Tomvt

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 618)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: wie herkent deze uitgebouwde a manta #17570962

    persoonlijk vind ik de uitbouw op de b de mooiste die er is….:thumbup

    In reactie op: vering manta 3.0 24v ? #17558249

    origineel gepost door Redmen

    origineel gepost door Kale gek
    zo ligt t bij mij

    dikte is 13 mm kon zo niet bij de orig veren komen om te vergelijken…

    of het ligt aan mijn pc maar je foto word nie helemaal weergegeven kan je niet meschien nog een keer posten ben erg benieuwd hoe het zit

    lag niet aan jouw:

    IMG]http://i38.photobucket.com/albums/e129/tomvt/manta%20algemeen/04122009071.jpg[/IMG]

    In reactie op: krukaspoulie cih #17569338

    origineel gepost door henk 400rr
    :D je begint je naam een beetje eer aan te doen @kale :D

    is ook niet voor nix:P heb ook alles geprobeerd maar dit werkt toch het beste en is nooit fout gegaan…

    In reactie op: vering manta 3.0 24v ? #17558247

    hoeveel heb je van deze af moeten halen???

    In reactie op: krukaspoulie cih #17569332

    als ie in de auto ligt: kijken welke kant deze op draait dan sleutel erop en op een blokje hout laten rusten, motorkap dicht voor de zekerheid en dan de sleutel omdraaien dat de startmotor net aanpakt en voila los is ie…

    In reactie op: vooras verstevigen #17564094

    origineel gepost door henk 400rr
    :wtf deja vu?

    deja vu????

    In reactie op: vooras verstevigen #17564088

    ik zag t, foto’s stonden er nog niet.. De mijne is voor straatgebruik en op z’n tijd lekker spelen op parkeerterreinen en 1 a 2 x in het jaar op t circuit maar niet te gek want ik hoef geen schade erop. Die alu bussen worden t zoiezo niet, komen pu bussen in. Denk dat de ringen voor mij wat overdreven is, ook de rubbers tussen subframe en chassis kan ik beter behouden denk ik. Word dan draagarmen dichtlassen en dat van de laatste foto’s, da’t áfsluiten ziet er ook wel intressant uit. Ga volgende week beginnen met de as en de balk waar deze aan vast zit zie dan wel waar deze te lijden heeft gehad en dus wat wel niet nodig is..
    zou je alleen 12 t/m 14 eens beter ui kunnen leggen waarom precies, dat volg ik niet helemaal…

    iig bedankt voor de uitgebreide beschrijving.. kom ik toch al een eind mee..

    gr Tom

    In reactie op: vooras verstevigen #17564086

    dit lijkt mij meer op verstevigen zodat je over bulten kunt gaan springen, of zie ik dat verkeerd? Gaat mij puur om t verlagen en de zwaardere motor, is dit dan ook noodzakelijk?? Draagarmen verstevigen snap ik wel maar die ringen lassen moet dat ook daarvoor gebeuren?? Neem aan dat draagarmen dichtlassen voldoende is, wat bedoel je met langsdrager, de chassis balk??

    In reactie op: vooras verstevigen #17564081

    iemand misschien wat meer fot’s hiervan, krijg op google nix gevonden

    In reactie op: accu verplaatsen #17567182

    origineel gepost door Freestyler
    Wat voor zekering heb je er dan tussen zitten?

    Want afgezekerd kan die zeker binnendoor.

    heb er 1 bij zo’n audio zaak gehaald..

    In reactie op: accu verplaatsen #17567176

    ik zal m wel afzekeren als ik jou was gaat toch zo’n 120 A door zo’n kabeltje als ie kortsluiting maakt. Ikzelf heb 50 mm2 afgezekerd op170A

    In reactie op: vooras verstevigen #17564078

    Ja het is voor de B met 24v had al een gescheurde draagarm, die moest ik lassen van de keurmeester..
    ok is goed te doen, aan de punten van de schokbrekers kan ik daar nog ietrs aan doen of is aflassen voldoende?? En de ophanging van het complete subframe moet ik dat verstevigen??

    In reactie op: vering manta 3.0 24v ? #17558241

    zo ligt t bij mij

    dikte is 13 mm kon zo niet bij de orig veren komen om te vergelijken…

    In reactie op: vering manta 3.0 24v ? #17558239

    biesheuvelautosport.nl

    In reactie op: vering manta 3.0 24v ? #17558238

    origineel gepost door Jo

    origineel gepost door Kale gek

    origineel gepost door rabbitopc
    ik had gewoon orginele voor veren vande manta ging perfect :thumbup met verlaagde schokbrekers.

    gr.

    ik heb omp verlagingsveren, sterker als originele, 4 cm hoger als voor de 24v en die lagen na 1 maand alweer helemaal ingezakt, dus met de windingen op elkaar, lijkt me stug als dat bij jou niet is..

    maar ze hebben bij biesheuvel 9tons veren voor een manta, die moet je zelf op hoogte maken kosten 150 per stuk…

    Weet je misschien ook hoe dik die OMP-veren zijn?
    Ennuh, 9tons veren??, voor een vrachtauto of zo??

    dikte weet ik zo niet uit m’n hoofd, dikker als origineel iig. Zal als ik bij de Manta ben wel eens een foto maken en opmeten, en de dat van 9 ton dat zei John bij Biesheuvel, waren echt dikke veren die kreeg je met de hand geen mm ingedrukt…

    In reactie op: vering manta 3.0 24v ? #17558225

    origineel gepost door rabbitopc
    ik had gewoon orginele voor veren vande manta ging perfect :thumbup met verlaagde schokbrekers.

    gr.

    ik heb omp verlagingsveren, sterker als originele, 4 cm hoger als voor de 24v en die lagen na 1 maand alweer helemaal ingezakt, dus met de windingen op elkaar, lijkt me stug als dat bij jou niet is..

    maar ze hebben bij biesheuvel 9tons veren voor een manta, die moet je zelf op hoogte maken kosten 150 per stuk…

    In reactie op: Manta stopt na paar seconden… #17557326

    zit er een toerenteller op?? ik heb ooit dat probleem gehad omdat de toerenteller kapot was…

    In reactie op: achteras #17555611

    zonder sper krijg je de klappen op je dif juist, doordat in 1 x 1 wiel slipt en 1 grip en ineens alle 2 grip

    In reactie op: achteras #17555607

    ff zoeken en je vind het, mare ik was laatst bij biesheuvel en er nog even over gehad blijkt dat een 2.0 as met stalen staartstuk en sperdiff sterk genoeg zou zijn indien je geen kortere overbrenging gebruikt. hij garandeerde mij dat t dan heel blijft bij 240 pk (rijd ie zelf mee nl) en vast wel iets meer… dus ik ben nog aan t twijfelen of ik wel zo’n volvo as zal gebruiken…

    In reactie op: Manta bij the opposites #17554631

    mare, is de manta nu nog net zo mooi als van tevoren, als ik ze er zo allemaal op zie zitten enzo…. zou ik iig niet blij mee zijn,…

    In reactie op: veerpootbrug #17553026

    origineel gepost door kadettgte@freeler.nl
    Voor 35 eurie haalde ik hem van MP incl verzenden

    origineel gepost door Kale gek

    @ sicco, ja zoiets alleen past dit niet met dual ram…

    In reactie op: veerpootbrug #17553024

    dan maak ik m ook voor de show, dan hoef ik er geen afstelbare van te maken, vind t ook wel gaaf eruit zien…. Verstevigen van subframe enzo komt binnenkort nog wel

    In reactie op: veerpootbrug #17553018

    origineel gepost door city77
    veerpootbrug heeft ook in een manta nut, je maakt er een soort van box van en een box is sterker dan een U vorm, das net als een koker tegen een U profiel, koker is sterker en kan minder torderen:thumbup

    dacht ik dus ook.. stijver = beter mare welk materiaal kan ik nu het beste gebruiken of gewoon iets doen?? Is t geen speciaal staal??

    In reactie op: veerpootbrug #17553013

    ja maar t is om torsie stijfheid te verbeteren, onder heb je een dik subframe en boven nagenoeg nix…

    In reactie op: veerpootbrug #17553011

    @ jethro, kun je niet beter gewoon niet reageren als t zo moet…

    @mr-turbo achter begrijp ik wel dat t niet veel uit zal halen aangezien t starre as is maar waarom ist voor ook onzinnig?? zit daar helemaal geen beweging in dan??

    @ sicco, ja zoiets alleen past dit niet met dual ram…

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 618)