Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij een volvo en manta 400 staan als ik me niet vergis de spiraal en de demper ook “achter” de as. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft.
@sik wrote:
De steekassen gaan denk ik onder andere kapot doordat ie de kont zo naar beneden trekt door het 4-link systeem.
In welke hoek staat je diff ten opzichte van je cardan as? Je brede velgen zullen er ook wel iets mee te maken hebben. Maar ik vind het toch gek dat die zweden met 500pk + ze heel houden en dit met de m3 niet t geval is.
@sik wrote:
Nee, GAZ :D

heeft volgens mij er toch geen voor n manta gecatalogeerd? Heb je ze op maat laten maken?
Golf 1 // escort mk2 vermoed ik dat in de buurt komen qua lengte; vandaar mijn vraag…@hanzzz wrote:
je moet het kunnen zien als je bijna op het glas gaat liggen en naar rand kijken zie je 2 lagen of niet…
Dan zou je t ook kunnen testen met de vlam van de aansteker er voor te houden en in de weerspiegeling van het glas zou je twee vlammetjes zien?
Zo is het hier althans met de ramen van het huis, zie je in t dubbel glas de vlam dubbel. Heb dit nooit getest met n autoruit eigenlijk.idd,
daarom iets voor de NL’ers.
Is ook eentje van 73!
Maand weet ik echter niet, maar kan je vragen bij de verkoper. Ziet er idd netjes uit en ligt ver achter de vooras…
Nog nieuws?
Ps je onderscript in je avater, die link werkt niet..
als ik het zo nameet lijkt me 1M hoogte vanaf de onderkokers meer dan voldoende, dus Louwe kan wel eens gelijk hebben dat t een stuk lager kan.
Mercikes voor de hulp.
@louwe 16 klepper wrote:
:hmmz
de meine is aanmerkelijk lager

ik zie dat je hem toch iets hebt moeten verhogen :-)
@mar wrote:
Spit staat nu hier.
Heb even gemeten, is 143cm vloer tot hart draaipunt.
Wat moet er voor manta a inkomen?N standaard a’tje. 1;6 automaat. Sr uitvoering.
@hanzzz wrote:
Nog 2/3 maanden dan heb ik deze niet meer nodig

hoe hoog staat je draaipunt van de grond?
Ben ook bezig om mijn draaispit te maken. Zou alleen nog de ideale hoogte willen weten, voor een kas zonder assen te kunnen draaien van een manta a.
(heb 2 ebay motorbokken gekocht voor 100 euro verzending in, en ga deze nu simpelweg hoger maken..
[rquote=1918853&tid=131499&author=Asko]Warm en koud aansluiting heb ik inderdaad omgewisseld. De temperatuurgever op de radiator gebruik ik verder niet.
Dan zou deze manier aansluiten niks uitmaken toch? of bega ik nu een denkfout?[/rquote]de manier van aansluiten denk ik dat toch verschil kan maken. Vermoedelijk heeft de koude aansluiting intern een aanzuigpijp tot onder?
ps de jouwe zijn stand lijkt idd te kloppen
http://www.winparts.nl/14/koeling/radiateur/0043889/koeler–motorkoeling—origineel
dit is ook nog een aardig exemplaar: griffin 1-45182-x
http://www.summitracing.com/parts/GRI-1-45182-X/

afmetingen
H 48,26cm
D 5,72
B 55,88asko
Ik denk dat ze bedoelen dat hij op zijn kop staat. Ale op zijn zijde..
Hoe jij hem geplaatst hebt krijg je ook een soort van kortsluiting (warmte koude).[rquote=1913762&tid=131499&author=Asko]hmm, bedankt voor de tip, dit weekend dan maar even naar Leeuwarden
@ transeurope, weet je ook wat de maten zijn van de calibra turbo radiator?[/rquote]
Volgens die website van je 500 x 355 x 42 mm
cali turbo radiator
heb een volledig nieuw huis incl hallgever gekocht op ebay origineel bosch voor 89 euro verzending inclusief. Ik hou jullie op de hoogte
Niemand meer?
heb ik idd eens losgehaald en contactpunten licht over geschuurd. Viel voor de rest redelijk mee.
Las http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=142718
dat het ook de toerentalgever kon zijn; dus vermoedelijk eens op de sloop gaan kijken voor een ander exemplaar?Geluidsdemping en stijfheid?
Iemand een idee hoe je de kit weghaalt, wordt kleverig als je ’t verwarmt..
[rquote=1822138&tid=131499&author=Asko] In ieder geval had ik 1-1.5 cm ruimte tussen het carter en de vooras, nu 2.5 cm (word nog afgelast)

[/rquote]
heb je het midden gedeelte van de vooras nog 1cm extra omlaaggehaald? Ingeslepen en teruggelast neem ik aan?
Wat is de lengte van zo’n leiding?
Hoe krijg ik de hoedenplankbekleding los zonder de zwarte pinnetjes te beschadigen?


nog een paar “gave” foto’s
zie je het opel logo in t reservewiel :-)
-
AuteurBerichten
