Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1855837&tid=139817&author=Keesjr]Dat is meer een klusje voor Risse zo’n 24V kop inkorten.
Of een 400 motor vinden en die snel maken, in “rundstrecken” uitvoering kunnen ze dik door de 300 pk leveren!
[/rquote]
maar een 400 motor is toch geen cih maar een dohc???
onder een spoiler kom je toch niet onderuit als je met die snelheden een goeie wegligging wil hebben, daar zijn ze nl voor uitgevonden
ok ziegelrot en briliantrot heb ik er ook tussen zien staan volgens mij, zal morgens nog eens kijken voor je, mar volgens mij kwam die feuerrot wel in de buurt van die kleur op de foto…
probleem is dat opel met duitse namen werkt in ons systeem vandaar dattie flame red niet kende. op 529 gaf ie monaco blauw aan, dat kan niet kloppen want das 249 en 5** is code voor roodis feuer geen flame in t duits?? dit is t enige wat ik kan vinden wat er op lijkt…
flame red kent ie niet van opel. code 529 staat ook niet in de comp… wat is de duitse benaming dan van deze kleur??is dit feuerrot?? dan is het ral 3000
i thought it was a hybrid
denk ook aan de groene draad of het brandstofrelais, brandstofrelais scheurt het printplaatje van door trillingen
goeie spoiler monteren, de mijne begint dan pas aan de weg te plakken, hoe harder hoe stabieler, merk het duidelijk, achteras is op t moment niet alles, als ik 140 rijd zwalkt ie een beetje en denk je ik ga echt geen 200 rijden, maar als je dan 250 rijd is ie zo stabiel als iets…
kun je beter een tank met perslucht erin hangen thuis opladen en als je bij het stoplicht staat kraantje open draaien, lever je iig geen vermogen in voor een fan:P
31 januari 2011 om 17:42 In reactie op: opstelling brandstofpomp + filters originele inject manta/as #17806270origineel zit er nog een voorfiltertje op, om je pomp te beschermen tegen vuil, deze kan ik nergens vinden, bij automaterialenzaak staat alles in de comp behalve dat voorfiltertje, heb er een universele tussen gehad maar die begonnen steeds te lekken. weet iemand toevallig waar je deze wel kunt halen, heb er nu een tussen…
[rquote=1854819&tid=141549&author=Astraman][rquote=1854788&tid=141549&author=mantadevil]ga eens in de kofferbak liggen en trek klep dicht ,wel zorgen dat er iemand buiten staat met sleutel:P
heb dit ook eens gehad en toen bleek dat mijn kofferbak verlichting constand branden bleef [/rquote]Kun je ook gewoon ff die switch indrukken en kijken of ie uitgaat. ;)[/rquote]
wil niet zeggen dat de koffer m dan indrukt als ie dicht is… schakelaar kun je stellen nl…
enne wat was het probleem nou??die doos die bij 1 foto erbij ligt kmt me bekend voor, is dit geen simons??
[rquote=1850480&tid=141167&author=Dano1.6_8V]Ik behandel niet mijn auto, maar alleen de zwarte stootstrippen!
Dus ik kom helemaal niet op de lak! En wat toch op de lak komt moet je gewoon weghalen!Dus niks mee aan de hand hoor!
Ik neem sowieso aan dat als er iets gespoten moet worden dat het eerst geschuurd en ontvet wordt. Dus als een spuiter dan problemen heeft met spuiten, is hij niet echt goed bezig……[/rquote]
siliconen komen overal en die krijg jij niet zo makkelijk als je denkt, 1 windvlaagje of water straaltje en ze zitten gewoon op je auto…. 1 tip: blijf bij je auto uit de buurt met siliconen!!!! ik heb zo een achterklep weg kunnen gooien die ze met siliconenkit hebben afgekit, kon niet meer gespoten worden omdat alles vol zat….
en precies wat astraman zegt, met een scotsch bride ontvetten en opruwen, kunstof hechtprimer en mat zwart erover…het kan zijn dat ie valse lucht trekt, als ie op de smoorklep lekt dan reageert ie laat op t gas, als je afremt op de motor kan het langer duren voor deze reageert ligt eraan hoe lang je gas los laat, hoe langer gas los hoe later ie reageert. Deze ervaring heb ik iig gehad, als ik lang afremde op de motor en vol gas gaf duurde t soms wel bijna 5 sec voor ie reageerde.
moet ik toch eens kijken, toen ik zocht deden ze bijna nergens oldtimer als 1e auto of t was extra duur.. heb er 1 als 2e auto 5000km, all risk 10000euro 17euro pm en 1 als 1e auto wa extra 7500km 30euro pm, beide oldtimer….
mare als ik t goed zie ligt hier een 6 cil in is dit de 24v van jou Ton??? Zo ja das jammer dan, die kunnen ze ook weggooien…
de mijne produceerde met 2.0 125 db , jaren mee rondgereden, nu met 6cil was ie wat stiller en ging ook heel goed totdat ik deze zeikzak tegenkwam, reed op dat moment gewoon normaal, wel hield mijn motor toen in (kapotte lmm) waardoor die een stuk meer herrie maakte dan normaal….
blijft mooi he!! paar jaar geleden ook al voorbij gekomen, had nog ergens een foto van mijn ,manta met de zijne en hem erbij, was geen mooie manta en heeft toen daarna nog te koop gestaan gaten in t dak van een reclamebord, wel exclusief interieur erin…
waarom is er verzocht om t topic weg te halen???
ik heb m gister ook even uit z’n hokje gehaald, even de 200 paardjes uitlaten is toch weer wat anders dan die slome daily Manta:P Ik moest toch m toch even uit t hokje halen dus dan maar even rondje rijden..
voor mij komt t op t moment even niet uit, eerst even belangrijkere dingen…
heb dit apparaat nog zien rijden op de nurburgring met de oldtimergrandprix van 3 jaar terug, ook nog andere oudjes zoals die met die vleugels:

mooi om te zien
[rquote=1838921&tid=139691&author=frademaker][rquote=1838436&tid=139691&author=Stender][rquote=1838357&tid=139691&author=Kale gek][rquote=1838092&tid=139691&author=Stender][rquote=1838062&tid=139691&author=Kale gek][rquote=1833962&tid=139691&author=McKaamos]Van het uitlaatsysteem zelf, hè ;) Elk onderdeel wat ik heb gekocht zitten papieren bij dat ze goedgekeurd zijn voor gebruik op de openbare weg :)[/rquote]
ja das heel mooi, maar dat is hier niet geldig…. moet origineel van de auto zijn of je moet het bij de rdw hebben gekeurd, maar tuv papieren zijn voor duitsland en niet voor nl[/rquote]
Dat meen je[/rquote]
dwz??[/rquote]
Nou dat ik het niet wist dat je dingen aan je motor enzo niet mocht veranderen. In principe zou zelfs ik dus in overtreding zijn met mijn aftermartket uitlaatsysteem…[/rquote]
IDD en trouwens bij de rdw keuren kan niet,
Heb hetzelfde probleem gehad met mn rvs uitlaat onder mn commodore.
En heb met de politie also de rdw gebeld,
Het komt er op neer dat het is toegestaan mits het een verbetering is van het orgineel,
Dus de wat politie zijn persoonlijke mening is,
Normaal gesproken doen ze er niks op maar als ze eenmaal willen zeuren….kunnen ze je ook nog bekeuren,
Lang leve nederland met hun (gedoogbeleidjes)[/rquote]rdw keuren kan, bij een omkeuring naar bijv 6 cilinder bekijken ze ook de uitlaat en zo is deze dus goedgekeurd.
[rquote=1838092&tid=139691&author=Stender][rquote=1838062&tid=139691&author=Kale gek][rquote=1833962&tid=139691&author=McKaamos]Van het uitlaatsysteem zelf, hè ;) Elk onderdeel wat ik heb gekocht zitten papieren bij dat ze goedgekeurd zijn voor gebruik op de openbare weg :)[/rquote]
ja das heel mooi, maar dat is hier niet geldig…. moet origineel van de auto zijn of je moet het bij de rdw hebben gekeurd, maar tuv papieren zijn voor duitsland en niet voor nl[/rquote]
Dat meen je[/rquote]
dwz??
[rquote=1833962&tid=139691&author=McKaamos]Van het uitlaatsysteem zelf, hè ;) Elk onderdeel wat ik heb gekocht zitten papieren bij dat ze goedgekeurd zijn voor gebruik op de openbare weg :)[/rquote]
ja das heel mooi, maar dat is hier niet geldig…. moet origineel van de auto zijn of je moet het bij de rdw hebben gekeurd, maar tuv papieren zijn voor duitsland en niet voor nl
-
AuteurBerichten