Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je mag voor wit en oranje licht in de knippers, achter rood of oranje, is vorig jaar allemaal veranderd ivm minder administratieve gedoe bij invoering van amerikanen meen ik dat dat de reden was…
Ik heb mijn achterlichten best donker gemaakt toch reflecteerd de reflector nog, dit mag niet want je mag simpelweg nix op de glazen plakken/spuiten voor de apk.ja ik zie nu ook goed hoe laag.. uitlaat gaat net niet de grond raken… zo laag word de mijne niet, is iets te voor de weg…
mar ik meen dan de 740 as 9 cm breder is als de manta as en de 240 as is 1 of 2 cm smaller dan de manta as.hoop eigenlijk dat ze m al vergeten zijn, is toch al een jaar of 6 geleden…
hoofdremcilinder van e30 325i is net als manta 20,6 mm, is dus niet groter, wel 2 x zo duur en niet demonteerbaar.
hmmz toch een x die boete in bels betalen, kan ik ook eens gaan kijken:angel
ok, word ie flink verlaagd dan, heb met de mijne (volgens mij) nog geen last gehad dat die ertegenaan komt, of scheelt t of je wel of geen staartstuk hebt.
En ik dacht dat ik t bij jo al had gezien, die had de bakken ook meer naar t midden toe. En hoe bepaal je de hoek van die trekstangen? Zag op een site dat de hoeken ook verschil maakte in wegligging. Is t niet mogelijk om ipv bakken steunen op de bodemplaat te lassen of wordt dit te zwak?
origineel gepost door Manta 24V
Bekrachtiger rekord e, cilinder E30weer de vraag: is de breder als die van de manta??
hoeveel vermogen heb je nu al gemeten?? en niet te vergeten natuurlijk hoeveel koppel??
http://i425.photobucket.com/albums/pp338/Koekie_02/driftbak42.jpg
bedoelde eigenlijk deze aanpassing aan de tunnelbak de ronding is hoger gemaakt of zie ik dat verkeerd???
Maar die bakken voor die stangen moeten deze zo groot of kunnen ze ook kleiner??
Zal het binnekort weleens een x met zo’n driftdagje komen bekijken vaak vallen er dan wat meer kwartjes:angel
ook hier goed bezig!! maar zie een verschil met die van Sik, mbt het 4link systeem, jij hebtvoor de buitenste draagarmen heel nieuwe bev. gemaakt in de bodem waar normaal de bank zit en Sik heeft die buitenste, voor zover ik zie, op de originele plek zitten. Heeft dit te maken met dat jij de schokdempers en veren in 1 hebt zitten of is dit een verschil tussen cc en coupe??
en ook hier maar de vraag, waarom is de tunnel ter hoogte van de bank vergroot, is dit omdat ie heel laag komt te liggen??
ow ja, ik zie dat julli de bovenste bevestiging van het voortrein massief hebben gemaakt, moet je dan ook niet die van de draagarm die op de chassisbalk vast zit ook niet massief maken?? dan zit de complete as strak tegen het chassis aan ipv alleen daarboven.mar keep up the good work:thumbup
hey sik,
goed bezig man!! mar ff een paar vraagjes:
waarvoor is die bult die je gemaakt hebt op de plek van de achterbank?
En die draagarmen van de achteras, die van de rekord, hoe krijg je die op de goed plek, is dat veel meten en passen of is er een handigheidje voor?? Hoe bepaal je overigens de hoek van de middelste trekstangen?? Zag dat daar ook nogal wat verschil bij zit…. Wilde dit jaar eigenlijk ook nog zo’n as eronder bouwen,maar weet niet of ik t met de doekoe ga halen voortrein heeft me bankrekening al aardig leegetrokken dus denk dat ik dit maar volgend jaar ga doen kan ik in de zomer mooi wat spulletjes gaan zoeken… Dan is de mooie manta klaar en kan ik misschien ook iets gaan bouwen voor te driften edKom wel een x kijken bij zo’n driftdagje, wil ik er ook eens een x onderkijken..
gr Tom
past dit er dan zo op? en hoe is de bekrachtiger groter,in de lengte of in de breedte?? Kan nl niet veel breder hebben dan origineel ivm 24v en dus kachelradiateur die er andersom in zit..
origineel gepost door Christian-tsx
ik ben eruit wat het gaat worden, volvo achteras met platensper, waarschijnlijk ga ik hier zaterdagmorgen voor op pad.
omdat ik een heel stuk breder moet ivm de uitbouwset gebruik ik spacers direct na steek 5×120. dit na advies van sik die mij ook het adres voor de achteras heeft gegeven:thumbup:thumbupdus straks alsnog 5 gaats met een mooie asje eronder.:)
dan zou ik voor de 740 as gaan die is 9 cm breder dan de manta as
origineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door Stender
Mooie vondst hoor!Velgen zijn echt old-skool, stickers eraf, verlagen en niks meer aan doen!
Veel plezier ermee
verlagen? ik blijf met mij originele ’85er Bcc GSI al bijna op “god weet hoeveel “drempels hangen:swear
ik ga er veer rubbers tussen zetten om hem hoger te krijgen!ligt een cc lager dan een coupe dan? ik kon met 100 elke drempel nemen zonder ook maar iets te raken….
dat gebeurd ook met een schakelbak hoor…… staat altijd in sportstand…
kun je beter een nieuwe kopen kosten 135 euro’s…. voor da geld kun je m niet reviseren
eerst zorgen dat de in en uitlaat gas dicht zijn anders valt er nix af te stellen of te meten…
blijft olie niet iets te plakkerig, t werkt wel maar er blijft zoveel vuil aanhangen.. en een goeie tip, voor t lassen een goeie lasprimer erop spuiten in de vorm van zinkspray, inox werkt goed.. heb je een mooie bescherming tussen platen en rond de lasjes
jah, alleen die viel niet uit elkaar hoor:fy1 ik schroefde altijd alles tijdig vast hoor:angel
word tijd dat ik weer eens zo’n ding ga zoeken, kun je toch mee lachen en ze gaan iig niet naar de sloop…heb 2 jaar trug hj-fh-19 verkocht is van 12-1975 komt weer terug op de weg hoorde ik..
origineel gepost door henkjan_80
origineel gepost door Kale gek
met 5 bak 240 getrag
sneller dan m3 cabrio(362pk),audi s3 (270 pk), Opel Insignia (weet niet wat voor motor maar liep aardig mee), sneller dan skyline, (zal wel 280 pk versie zijn).
0-100 6,5 – 7 sec tot nu toe gemeten
Topsnelheid 250+
:thumbup:thumbup
Is dat trouwens volgens de teller of gps?Kan ik hieruit opmaken dat je de 250 ’n keer hebt aangetikt maar nog voluit bent gegaan?
Heb nog geen top gehaald, dit was op GPS tellers kloppen nooit 220 is 200 echte km bij mij, teller staat dan allang tegen het pinntje om m op 0 te drukken aan te rijden. Was op terugweg van vakantie vop autobahn met auto redelijk vol geladen en toen moest ik remmen voor caravans op de linker (3e!!!) baan, ja nl immer links.
jah ik rijd met 16″ en platte band, dus dat is weer voordeliger met optrekken dan 17″ weet niet of t zo gelijk kan komen, 3:44 met 3:67 kan iemand anders beter vertellen dan ik,
mar wat je zegt klopt je zit sneller in de toeren, je maakt meer toeren bij bepaalde snelheid. Mar wat is je voordeel, 0-80 km/u moet je met 3:67 3x schakelen en met 3:44 mar 2 keer, dus wie is er dan sneller? zou ik eens moeten proberen.Persoonlijk vind ik dat ie niet bij mij niet korter hoeft, trekt toch gruwelijk en t maakt niet heel veel toeren op de snelweg
waar woon je zelf dan?
ik rijd met 3:44, origineel 2.0, is langer dan 3:67 dus jij zou theoretisch gezien sneller trekken maar minder topsnelheid, hangt ook van de bak af en de wielen natuurlijk…
origineel gepost door JOZO
Ik zal binnenkort eens fotokes plaatsen van de imitatiewagen die wij gemaakt hebben voor de carnaval. Haha mooi manwaar ga je meerijden met de opstoet??
-
AuteurBerichten