bij de volgende keer olie verversen de carterpan er af halen
inwendig schoonmaken en nieuwe pakking er tussen
hiervoor moet je de uitlaat los maken op het spruitstuk (2 bouten met veren er tussen)
anders krijg je de pan er niet vantussen
en nieuw kleppendekselpakking natuurlijk :DMvg Mario
2.5 liter 16v cosworth
Kontjuhh! 9 :D
in de opel manta
Opel Antwerpen was een klant van ons
Wij leverden de kunststoffen voor het produceren van spiegelkappen en bumpers
Productie afkeur werd opnieuw vermalen en omgezet in nieuwe kunststof
Het is jammergenoeg over,
Maar ben er trots op dat ik kan zeggen dat er vele Opeltjes rond rijden waar ik een bijdrage aan heb geleverd
Met de sluiting van de fabriek hebben ook leveranciers een flinke opdonder gehadMvg Mario
maar wat men niet weet
dat was knellen :D
Hey, Welkom op het forum!
Ik denk dat een 400, of het nu een manta of ascona is
De droom is van elke fanatieke opel rijder, incl ikke dus ;)Gr. Mario
@KadAstra-EF wrote:
Volgetankt met LPG.
36 liter voor 25 Euro :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :DRik ;)
ken je weer ff lekker gassen :jerry
vanaf de kop tot aan de ballen :jerry
@RISL wrote:
Tja, als iemand een tip heeft om het te verhelpen, dan graag? Want ieder jaar een andere sloopkat eronder lassen, begin ik ook beu te raken.
Zou het helpen als ik voor de apk overschakel naar benzine ipv LPG?Ik zou eens voor de grap huidige co waarde meten
Bp ultimate tanken met injectorreiniger
Wynn’s engine treatment bij de olie
tank leegrijden, blazen, stampen, scheuren hoe je het ook wil noemen :D
Opnieuw co meten en resultaat vergelijkenAlle auto’s die ik heb gehad en van bekenden onderhoud heb ik zo behandeld
En allemaal begonnen ze merkbaar beter te lopen :thumbwaar een koe lag te bevallen
5 september 2011 om 04:45 In reactie op: motorswap van C14nz naar X14XE wat allemaal aanpassen #17914470Ik denk dat mr opelvin maar eens zijn bougies moet checken
waarschijnlijk zijn ze op weg om er zo uit te zien…..
En zich ff netjes voorstellen in het daarvoor bestemde topic ;)@Juffer1 wrote:
@Mr.F wrote:
@Juffer1 wrote:
@Mr.F wrote:
Die turtle clay kit is echt waardeloos man :S
Dat stukkie klei brokkelde gewoon af bij mij..Heb je wel de goede lubricant gebruikt dan ?
Kan best zijn dat jou clay niet tegen watergedragen lubricant of juist niet tegen syntetische lubricant kan.die van poorboy’s met water verdund zoals je zei
Wat ik net ook al vroeg : Kan die turtle clay wel tegen watergedragen lubricant ?
De poorboy’s clay kan daar bijvoorbeeld wel tegen de mequiars clay ook, de bilthammerclay ook, maar er zijn ook clay’s zoals Swissvax die alleen kunnen werken met een syntetische lubricant en bij het gebruik van water dus uit elkaar vallen.
ja, de turtle clay gebruik je met watergedragen detailer
het staat trouwens niet op de turtle lubricant, maar ben er achtergekomen doordat ik een restje heb aangemengd met wat waterheb ff gegoogeld op meriva roest
schijnt dat de meriva bij veel meer mensen begint te rotten na 4,5 jaar
als je de binnenschermen van de portieren afhaald zul je zien dat het van binnenuit komtals ik in jouw schoenen stond zocht ik contact op met iedereen die een roestende meriva heeft
en hield een meeting bij Opel Nederland voor de deur!Mvg Mario
dit zou je eerder verwachten op een astra f vectra a of kadett e van minimaal 15 jaar
maar niet op een meriva van 5 jaar :???: :wtf
vraag me af of er al plekjes zijn doorgerot
ik zou het er niet bij laten zitten want dit is niet normaal4 september 2011 om 09:24 In reactie op: motorswap van C14nz naar X14XE wat allemaal aanpassen #17914464opelvin wrote:Hallo,
Ik heb het zelfde met een Combo gedaan. Kabelboom + computer is plug en play. Starten en lopen. Echter nu lees ik dat je ook de branstofpomp moet wisselen. Wat is hier het voorbeeld van.
De auto loopt goed bij mij.Groetjes Vincent
Topicstarter gaat van singlepoint naar multipoint injectie
Jouw combo had denk ik voor ombouw al een multipoint blok ;) -
AuteurBerichten