Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bougiekabels worden sowieso nog vervangen. Daarstraks echter startte hij weer niet. Dop eraf en hij startte dadelijk…
Gisteren de astra ook flink warm gereden, als je hem in toeren jaagt, vervolgens stationair laat draaien en dan terug gas geeft, houdt hij ook in. Tankdop los, sissend geluid, en hij trekt weer volledig door; dus ben er vrij zeker van dat de er iets aan de ontlchting schort? Dien je die koolfilter te vervangen ooit? Of simpelweg uitblazen?
DAg Wim
Alvast bedankt. Met welke nummer op welke foto komen de respectievelijke darmen overeen. En dien ik deze door te blazen? Ik lees ook iets over een ventiel en eventueel ook koolstoffilter, wat hiermee te doen?
Mvg,
Kris
Ik vermoed het gevonden te hebben. Benzinetank trekt vacuum. Hoe worden deze normaal ontlucht? Via tankdop of via een buisje? Ik vermoed het tweede? En waar zit dit dan? Is n astra f c14nz van 94…
met de bougies loopt hij al een stuk beter. Niet meer stilgevallen. Bougiekabels zullen ook vervangen worden, gezien deze verduurd zijn, bij eentje is zelf n deel van het rubber weg.
Enig probleem is dat hij soms bij starten (warme motor) niet wil aanslaan, na wat wachten doet hij het wel…
Paperclipmethode geeft geen fouten.
Enig idee?
je bedoelt het gedeelte waar de hallgever in zit? Deze heb ik nieuw vervangen.
Bougies eventueel?heb nu ook de brandstof pomp, relais en (blauwe) temp sensor vervangen. Hij is nog niet stil gevallen, alles goed. Alleen 1 keer dat het n 30sec duurde bij starten al vorens hij aansloeg. 1 keer in gang, loopt hij als een zonnetje, dat is het rare. Nog iemand raad?
Koekie
Ik heb hier nog een c30se motor liggen met wat interessant spul. Als je interesse hebt laat je me maar iets weten per u2u.
volvo asje?
ik zag ook deze http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=144442
Hoe lees je zon ecu uit met paperclip?
edit http://forums.corsa-b.co.uk/viewtopic.php?f=105&t=11231
straks eens proberen, maar als ik alles zo lees ga ik de temperatuursensor aan het inlaathuis eens vervangen.
Hier ben ik weer.
Hij heeft het na de vervanging een hele tijd goed gedaan. Nu weer wat minder.
Hij valt zelfs soms stil tijdens het rijden.Dikwijls start hij gewoon en dan draait hij ook als een zonnetje. Dikwijls wil hij gewoon niet starten.
Als hij ene keer start loopt hij verder normaal.Als hij echt niet wil krijgt mijn vader hem terug aan de praat door hem in versnelling zonder ontkoppelen een paar keer te starten, meestal “pakt” hij dan terug op.
Ik sta hier niet zo achter gezien ik bang heb dat de distributieriem een tand zou verspringen.
Kan een benzineprobleem zijn of een ontstekingsprobleem zijn. Benzinetank misschien eens wat uitspoelen? Of misschien brandstofrelais? Waar vind ik deze en heeft iemand hier een nummer van? Andere ideeën?
De astra heeft slecht 50.000 km , dus zou zonde zijn om hem nu te vernielen…
8 februari 2012 om 20:34 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945337is idd interessant, heb deze http://www.bloggen.be/wiel_geometrie/ gevonden alvast met wat meer uitleg
ben nog ff aan het wachten op de hoop dat nog iemand eentje zou willen.
@red_maniac wrote:
Volgende personen doen mee dacht ik:
– Transeurope
– Red Maniac
– Mantallica
– TRCNog 2 personen en dan krijgen we wel een hele mooie korting!
@Transeurope: Voor mij mag je nog een GT/E frontspoiler bij de bestelling plaatsen, dan heb ik die ook ineens liggen. king:T zal wel ff te bekijken zijn of ze alles naar 1 adres willen sturen en of t ook opgaat als ze naar iedereen appart sturen. Maar ik vraag t na. Zal hopelijk wel in orde komen. eerst nog wat meer animo zoeken… Gt/e spoiler zoek ik ook nog, dus daar hebben we er dan oo al twee van nodig :-)
@jethro wrote:
Voorstel aan de moderator.
Wat mij betreft haal je de -offtopic geleuter er af, incl. dat van mij zelf.
:thumbsportief van je!
@jethro wrote:
En als het balanceerlood binnenzijde wiel,bij 160 km/h los komt gaat deze dwars door het kunststof spatbord heen. :shock: king: -offtopic
:jerry :jerry :jerry
Wie werkelijk kunststofspatborden op de Manta wil, moet deze gewoon kopen!! :thumb :thumb
Laat ze maar kletsen. :vertagHeb je gelijk in, ik hoef niet te vinden wat jij vind en omgekeerd; Maar als je ze niet wil, moet je ook niet komen zagen in een topic waar ze je je juist gunstig willen aanbieden.
tja, maakt me eerlijk gezegd geen hol uit. :D Ik heb hier nog twee originele sets liggen; maar vermoed dat ik toch voor de polyesteren ga om het gewicht wat te drukken..
Maar eerlijk gezegd vind ik t wel n interessant voorstel wat die mannen van lenk voorleggen…
heb volgend antwoord:
1 set 10% (170*2)0.9= 306
2 sets 15 % = (170*2)*0.85= 289 per set
3 to 5 sets 20% = (170 * 2 *)0.8 = 272
more than 5 sets 28% = 244.normaalprijs= 340
zouden wel de verzending dienen te centraliseren vermoed ik. Of je moet er al zelf minimum 3-5 setten kopen om n deftige korting te vangen. Bij voldoende sets; krijg ik misschien nog wel geregeld van appart te verzenden?
Mvg,
Kris
Voor degenen die de mail ter staving willen, kan ik hem gerust forwarden. Ik heb hier geen voordeel aan persoonlijk.
deze is ook wel mooi
http://www.voegele-motorsport.de/html/manta.htmlik heb n mailtje gestuurd naar Lenk om te polsen naar interesse in een group buy.
geen idee. Ik meen dat mr-turbo ze ook had, anders hem even een u2u zenden. Ik overweeg ze ook te kopen, dan zijn we voorgoed van de roest van die dingen af :-)
Eventueel een group buy organiseren? LOL :-)waarom geen polysteren van lenk?
http://www.lenk-tuning.com/mantaapl.htm@sik wrote:
net een mooi pakketje binnen gekregen
als ik me niet vergis heeft Jo hier ook nog eentje liggen, met ap koppeling..
Ik kan me vergissen, maar dacht dat ze bij de rally 400’s ook erachter zaten.
-
AuteurBerichten