Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
BMW 320 6 cilinder & een Seat inca 1.9tdi (beveiligings auto van de zaak) haha
Ook rood haha.
Niets foto’s posten endan afschijd nemen.
Ik heb een andere auto, en helaas geen Opel.
Ik ben niet boos.
Ik heb heel de tijd naar binnen gekeken toen. Ze hebben niet eens naar de draden gekeken
Alles stond via contact en niet op den accu dus het kan zowiezo niet.
Tony.
Hallo,
Ik vecht het hier niet uit. Ik wil dat het duidelijk is dat de garage niet altijd het beste is.
Ik neem het Dennis ook niet kwalijk, maar hij beweerd dat het kortsluiting is.
Dat is dus gewoon niet de brand os achter begonnen met een extreem harde knal dus nee gee. Kortsluiting.
Als het zo erg was zoals Dennis zei, had hij ook een opmerking gemaakt bij de APk en dat is niet het geval.
En ja daar HOREN ze naar te kijken ivm veiligheid. Meerdere garages zeggen dat.
Foto’s volgen en mee geen Opel meer sorry jongens.
Tony
Hallo,
Even iets heel anders!
Ik heb inderdaad niets van me laten horen, omdat ik me elkedag de kolere werk voor een nieuwe auto, tevens heb ik die al.
Over de bedrading:
Alle kabels echt ALLE waren verzekerd (m’n vader, moeder, ik zelf, maatje van mij) bevestigen dit.Het is inderdaad zonde ja, ik zal binnen kort wat foto’s hier neer zetten, hoe die afgebrand is.
BTW, keur meestertje moet je eens luisteren… De brand was achter begonnen & daarnaast een explosie waar je U tegen zegt.. Ik woon in Sterrekwartier & zelfs in de hoek, akkers, waterland hebben ze de klap gehoord…
Kortsluiting? Als jij echt zo goed ben, had je moeten zien dat alles verzekerd was…
Dus voordat je conclussies gaat trekken, vraag dan even goed hoe het zit.
Groetjes,
Tony.
De klap was NIET maar dan ook echt NIET de benzine tank (die zitt er nog onder :S)
Damens en heren,
vanacht 17/11/2011 rond 2:20… is m’n astra in de brand gestoken.
Deze is dus overleden, rip astra F (fj-gn-67) van 24/7/1992 -> 17/11/2011.
Binnen kort een nieuwe halen.
Groetjes,
Tony
Wat ik met mijn inmiddels 19 jaar oude Fje hebt is het volgende:
Achteruit -> moet ik stil staan anders hoop geknars :P
1&2 -> voor dat ik hem in z’n 1 krijg moet ik ook haast stil staan of echt stil staan.Is dat een beveiliging? Voor de rest schakeld ze perfect…
Tony.
@trashmetal wrote:
@Tonyehrd wrote:
Ow, sorry ik haalde dat er ook niet echt duidelijk uit haha!.
Maar ik heb nog steeds wel het omgekeerde probleem, mijn auto doet alles perfect! Maar als hij aanslaat blijven me (!) lampje branden en m’n accu lampje! Nadat de ANWB is geweest om m’n dynamo te vervangen.
Misschien, dat iemand mij kan helpen?
Hij doet namelijk ook als hij warm is het accu & (!) lampje niet als check!
Raar, maar waar.
Tony.
wrom hebben die hem vervangen dan? ?
kan wezen dat de koolborstels nog moeten inlopen
als deze nog niet volledig contact maken kan je lampje gaan branden
dit zal op gegeve moment onregelmatig gaan knipperen schokken
en zal vanzelf verdwijnenof er maakt nog steeds iets anders slecht contact ;)
Gr Mario
Ja dat denk ik ook, alleen ze branden heeel zwak, na een tijdje gereden te hebben is het ineens weg.
Vet lollig…
Groetjes,
Tony
p.s. ze hebben m’n dynamo niet vervangen, alleen de V-Snaar & ze hebben de Dynamo aangespannen (die hing op half 7 rubbertje is versleten)
Ow, sorry ik haalde dat er ook niet echt duidelijk uit haha!.
Maar ik heb nog steeds wel het omgekeerde probleem, mijn auto doet alles perfect! Maar als hij aanslaat blijven me (!) lampje branden en m’n accu lampje! Nadat de ANWB is geweest om m’n dynamo te vervangen.
Misschien, dat iemand mij kan helpen?
Hij doet namelijk ook als hij warm is het accu & (!) lampje niet als check!
Raar, maar waar.
Tony.
Hey,
Jij bent goed in Engels haha!
Dat alles het nu weer goed doet, zou kunnen zijn door de trillingen, ik had een ”soort” gelijk probleem.
ANWB is toen geweest, het heeft met de start motor kabel te maken richting de accu & de + vanaf je dynamo naar je start motor.Deze kan vol zitten met oxidatie, waardoor je vreemde kuren krijgt! Ik zou het eens een beetje opschuren & zorgen dat hij beter contact maakt. Tevens even een extra + kabel & extra – Kabel vanaf je dynamo naar je accu. Dan is het 99,9 % opgelost.
Groetjes,
Tony.
Tevens, wil ik weten of er een module op de markt is, die zorgt dat m’n lampen (led stad’s verlichting) & binnen verlichting aangaan wanneer ik de CV eraf haalt…
Hopelijk is dat mogelijk,
Tony.
Halleu Halleu,
Eindelijk is het zover, mijn astra is ge-upgraded! Cruise Control zit er in en werkt perfect…! Bedankt voor jullie hulp.
Spoilers zitten er op, deze fotos volgen snel!… :)
Om haar nog mooier te maken, komen er nieuwe speakers in!!! & een Nieuwe Radio Natuurlijk!
Gezien, de kleur toch iets wat verweerd is, wil ik haar graag een nieuwe kleur geven… Ze is Rood de fabriek uit gekomen… En zo wil ik haar ook weer krijgen!
Nu zit ik er alleen aan te denken om Metalic rood te doen, weten jullie hoe arm ik hierdoor kan gaan worden?
Groetjes,
Tony..
Help?
Kan het ook zijn dat ik een “slechte” aarde heb?
Gr.
Tony
Zegt me niets :p
Oftewel gewoon een nieuwe schakelaar?
Dus in feite is de schakelaar kapot? Volgens m’n pa kan het ook een slecht contactje zijn..
Eerst maar eens met contact spray proberen?
Groetjes
Tony
Ja graag als het kan even via PM met eventueel fotos? Gezien jij ook de GLS heb?
Schakelaar, lijkt me stug dat hij stuk is, want als er 4 volt op staat zouden m’n lampen toch aan moeten staan?
Groetjes,
Tony.
Zwart is constant 12 volt en zwart geel is 12 als ik rem en 4 als ik niet rem
Jammer genoeg heb ik nog geen antwoord gehad,
Maargoed, ik ben ook super druk bezig geweest, maar hoe ik het ook doe, of ik het nu op m’n remlichten doet of via m’n remschakelaar. Ik krijg NERGENS echt NERGENS 0Volt! Nergens! dat gr*f ding blijft op 4Volt staan.
Ik ben er achter gekomen, dat m’n koppelings schakelaar kabel goed op de 12Volt staat nu!
M’n CC doet het ook gewoon goed (alleen nu niet meer) omdat m’n remschakelaar geen 12Volt geeft, doet hij dat wel dan doet m’n Cruise control het wel!
Ik zit dus met een probleem, mijn kabel vanaf mijn CC unit heb ik onderschept (zonder dat hij ergens op aangesloten staat) en die geeft 10 / 12 volt aan….
Wie o wie kan me SNEL helpen nu het nog licht is!…
Gr,
Tony.
Heb hen weer op m’n rem ligt aan gesloten, nu blijft hij 4 volt aangeven… Tot ik m’n rem intrap dan staat er ineens 12volt.. Wie helpt me uit deze shit?
Op m’n rem kabel vanaf de cc unit staat 12 volt op..
Dit gebeurd als m’n contact aan staat!
Nu gaat er echt iets fout denk ik.
Dit bericht boven mij is gemeten bij m’n remschakelaar
Gr.
Tony
Ik hEb de multimeter gepakt.
Zwart staat altijd tenzij contact uit is 12 volt.
Zwart geel schommelt als ik zogenaamd rem dan staat hij op 12 volt.
Rem ik niet heb ik schommelt hij tussen 10 & 20 mv
Gr.
Tony
Help?
-
AuteurBerichten