Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Stomzittekijkebiertrinke
origineel gepost door eL KiWi
ben er ook weer:PWat moet jij daar nou !!! :jerry
origineel gepost door E+Bkadett
origineel gepost door trabantman
Begint mooi strak te worden allemaal .
Wel bekende ideeen allemaal ;)
Maare hoe ga je je motorkap dicht doen ?de bedoeling is met een achterklep opener.
als dit niet lukt maak ik ergens anders wel een kabeltje.heb inderdaat wat iedeen van je site gehaald
je :kewlpics helpen wel:)Heb je je kap al gepast met de scharnieren ?
Want volgens mijn berekening kan die nu niet meer dicht .
Heb daar zelf mooie scharnieren voor gemaakt.
Mocht je ook interesse hebben >Mail anders maar .
Greets Trabi
Begint mooi strak te worden allemaal .
Wel bekende ideeen allemaal ;)
Maare hoe ga je je motorkap dicht doen ?Ik moet toch echt es eff een keer bij je op de koffie niels !
Eff kennis int echt maken en eff babbelen !origineel gepost door Hans
origineel gepost door trabantman
Tanx hans altyd gezellig dat jij hier nog steeds bent !
Ja natuurlijk, Opel-forum :wors, altijd gezellig, net kadett gsi club holland zegmaar :D
andere kant van het land… ken je al beetje met een zachte-G pratu ~? :D, toch jammer ik had erg graag nog eens langs willen komen, om je project van dicht bij te kunnen bewonderen!
Hoezo jammer hans ??????? Mooi smoesje om een rondje in de Zafira te knallhu !! koffie staat klaar hoor !!
Maare hou graag m`n eigen accentje !
origineel gepost door black champion
origineel gepost door trabantman
M`n vriendin woonde daar al en ben daar heen verhuisd en zijn gaan samenwonen.
Ze heeft daar der eigen zaak dus we konden niet veel anders.
Ben daarheenverhuisd en ook voor m`n eigen begonnen.
Idd tussen arnhem en nijmegen inoke nou mooi toch! als wat ben je voor jezelf begonnen?
veel succes iig met de zaken:thumbupBen Nu nog even op de eerste plaats als electrisien voor m`n eigen begonnen. Daar heb ik al veel ervaring en kennis in.
En dus ook erg veel werk.
Daarnaast ben ik Trabi Style custom en designs aan het opzetten.
Waar we alles op het gebied van auto en motorsport / tuning gaan en kunnen opbouwen.
Vooral gericht op de speciale op maat gemaakte spullen en onderdelen. Maar ook klanten projecten.
Heb onder andere een water en lasersnijmachine tot m`n beschikking plus nog vele machines meer.
Maar meer hierover volgt nog
origineel gepost door Hans
origineel gepost door rallyastra
Damn! ik moet ook ff 400m² van die tegels hebben, zal erg mooi staan hier :jerry Ziet er goed uit man!tis ook te koop op rol hoor!
ook gemaakt in CrownTown!!!!!!!!!!!!!!!:vertag
:D
LEUK DAT JE EENS WEER WAT VAN JE LAAT HOREN REMCO! king:
Tanx hans altyd gezellig dat jij hier nog steeds bent !
origineel gepost door rallyastra
Damn! ik moet ook ff 400m² van die tegels hebben, zal erg mooi staan hier :jerry Ziet er goed uit man!Ja das nog eens een goed idee king:
Heeft gewoon zekers een gaaf effect … Is eff werk geweest allemaal bij elkaar maar heb je ook wat.
Nu maar weer sleutelen !origineel gepost door black champion
bij nijmegen in de buurt toch? hoe komt het dat je zover verhuisd bent?M`n vriendin woonde daar al en ben daar heen verhuisd en zijn gaan samenwonen.
Ze heeft daar der eigen zaak dus we konden niet veel anders.
Ben daarheenverhuisd en ook voor m`n eigen begonnen.
Idd tussen arnhem en nijmegen inorigineel gepost door black champion
origineel gepost door trabantman
origineel gepost door black champion
das idd wel kicke gemaakt ja. maar schijt aan de motorlift updates van de dett!!De dett staat nu in de garage die helemaal zelf ingericht en verbouwd is achter ons huisje.
Dus is weer een poging meer tijd door te kunnen brengen aan de dett..Na lange tijd van niks is er ook weer veel verandert.
Ben onder andere verhuisd naar de andere kant van het land dus van deze stilstand is dit weer es 1 van de smoesjes…Maar weer de nieuwe poging !
verhuisd naar de andere kant van t land? waar woon je nu dan. is idd wel een enorme lekkere werkplek zo!
Woon nu in valburg.
origineel gepost door black champion
das idd wel kicke gemaakt ja. maar schijt aan de motorlift updates van de dett!!De dett staat nu in de garage die helemaal zelf ingericht en verbouwd is achter ons huisje.
Dus is weer een poging meer tijd door te kunnen brengen aan de dett..Na lange tijd van niks is er ook weer veel verandert.
Ben onder andere verhuisd naar de andere kant van het land dus van deze stilstand is dit weer es 1 van de smoesjes…Maar weer de nieuwe poging !
Ziet er allemaal top uit niels .
Kadett 4 Life !!!!!!!!

MMM Als je er een track wagen van gaat maken zou ik toch eens gaan kijken om de bodem te vervangen.
Als ik de foto`s zo zie dan is hij onder de huid waar de draagarmen zitten al aardig ver heen.
Je gaat hem goed belasten op de draagarmen neem aan dat je hem verlaagt en er goed mee gaat rijden zoals nordschleiffe..
Dat gaat die bodem niet houden..Zal er minsten zo uit zien :


En dan is deze wagen van jou al wat ouder als die van mij.
Ook bij de balken die naar voren lopen .
Ik zou ze helemaal open slopen vooral bij het stuk waar de bocht zit naast je voetenruimte is een punt waar veel water vocht blijft staan en rot het goed binnenin.Good luck
origineel gepost door rallyastra
Ziet er weer goed uit zoals altijd ! Wat voor schroefset heb je achter als ik mag vragen ?KW
Vandaag weer druk druk druk schure schure schure.
Zo komt er weer een beetje resultaat in zicht !
Begint allemaal lkkr strak te worden.
Ook kan ik straks m`n vrschermpje demonteren op een meeting :vertag

Zo wordt weer hard aan m`n website gewerkt zodat dat ook allemaal weer op orde is.
Nieuwe picture viewer in een groot gedeeldte op de site.
Ook 3 nieuwe pics bij de kadett.
Waar vd week eindelijk weer weer verder wordt gegaan.
Ooit gaat het wat worden!
In ieder geval is de zin weer terug !!Greets Trabi



De bodem nog niet kompleet naar het zin maar eens kijken he we er vor staan.
Het gaat de goede kant op ng wat schoonheidsfoutjes eruit halen en het begint erop te lijken..Ja ja ja ja achter de schermen….. soon it continus
Nog eff een actie foto voor de fun :vertag



origineel gepost door Edwin B
origineel gepost door trabantman
Hoi Edwin hier nog een verwaand motor rijder ..
Heb alleen een tip voor je om nog beter te remmen zou ik je zwevende schijven verwisselen voor vaste schijven van een R Omdat zwevende schijven het effect van je P4 remmen weg nemen.Nog even wat pics M`n oude 916 ook aardig aangepast ..
Veel carbon , gepolijste uitlaten en natuurlijk termi`s en nog veel meer.Deze is verkocht voor een circuit duc een 996sps.
Die nu compleet uit elkaar ligt en aardig aangepast wordt.
Op m`n website is alle info en veel meer pics te vinden.
Van de zomer moet er weer een straat Duc bij gaan komen.Daar is die dan eindelijk , waar ik al op hoopte .
EEN MEDE DUCATIST .
Erg leuk , dan ben ik niet de enigste met een Ducati .
Wat die vaste remschijven van de 998R betreft .
Zou jij mij eens uit kunnen leggen waarom de vaste schijven dan beter presteren dan de zwevende op de P4 remklauwen ?Ik heb er over na zitten denken maar kan er geen zelf geen antwoord op bedenken .
Zijn die 998R remschijven van staal of ook van gietijzer ?
Gietijzer schijnt weer meer frictie te geven aan de remblokken ?De zwevende schijven zijn binnenkort toch aan vervanging toe omdat de centreer bussen uitgeslagen zijn .
Zal binnenkort eens kijken op je internet site , ben erg benieuwd .
Laat het je wel weten als ik gekeken heb .Groeten EDWIN B
Dit bij gewoone klauwen en zwevende schijven :
Om bij remmen een zo groot mogelijk contactvlak te houden op de remblokken is het beter om zwevende schijven te monteren. De remblokken kunnen nergens meer naar toe bewegen maar een zwevende schijf kan iets “verplaatsen” om een zo groot mogelijk contactvlak te krijgen. Bij het remmen komen er nogal wat krachten op je voorvork te staan dat deze iets kan “torderen” t.o.v. het voorwiel waar de remschijven op gemonteerd zijn.
Dit bij p4 klauwen en R schijven
Bij de remklauwen P4 zit aan elke kant van de remschijf 2 kleine blokjes. Deze kunnen onafhankelijk van elkaar bewegen en doen dus wat een zwevende schijf voorheen deed, maximaal contactvlak zoeken. Als je met deze remklauwen ook nog zwevende schijven gaat monteren is het dubbel op en werkt zelfs negatief. Ik heb het ervaren op een 998R waarop jou nieuwe type remklauwen zaten en deze persoon had er ook nog zwevende schijven op gezet. Was erg nerveus met remmen omdat er te veel bewegingsvrijheid was. Het eerste aangrijpen was ook heel agressief waardoor de voorkant onstabiel werd.
Dit heb ik van een ervaren racer.
Hoi Edwin hier nog een verwaand motor rijder ..
Heb alleen een tip voor je om nog beter te remmen zou ik je zwevende schijven verwisselen voor vaste schijven van een R Omdat zwevende schijven het effect van je P4 remmen weg nemen.Nog even wat pics M`n oude 916 ook aardig aangepast ..
Veel carbon , gepolijste uitlaten en natuurlijk termi`s en nog veel meer.Deze is verkocht voor een circuit duc een 996sps.
Die nu compleet uit elkaar ligt en aardig aangepast wordt.
Op m`n website is alle info en veel meer pics te vinden.
Van de zomer moet er weer een straat Duc bij gaan komen.origineel gepost door carboncorsa
richtig geil….verkoop mij die Ducati voor weinig:wub
Tanx man ;)
Maar de duc is al verkocht die op m`n website staat dat gedeelte is nog niet helemaal af .
Heb nu een 996sps voor op het circuit.Zo :

En op het moment is die :

origineel gepost door max
Bak ziet er netjes uit!Nog veel last gehad van het chroom in het schroefdraad? Daar had ik destijds bij Matte veel last van.
Dat zei je idd de vorige keer al.
Viel mij allemaal reuze mee ging kwa last van het chroom erg soepeltjes.
Vond het tandwiel op das as aan de buitenkant wel heel wat lastiger. -
AuteurBerichten