Tomvt

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 618)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: bevestiging lokari spatschermen #17645826

    ik heb er expres een rand opgelast omdat ik liever daar zooi heb dan in de hoek van de neus en a styl

    In reactie op: draagarmrubbers waar? #17623034

    heb ze ook af laten draaien ook om die reden, maar ook omdat ik overal de bussen had vastgelast:angel biesheuvel heeft ook superflex daar zitten de bussen ook bij, waarschijnlijk dat ze momenteel alleen die kunnen leveren want de powerflex fabriek is ompleet afgebrand, had er nog 2 rubbers in bestelling staan maar zijn ook superflex geworden…

    In reactie op: bevestiging lokari spatschermen #17645820

    moet je wel aflassen als je het doet iig

    In reactie op: nieuwe remmerij Hispec #17600396

    hoe groot is deze velg?? En is het spul makkelijk te monteren of moet je nog veel aanpassen, heb t setje aangeboden gekregen voor 580 pond + verzendkosten dus twijfel nog tussen deze en de wilwoods van biesheuvel. Enne laat even weten hoe t remt als je ze getest hebt!?

    origineel gepost door hillclimber16V
    De nieuwe set remmen voor op de kadett-c is toegekomen
    uit Engeland van Hispec motorsport.
    285x24mm schijven met 4 pots klauwen die geen kl**ten
    wegen super licht de schijven zijn ongeveer hetzelfde gewicht en +1/3 meer oppervlak met de remblokken
    Mintex 1155 competitie blokken.

    Als dit niet stopt koop ik een porche RS….. (schaal 1/28)

    In reactie op: nieuwe remmerij Hispec #17600395

    valt mij op dat deze klauwen mar aan 1 kant zuigers hebben wat mij toch niet ideaal lijkt vergeleken met de klauwen die aan 2 kanten zuigers hebben..

    In reactie op: wilwood remmerij #17645541

    heb je een set gekocht inc schijven, grotere dan wel te verstaan?

    In reactie op: wilwood remmerij #17645539

    ja maar lijkt mij toch dat hun geen rotzooi verkopen aangezien ze er zelf ook mee rijden??

    In reactie op: Wat doe ik verkeerd? #17632599

    origineel gepost door kiyamizio
    als je jouw motor start duurt het ook even voor de olie boven is. dus als je dat 100 keer start. kan je hem ook wel 50 keer starten voor je nokkenas lager stuk is.

    dat denk ik dan ten minste ik zeg gewoon lekker rijden.

    blijft altijd welwat olie tussen de lagers en in de kanaaltjes zitten, das anders dan als een blok helemaal droog word opgebouwd…

    In reactie op: Drift wedstijd in Tiel #17615352

    ik ben er ook geweest mare waarom heb ik jou niet zien rijden Sik??? ben wel rond 3 u naar huis gegaan.. is zeker te vroeg geweest..was wel weer gaaf om te zien begint ook bij mij steeds meer te jeuken… denk toch dat ik de ‘nieuwe’manta beetje bij beetje klaar ga maken.. moet toch iets mee gebeuren kan ik t gelijk combineren..

    In reactie op: Het kleine vragen topic. #17632517

    voor mij niet meer als 500, is altijd gissen of ie wel zo compleet is…

    In reactie op: 2.0n -> 2.0e #17631911

    ok alles vervangen dus, leidingen blijven aan de bestuurderskant lopen voor de toekomstplannen, zo lopen ze bij de 24v overigens ook.
    thnx tom

    tja als je ervan af wil::hmmz was al begonnen aan de andere tank. Zeg mar wanneer kun je gelijk me ‘nieuwe’ manta zien.

    In reactie op: Misschien een hele stomme vraag #17631988

    normaal koolstof staal, 0,8 -1 mm dik. Ik heb dat gewoon vlak gemaakt, wel aan de kant van het ruitensproeierreservoir dan, t enige is dat t dan heel slap is en kan gaan resoneren. Heb voor een andere plek iets gemaakt waarmee ik zo’n profiel in een plaat kan slaan en daarna op maat maken.

    In reactie op: manta b gsi ori hoogte maar harder leggen #17631875

    volgens mij moet je vanaf 4 cm naar kortere gaan.. Maar let op sommige gaan bij verlagen uit van een ‘gewone’ manta en andere, merwede bijv (veren), gaan uit van een gt/e of gsi en die zijn al 2 cm lager dan een gewone. verschil in kwaliteit durf ik nix over te zeggen, wel dat bilstein geen verlagingsdempers meer leverd..

    In reactie op: manta b gsi ori hoogte maar harder leggen #17631873

    orig. veren met sportdempers, gele koni,billstein enz…

    heb nog een paar carb tanks liggen, ik bouw er wel 1 om, is goed te doen….

    heb t allemaal zelf liggen, je kunt me wel blij maken met een injectietank en accumulator, kan die klote carbarateurmotor eruit…

    In reactie op: rooie evolution #17630015

    leuk, zie op de eerste foto mijn eerste manta ernaast staan

    In reactie op: manta achter verlaagd #17630037

    heb ik er al onderuit gehaald, schokdempers zijn even lang als alle originele dempers die ik heb…

    In reactie op: Manta opnieuw in de produktie [Bild] ??? #17629358

    origineel gepost door dennis121

    origineel gepost door Stender

    origineel gepost door dennis121
    haha vet grappig nu op 2 forums zitten…
    op het opel forum zeiken ze over de VW
    en op het VW forum zeiken ze over de slopels :P

    hopen dat ze geen mislukte manta maken.. manta A is sowieso al lelijk
    en de manta B is al perfect =D

    Is het echt zo erg? Ik heb zelf het gevoel dat VW’ers meer ‘haat’ hebben jegens Opel dan andersom..

    achja, ze zijn alle 2 erg hoor!!!
    maarja niks van aan trekken, beide merken zijn prima auto’s!!
    Corsa en Polo ftw!king:

    nou, ik ben toch blij dat ik de polo heb geruild tegen een manta, wat k*t auto zeg allemaal van die kleine zeikdingen die kapot gaan, heb ik bij de manta toch een stuk minder last van gehad….

    In reactie op: manta achter verlaagd #17630035

    ja is maar 2 cm lager dus originele moeten goed zijn…

    In reactie op: voordelen spaghetty???? #17630133

    mijn ervaring is dat je spaghetti harder rijd maar met origineel veel sneller optrekt, was dan wel bij een Ford escort maar t scheelde meer dan een seconde naar de 100

    In reactie op: c30se distributieketting #17622418

    denk dat ik m voor de zekerheid toch maar ga vervangen na t volgend seizoen..

    In reactie op: en toen kon je niks meer doen aan je manta #17629118

    hoeven geen bekende te zijn, een topicje over de restauratie van de manta is genoeg, zie je vaak precies hoe je ergens kunt komen en wat er allemaal ligt in een werkplaats, moeten ze alleen nog even uitzoeken waar t is en dat is ook zo gebeurd…

    In reactie op: Manta opnieuw in de produktie [Bild] ??? #17629348

    origineel gepost door Koekie

    origineel gepost door brobbel1
    ik hoop dat ze de a manta nemen.
    maar zo als je bij de 500 al ziet.
    zit geen vergelijking in.
    ik vind de oude 500 mooier dan de nieuwe.
    net als de andere modelen mustang gt enz

    dat is onzin met de camaro en de challenger is het toch ook gelukt:vertag

    alleen de charger vind ik echt niet goed gelukt dan…

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 618)