Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is dat tegenwoordig kansloos burnen??? Beetje triest dacht dat dat erbij hoorde…… word ook nix meer gewaardeerd tegenwoordig!! :thumbdown :wtf
@Marc GSI wrote:
Vanmiddag bij de Burger King in Son en Breugel.


Maar 2 Manta’s tussen de pakweg 20 C Kadettjes :???:
Zilveren is Mantastijn, blauwe dat ben ik…
vond t jammer dat we niet bij de gamma konden staan maar moesten verkassen, toch slecht geregeld :( , verder was het een mooie opkomst en de nieuwe locatie was toch heel wat beter..
mare vertel, hoe is t geeindingd dan??
gr tom
heb gezien dat ze bezig waren op de weg van hilvarenbeek naar tilburg,
zijn deze stangen hol?? of moet je er zelf een gat in boren. Meen dat ze niet hol waren.
Ik heb de stang gebogen omdat ik gewoonweg niet wegkom met de uitlaat, ook de uitlaat heb ik moeten veranderen zodat ie dichter langs de dwarsbalk gaat, enkel heb nog het probleem dat de as er extreem scheef onderstaat, scheelt enkele cm tussen links en rechts, word tijd dat ik er iets aan ga doen…dat de pomp draait als je contact aanzet geloof ik nix van de mijne doen dat iig niet, kijk eens de koudstart en de temperatuur sensoren na. sensoren zitten op je thermostaathuis
@Stender wrote:
Ik ga morgen naar de schadehersteller en vragen hoe het komt dat ‘ ie nog lekt. Zij hebben ook mijn sponningen gefixt.
schadehersteller zegt afkitten, geloof me maar ik ben schadehersteller,
@mclambo, snap ik dat ramen nieuwe auto’s niet blijven hangen zonder kit, heten niet voor nix gelijmde ruiten, is zelfs een deel van de veiligheid van een auto… en ik ben er zelf mee bezig geweest met lekkende ramen en nieuwe rubbers. probleem dat ie bij onder de hoekjes gaat lekken is dat daar water blijft staan als er geen kit word gebruikt, met kit komt er daar geen water te staan dus gaat er niets roesten. lekkage word tegengegaan door een soort van keerring werking, de 2 profielen op de rubber die in de sponning vallen, tot daar zal dus altijd water komen zonder kit wat lekker gaat broeien.Ken geen enkel ruiten zetter die er geen kit bij gebruikt.ok bij nieuwe rubbers.
motorcode is 20E
deze keer ben ik er niet bij, zijn allebei op t moment niet geschikt om mee te doen, de ene begint te stuiteren bij wielspin de andere zijn de achterremmen niet zoals het hoort. Heb ‘smiddags ook een verjaardag, kom misswchien smorgens nog even kijken.
probleem zat m toch in de as, het gedeelte wat de as in gaat hoor ik klapperen nu t los ligt ik draai eraan, dus toch andere as erop gezet…
heb even verder gekeken, nu met iemand erbij zodat die kan draaien enzo terwijl ik zoek, lijkt toch meer uit het staartstuk te komen….. mogen dus maar even de as eronderuit en verder kijken….
ja ben voor de 7,5 j et 20 gegaan, 9 j gaat maar tot et 15 dus had weinig keus over…
bedankt voor alle info!!
ok maar wat t probleem is, de velgen worden geleverd in 16″ 9j et 0 – 20 en in 16″ 7,5 j et 20 – 30.
nu wil ik dus een velg in 9j vergelijkbaar met 7,5 j et 10 -15, ruimte aan de binnen kant heb ik nog 3 cm. Buitenkant moet 1,5 – 2cm komen ten opzichte van 7,5 j et 30.kan natuurlijk gaan voor 7,5 j et 20 en 1cm spacer, maar van achter komt de binnenkant van het wiel dan zover naar buiten en dat is minder mooi…
niemand die kan vertellen welke ik moet hebben in 9J???
ja maar wil ook een bredere rand in de velgen achter :vertag vandaar ook, nieuwe velgen komen er toch..
hoeveel is et 1 dan?? 10 is 1cm?? 1 is 0,1 cm dan. Probleem is onder de et 20 worden de wielen 9 j ipv 7,5
als ik tijden het slopen van de gt/e 5 jaar geleden ruimte had gehad had ik er toen 1 gemaakt king: kon m alleen nergens neerzetten :cry ging dus niet door :puke. Binnenkort eigen huisje, dan komt er toch standaard 1 te zijn op de oprit…
mooie manta, vrouw was al wat ouder… woont volgens mij daar in zo’n boerderij tegen de bechtweg aan, stond iig te wachten op een vrachtwagen die daar op de oprit stond…
vanmiddag op de rugdijk in tilburg stond een heel mooi blauw a tje met skai dak langs de weg zat een vrouw in. nog even gestopt mar moest snel verder, stonden auto’s achter me…
toyo proxes t1r :wors
Bovenste fusee kogel verkeerd om?
Zaterdag avond op de bechtweg van tilburg nar berkel enschot een goude b met zwarte 400 kap.hebben nog een sprintje getrokken….iemand van hier?
ja moest wel doorverbinden, anders raakte de motor overhit, losse schakelaar werkt niet, word gegarandeerd vergeten, aangezien ik niet de hele tijd op de meter zit te kijken…. en bij mij slaat ie wel vaak aan,als ik m uitzet begint ie na 5 seconden al te draaien, als ik rustig rijd met het weer van vorig week dan zit ie zo in t rooie…
ja gelukkig wel, heb toen gewoon de draden aan elkaar gedraaid dan mar continue koeling…
-
AuteurBerichten