Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@GSI Racer wrote:
eerste rondje Nordschleife gedaan met de LET.
man wat gaat dat lekker.
leuk, M3’tjes plagen.op de heenweg nog een Porsche Cayman geplaagd :jerry
Zal wel gedacht hebben, verdamt die opel fahrer!!! :D
Tijden? no :kewlpics
Graag gedaan ;)
Ze “zeggen” dat als je de waterpomp opnieuw onder spanning zet dat het lager gaat lekken
en dan zou je ook bij vervangen van de multi v riem een andere pomp moeten hebben als dat zo is
Maar daar geloof ik niets van, als je de spanrol voorzichtig met een ringsleutel weer op spanning brengt is er niets aan de hand
en kan de pomp best nog een paar jaar mee voor hem te vervangen
wel zou ik ff kijken naar het loopvlak van de multiv riem spanrol, de kunststof versie wil wel eens gaan vervormen
waardoor de kans bestaat dat ie er af looptGroeten, Mario
@Mr.F wrote:
Ik heb een MULTIERIEM gekocht en dus GEEN distributie! :P
De multieriem is alleen voor de dynamo, koeling & stuurbekrachtiging!Einde discussie :jerry
PPPffffff klikt niet eens leest niet eens!!! als je klikt zie je een lijst MULTI V RIEMEN!!!
En eerder in dit topic beweerde je dat de waterpomp aan de distributie zat, nou en waar zittie ??
Heb er in mn leven al genoeg ZELF vervangen om te weten hoe het zit
Als je een krik onder le blok zet en onder spanning zet kun je de 2 motorsteun bouten loshalen
Blok laten zakken tot je voldoende ruimte hebt, en wallah je kunt je V-RIEM er af halenalsjeblieft dank je wel ’t is allemaal niet moeilijk
Groetjess, Mario
Mooie collectie ;)
hoop ooit ook nog eens een fiets of naaimachine te adopteren van Opel :DGroeten, Mario
ps ff klikken http://winparts.nl/609/motor/distrubitie-en-riemen-/multi-v-riem” onclick=”window.open(this.href);return false;
@Mr.F wrote:
bij een multieriem niet he.. is geen distributie ;-)
? zover ik weet zit de water/stuurbekrachtigingspomp bijna altijd op de multi en niet op de distri
en ik heb het niet op dealers, zeker als je hier sommige probleem topics leest zou je bang worden daar je auto achter te laten :D
mja ze moeten wel omzet draaien anders kunnen ze zulke mooie showrooms en werkpllaatsen niet betalen :jerryGr Mario
dat die bouten mega lang zijn en ingesmeerd met loctite en dus er moeizaam uit gaan
en uitkijken dat je de aandrijfassen er niet uittrekt want dat geeft een zooitjeGr. Mario
ps ik zou de schroefdraad van die stabi verbindingsstukken eerst schoonborstelen en inspuiten met wd40 oid, die willen makkelijk breken ;)
@Mr.F wrote:
Gewassen, uitgezogen, gereden & om een multieriem geweest van 54 euro :shock:
kreeg je er een waterpomp bij?
@astrawez wrote:
Als je hier kijkt: http://publiek.vwe.nl/?txtkentekenveld=60RH01″ onclick=”window.open(this.href);return false; dan zie je dat hij zo’n 12 jaar geleden voor het laatst van eigenaar is gewisseld, maar dat de APK vervaldatum eigenlijk niet eens meer bekend is (er staat 1978, maar dat lijkt me vrij sterk).
Waarschijnlijk is hij dus al lang gesloopt, maar is het kenteken nooit afgemeld. Dat is wel bij meerdere kentekens gebeurd.Ik denk dat de kadett nog wel bestaat want bij historie staat het kenteken status als geldig
Mijn overleden vectra staat er ook nog op, daarbij is de status gewijzigd in gedemonteerd
helaas kon ik onze oude kadett en ascona niet meer vinden :cry: :cry:P.s. wie weet staat ie in een boeren schuur te wachten om gevonden te worden
Looks nice and clean :D
Hope to pop my bonnet some day and see something like that :thumbGrtz Mario
Tja, je hebt opties genoeg
Ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken…
Maar als je schijven nog goed zijn zou ik er nog ff goedkope blokjes op knallen
Kun je geld opzij gaan zetten voor ’n goeie remupgrade, evt 2.0 remmerijGroeten, Mario
Hoeft niet perse de thermostaat te zijn
Zeker bij oudere auto’s kan veel vuil in het koelsysteem zitten
Heb zowel mn eigen astra 1.6 als die van een vriendin uitgespoeld
omdat ze bijde slecht terugkoelde als de ventilator in kwam
het water wat er uit stroomde was echt smerig :pukeGr Mario
Ik denk dat je bij een automaterialen handel goedkoper uit ben ;)
Heb het niet zo op dealers :DHey Red,
Welkom op het forum
Gaat het om een 1.6, 8 of 16v?
En we zijn verzot op plaatjes ;)Gr. Mario
29 september 2011 om 19:22 In reactie op: Tegenhanger van het klaag topic: Het blijheid topic!! #17556287Weer wat onderdeeltjes met de tpg onderweg van winparts,
Draagarmen, veerpootlagers, bumpstops en veerpootrubber (topdeel)
Als dat klaar is kan ik de aan de achteras beginnenMario
@Onderbroekie wrote:
Ik stamp jammer genoeg vaak op me remmen :(
Het zijn gewoon standaard schijven + blokken van de dealer ik neem aan van GM@McKaamos wrote:
Ligt aan je rij-stijl. Stamp je vaak hard op de ankers?
Ook merk/type blokken doet een hoop. Goedkope meuk slijt 10x harder dan goeie blokken.Daarbij leveren je voor-remmen de meeste remkracht, dus slijten ze het hardste.
de dealer monteert meestal bosch
zelf heb ik er nu een setje van het merk ABS voor er op
en doen het prima
zodra deze op zijn stap ik over op EBC green stuff met geventileerde en gegroefde schijvenGr. Mario
Haha, mijne is dus mario-tech LOL
Mooie rooie, 8.5 :thumb
@jethro wrote:
@Fearless wrote:
Voor dat geld heb ik mooiere zien staan, met elecktrische ramen endergelijke. Luxer voor het zelfde geld.
Voor dat geld koop je ook een hele nette Opel op gas.
Kan wel zijn maar een Opel is géén M e r c e d e s. ;)
Mercedes is meer stijl. klasse. aanzien. rijgenot. enz. enz.
:jerry :jerryBen ik het niet mee eens, liever een ster in mn voorruit dan een op mn kap
Oudere mrc’s zijn wel ok maar wat ze de afgelopen 20 jaar hebben gebouwd, waardeloos
Vriend van me heeft een merc van nog geen 8 jaar, en je kan nu al met je vuist door het voorscherm
En het slot uit de kofferklep is er al uit gerot :puke@KadAstra-EF wrote:
@Tonyehrd wrote:
Hallo,
Bedankt voor al jullie leuke reacties!
Ik heb sinds kort ook GSI spoilers aangeschaft, deze worden bijde rood! Alleen m’n vleugel boven op m’n achterklep zit al.
Ik weet alleen niet hoe ik die andere onder m’n raam, kan bevestigen! Zijn 2 schroeven, weet iemand hoe je dat het beste kan doen?
Groetjes,
Tony.
Je weet niet hoe je deze spoiler moet monteren ??
Of is het de spoiler die over het Opellogo heengaat ?
die heb ik ook maar niet gemonteerd.
Ik wil je graag helpen maar weet niet precies wat je bedoelt.
Rik ;)
Niet gemonteerd? ik weet nog wel een astra waar ie mooi op zou staan ;) :D
@Niels0478 wrote:
Vandaag eindelijk mijn mattenset binne gekregen :jerry
En laats ook nog mijn middenconsole gespoten
Natuurlijk meteen wat foto’s gemaakt



Oeff, erg gaaf interieur
als je in die stoelen zit wil je volgens mij niet meer uitstappen haha, relaxx :DThanx, de jouwe mag er ook wezen!
Mooi kleurtje trouwens ;)
Krijg wel af en toe komentaar op mn spatlappen
Vriend van me vroeg, wat ben je nou een street tuner of rally rijder
Antwoord, een street tuner die als het te druk word op de weg, graag ff off road knalt :jerry
@niels
Haha, dan heb ik het netjes gedaan
had namelijk nog 2 eindstukken van een gebroken sebring
daar heb ik er een van op mn originele dempert gelastGr. Mario
Gewassen en gepoetst, en wat foto’s gemaakt :D


king: Mario
@TimmyBW wrote:
Wat is de bougie kabel volgorde vanaf de distributie kant gezien?
Ik weet dat bij een c20let de volgorde 1,2,3,4 is, maar is dat bij een ne ook zo?
ehm, volgens mij was het 1 3 4 2 hoor ;)
suc6
Mario
-
AuteurBerichten