Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zit al een kooi in….:fy1:P
het doen is t probleem niet zoals henk al zei. alles past als je t maar last, gaat er mij om of t ff snel kan gebeuren maar dat gaat m dus niet worden.. Ga ik lekker verder zoeken misschien kom ik een kadett 16 tegen of hoger misschien word t iets anders, mar net wat ik tegenkom, ascona is ook leuk of een Manta, escort mkII mag ook, evt capri.. als ik t tegenkom voor weinig…
origineel gepost door pipo
origineel gepost door Kale gek
ok en hoe zit het mee een kadett dan?? Zelfde verhaal als de b neem ik aan???? welke kadett a b c d e
c bedoel ik
ok en hoe zit het mee een kadett dan?? Zelfde verhaal als de b neem ik aan??
nee t is goed te doen, maar das niet de bedoeling, het moet 123 gebeuren tijd heb ik nodig voor de manta, wil iets hebben voor dagelijks gebruik, lekker licht en moet geen mooie zijn, wil er ook mee kunnen spelen. En als ik volgend jaar wat tijd heb wil ik er misschien iets aparts mee proberen qua motor, samen met een maat van me. Nu blijf ik nog ff doorzoeken naar iets wat ik van de sloop kan redden, dus waar ik in een week apk op kan krijgen…:agent
weet eerlijk gezegd niet hoe je een manta ombouwd van 1.2 naar 2.0 vandaar, verder moet t niet te professioneel gebeuren als t maar rijd…
origineel gepost door KRSA2000
origineel gepost door eddepet007
als er in 1 eu land kenteken af gegeven wordt dan moeten ze hem hier ook op kenteken zettenKlopt niet helemaal…
voorbeeld: een corsa a vanuit engeland (vauxhall nova) met een C20let op kenteken werd niet goedgekeurd hier in nederland en kreeg geen nederlands kenteken.
engeland is geen eu land of toch wel?
origineel gepost door opelmantagek
Welk taxatieburo taxeert er nou zo’n auto op 13.500 klopt toch ook van geen kante lijkt mijdezelfde als die de mijne heeft getaxeerd op 9,500 en dat issie waard.. deze zag er goed uit toen ie getaxeerd werden die man kijkt niet naar persoonlijke smaak…
ja sound is wel lekker, alleen zou ik m af en toe wel eens uit willen zetten als ik een rustig gesprek wil voeren…
ja t zat er aan te komen, maar toch mooi tot t laatste evenement van t jaar gewacht, das dan wel weer goed van t beestje…. zou vandaag de “winterslaap” ingaan….
zondagavond in tilburg op de ringbaan West richting kemperbanen/Hilvarenbeek een nette zwarte Manta B. Stopte even naast m in een groene polo en heb een duimpje gegeven. Iemand van hier??
248 staat voor oriental blue metallic, dus is niet orgineel als ie grijs op kenteken staat…
5 gaats ombouwen word denk ik niet zo’n probleem, as van een gse weet ik misschien wel 1 te liggen. Alleen de veerschotels op de carrosserie verzetten zie ik wel tegenop, zou ik even een x op m’n gemak moeten bekijken. Is t niet mogelijk om dit op de as te veranderen? Verschil in breedte is wat ik zo vlug gevonden heb alleen voor 1435 gewoon – 1450 gs + gse achter beide 1400 . Manta is achter 1370. is dus 3 cm breder.
hmmm, ga ik weer twijfelen… is daar nog een beetje aan te komen aan zo’n as? Is misschien makkelijker eronder te krijgen dan een volvo as. 4 link is wel te maken dan. Kunnen de veerschotels van zo’n as op dezelfde plek blijven zitten?? Spoorbreedte is dan 1400 is 5 cm breder dan manta dus komt op zich mooi uit, hoef ik ook geen spoorverbreders ertussen te doen. Zitten er overigens schijven op zo’n as??
ow bedoel je dit?? dacht dat je gewoon aansluiten bedoelde… Ik heb hier nix mee gedaan, loopt zo goed, je kan de computer kopieren van een handgeschakelde mar heb ik zelf niet gedaan…
ben er niet altijd kapot van van die dingen, komt toch modder achter wat nu dus ook blijft zitten omdat je er niet meer bijkomt. Goe met de hogedrukspuit schoonmaken werkt veel beter..
hoe kom je aan die zwarte 400 met wit interieur?? Wil die ook wel, waren al uitverkocht op technoclassica
ja compleet zelf maken of een bestaande een beetje pas maken… zlef maken is optie, mar als ik dan de uren moet rekenen, haal ik er beter 1 voor 3 tientjes en klop m in vorm met t eroplassen…
en alsje dit staartstuknu weglaat?? Of gaat dit alleen icm met een andere achteras? Dus dat je net als bij volvo en oudere mitsubishi/s 1 dikke as met kruiskoppelingen hebt die in t midden ondersteund word door een lager. Heb je dat gezeik van die rubber en de zwakte van dat staartstuk…
tja tis beter dan niets…
mmm denk t linkje ook al weg was weggerot… haha iets te snel gepost…:cool:
heb voor vliegwiel, racekoppeling en drukgroep bij elkaar 500euro betaald, vind in op zich wel meevallen…
origineel gepost door Asko
Ik moet zeggen, als je de plus en de min van de koelvin niet kan vinden vind ik het bijzonder knap dat je een omega blok in een manta hebt gelegd. ;)Maar even voor de goede orde; je hebt het over dat de koelvin de verkeerde richting uit “blaast”: Het is wel de bedoeling dat de koelvin de lucht door de radiator “zuigt” en richting het motorblok “blaast” en niet andersom.
Dat je motor verzuipt bij het gas geven ligt ergens anders aan.ligt eraan wat voor fan je hebt:sleeping
mare honda’s draaien toch ook de verkeerde kant op??::o:P
ik heb 240 bak en dat gaat tot nu toe goed, bak is niet echt een probleem kan zat koppel aan…
origineel gepost door bettus accu
jep,of gewoon de originele bak erachter laten… R25/R28…
dan zeg ik op mijn beurt gewoon een 3.0L 12v derin ploppen…dan kan je der zo een 265 bak erachetr hangen. kan ook 240 bak maar 265 bakken zijn sterker.king:
ik zou alleen daarvoor niet voor de 12v kiezen, verbruikt 2x zoveel en is toch ook een stuk langzamer, vliegwiel is gewoon aan te komen en ook niet erg duur…
-
AuteurBerichten