Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb er expres een rand opgelast omdat ik liever daar zooi heb dan in de hoek van de neus en a styl
heb ze ook af laten draaien ook om die reden, maar ook omdat ik overal de bussen had vastgelast:angel biesheuvel heeft ook superflex daar zitten de bussen ook bij, waarschijnlijk dat ze momenteel alleen die kunnen leveren want de powerflex fabriek is ompleet afgebrand, had er nog 2 rubbers in bestelling staan maar zijn ook superflex geworden…
moet je wel aflassen als je het doet iig
hoe groot is deze velg?? En is het spul makkelijk te monteren of moet je nog veel aanpassen, heb t setje aangeboden gekregen voor 580 pond + verzendkosten dus twijfel nog tussen deze en de wilwoods van biesheuvel. Enne laat even weten hoe t remt als je ze getest hebt!?
origineel gepost door hillclimber16V
De nieuwe set remmen voor op de kadett-c is toegekomen
uit Engeland van Hispec motorsport.
285x24mm schijven met 4 pots klauwen die geen kl**ten
wegen super licht de schijven zijn ongeveer hetzelfde gewicht en +1/3 meer oppervlak met de remblokken
Mintex 1155 competitie blokken.Als dit niet stopt koop ik een porche RS….. (schaal 1/28)


valt mij op dat deze klauwen mar aan 1 kant zuigers hebben wat mij toch niet ideaal lijkt vergeleken met de klauwen die aan 2 kanten zuigers hebben..
heb je een set gekocht inc schijven, grotere dan wel te verstaan?
ja maar lijkt mij toch dat hun geen rotzooi verkopen aangezien ze er zelf ook mee rijden??
origineel gepost door kiyamizio
als je jouw motor start duurt het ook even voor de olie boven is. dus als je dat 100 keer start. kan je hem ook wel 50 keer starten voor je nokkenas lager stuk is.dat denk ik dan ten minste ik zeg gewoon lekker rijden.
blijft altijd welwat olie tussen de lagers en in de kanaaltjes zitten, das anders dan als een blok helemaal droog word opgebouwd…
ik ben er ook geweest mare waarom heb ik jou niet zien rijden Sik??? ben wel rond 3 u naar huis gegaan.. is zeker te vroeg geweest..was wel weer gaaf om te zien begint ook bij mij steeds meer te jeuken… denk toch dat ik de ‘nieuwe’manta beetje bij beetje klaar ga maken.. moet toch iets mee gebeuren kan ik t gelijk combineren..
voor mij niet meer als 500, is altijd gissen of ie wel zo compleet is…
ok alles vervangen dus, leidingen blijven aan de bestuurderskant lopen voor de toekomstplannen, zo lopen ze bij de 24v overigens ook.
thnx tom18 maart 2010 om 19:10 In reactie op: Benzinemeter doet raar (en t is niet de spanningsstabilisato #17631262tja als je ervan af wil::hmmz was al begonnen aan de andere tank. Zeg mar wanneer kun je gelijk me ‘nieuwe’ manta zien.
normaal koolstof staal, 0,8 -1 mm dik. Ik heb dat gewoon vlak gemaakt, wel aan de kant van het ruitensproeierreservoir dan, t enige is dat t dan heel slap is en kan gaan resoneren. Heb voor een andere plek iets gemaakt waarmee ik zo’n profiel in een plaat kan slaan en daarna op maat maken.
volgens mij moet je vanaf 4 cm naar kortere gaan.. Maar let op sommige gaan bij verlagen uit van een ‘gewone’ manta en andere, merwede bijv (veren), gaan uit van een gt/e of gsi en die zijn al 2 cm lager dan een gewone. verschil in kwaliteit durf ik nix over te zeggen, wel dat bilstein geen verlagingsdempers meer leverd..
orig. veren met sportdempers, gele koni,billstein enz…
18 maart 2010 om 14:41 In reactie op: Benzinemeter doet raar (en t is niet de spanningsstabilisato #17631260heb nog een paar carb tanks liggen, ik bouw er wel 1 om, is goed te doen….
18 maart 2010 om 09:54 In reactie op: Benzinemeter doet raar (en t is niet de spanningsstabilisato #17631258heb t allemaal zelf liggen, je kunt me wel blij maken met een injectietank en accumulator, kan die klote carbarateurmotor eruit…
leuk, zie op de eerste foto mijn eerste manta ernaast staan
heb ik er al onderuit gehaald, schokdempers zijn even lang als alle originele dempers die ik heb…
origineel gepost door dennis121
origineel gepost door Stender
origineel gepost door dennis121
haha vet grappig nu op 2 forums zitten…
op het opel forum zeiken ze over de VW
en op het VW forum zeiken ze over de slopels :Phopen dat ze geen mislukte manta maken.. manta A is sowieso al lelijk
en de manta B is al perfect =DIs het echt zo erg? Ik heb zelf het gevoel dat VW’ers meer ‘haat’ hebben jegens Opel dan andersom..
achja, ze zijn alle 2 erg hoor!!!
maarja niks van aan trekken, beide merken zijn prima auto’s!!
Corsa en Polo ftw!king:nou, ik ben toch blij dat ik de polo heb geruild tegen een manta, wat k*t auto zeg allemaal van die kleine zeikdingen die kapot gaan, heb ik bij de manta toch een stuk minder last van gehad….
ja is maar 2 cm lager dus originele moeten goed zijn…
mijn ervaring is dat je spaghetti harder rijd maar met origineel veel sneller optrekt, was dan wel bij een Ford escort maar t scheelde meer dan een seconde naar de 100
denk dat ik m voor de zekerheid toch maar ga vervangen na t volgend seizoen..
hoeven geen bekende te zijn, een topicje over de restauratie van de manta is genoeg, zie je vaak precies hoe je ergens kunt komen en wat er allemaal ligt in een werkplaats, moeten ze alleen nog even uitzoeken waar t is en dat is ook zo gebeurd…
origineel gepost door Koekie
origineel gepost door brobbel1
ik hoop dat ze de a manta nemen.
maar zo als je bij de 500 al ziet.
zit geen vergelijking in.
ik vind de oude 500 mooier dan de nieuwe.
net als de andere modelen mustang gt enzdat is onzin met de camaro en de challenger is het toch ook gelukt:vertag



alleen de charger vind ik echt niet goed gelukt dan…
-
AuteurBerichten