Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik weet niet maar als ze zo met jouw auto omgegaan zijn en dit verzwegen hebben en in t contract staat dat jij de auto in oorspronkelijke staat terug zou krijgen, lijkt mij dat je dit gewoon aan kunt spannen… je hebt immers bewijs genoeg…
origineel gepost door Opel_Freak25
ik heb alles op merk tekens staan dus dan zal de rotor toch op het streepje boven op de ontsteking moeten staan dus naar cil1 wijzen?
maar dan doet hij het dus nietals je krukas 1 ronde draait dan draait de nokkenas 2 ronden, vandaar dat de onsteking 180 gr verkeerd kan staan…
nee 2.0n, voor de 6 cilinder moet ik naar de rdw want daat hebben ze geen gegevens meer voor:sleeping
massa van t blok en accu enzo ook eens nakijken…
t stuurt wel zwaarder maar onderstuur heb ik niet zo snel last van. toen ik net de 6 pitter erin had ipv de 2.0 vroeg ik me af waar iedereen t over had, nu ik de voorophanging heb aangepast is t helemaal geweldig:afro
stap een x in zou ik zeggen, als jij meer overstuur voelt dan normaal krijg je 50 euro van mij…
ik heb er zelfs 1700 kg op de verklaring staan;) foutje van de importeur
origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door Redmen
met nog iets meer werk of meschien net zoveel leg je er een 3.0 12v van een senator of omega a in mooi geluid en prachtig rijdenIk denk dat ie niet alleen meer pit wil, maar ook een iets economischer verbruik :P
3.0 24v:wors iets econimischer
durf ik niet te zeggen…t was voor een 3.44 overbrenging
origineel gepost door Koendettc
in belgie kan je ze nieuw krijgen…
bij biesheuvel ook, 1125euro
origineel gepost door Kale gek
ik heb het nu ook zo gedaan, iets minder heftig mar ik zie wel hoe t heel blijft…niet lang dus:P vanmorgen al: pok en los was ie, vanmiddag maar weer vastgelast maar nu dus wel bijna net als sikking:
ik heb het nu ook zo gedaan, iets minder heftig mar ik zie wel hoe t heel blijft…
:vertag de vraag is hoe lang t heel kan blijven, dat m’n banden slijten en dat t niet voor dagelijks te rijden is snap ik wel vandaar deze vraag….. Rene bedankt voor de site zal vanavond ff kijken of t lukt
of als je m verzekerd doorgeven welke motor erin ligt, zwart op wit en je bent ingedekt… bij de verzekering weten ze alleen dat t een 6 cil en verder nix… op m’n taxatierapport staat dan weet 3.0 24v en die hebben ze goed gekeurd dus ben ik ermee verzekerd ook al is de omkeuring gedaan met een 2,5 of 3.0 6cil. voor de klpd is t weer een ander verhaal
weet niet wat iedereen zo zeurt over de prijs, zelf bouwen is te duur maar als ze er 1 kunnen kopen die nog niet de helft kost van wat een fatsoenlijke restarautie en ombouw zou kosten is t nog niet goed…..:o
mijn b1 van 1975 had een drukschakelaar…
heb het probleem eindelijk gevonden, de stekker van de onsteking maakte geen goed contact, was bijna niet te zien, is ook echt iets waar je niet zoekt en toevallig tegenkomt, zal er vanavond eens een foto van posten….
rare van alles is dat ik met de lmm beszig ben geweest en op elke lmm reageerde die anders vandaar dat ik die bleef verdenken, nu ik het heb opgelost heb ik zelfs mijn eigen oude lmm erop(viel echt niet mee te rijden maar 1 andere viel redelijk mee te rijden en nog een ander nog beter) en daar doet ie t nu ook goed mee….. Op naar de powertesting en kijken wat t vermogen nu is..zo zat t dus:

lijkt goed te zitten zonder vergelijkings materiaal maar die 3 pinnetjes horen dus heel het blokje te overbruggen…
hij heeft m donderdag zien staan dat was wel al in de telstarlaan.
origineel gepost door Hulkie
in oisterwijk joh? Daar weet ik een Manta b fan te zitten. Die heeft een b manta buiten staan (met werk)
met daarin een 2.2. Ook nog verschillende andere oudere opels.(wil eigenlijk wel eens weten in welke straat hij is terug gevonden)
mvg Gerry
GOED NIEUWS DAT HIJ TERUG IS!!!!!!!! Daar ben IK ook heel blij om. En maar hopen dat het de laatste keer is dat
ze ermee zijn gaan joyriden!Die mannen moeten gewoon met hun tengels van andersmans spullen afblijven!
woont deze toevallig daar in de buurt??? Ken verder geen manta’s uit oisterwijk. Maar als t klopt wat ik denk, dus dat de auto ook in een de straat om de hoek heeft gestaan dan waar ze m gevonden, dan komt de dader waarschijnlijk uit die buurt daar…
is ongeveer 1 tot 1,5 week geleden dat hij m daar had zien staan, maar volgens mij stond ie toen in de willem de zwijgerlaan, is om de hoek bij de stelstarlaan, weet dit niet zeker hij zoudat nog even nakijken…
origineel gepost door mr-turbo
Ik moet zeggen dat ik hem bij de mantaclub sprint nou ook niet echt zo snel vond als een c30se zou moeten zijn, mss eens naar rica in oktober ?heb je gelijk in….hij liep toen ook echt dramatisch, alleen de laatste run was iets maar toen had ik de stekker van de tempsensor erafgehaald. hoor op de 200m min 9,5 sec te rijden, dus 10,3 op 175 is niet echt goed, voelde me eige daar ook wel een beetje voor schut staan.. je kon t horen, bij de start klonk ie goed maar zogauw ik grip kreeg was t k*t en hoorde je m meer herrie gaan maken, was op de filmpjes ook goed te horen. reactie van de lmm is ook naderhand geplaatst. Ben 16 okt ook bij rica uiteraad, wil weten wat voor winst ik heb nadat de inlaat is aangepast maar dan moet ie wel goed lopen, heb nu een andere lmm maar die is volgens mij ook niet helemaal jofel zo weer even een andere proberen, weet 90% zeker dat t in dat circuit zit…
ik zie het nu pas, een maat van mij liet gister een foto zien van een manta die in oisterwijk stond, nu ik de foto hier zag leek die er wel op en is het dus ook geweest…:sleeping
mijn 1.6 liep ook 1:7 dus kan toch met gas best 1:4 halen dan, of zeg ik dit niet goed? op gas verbruiken ze toch meer dan op benz?
origineel gepost door manta1
zou inplaats van wd40 silicone spray gebruiken doe ik ook op alle zwarte kunstof delen van me motorfiets. blijft een tijdje mooi. maar is een tijdelijk middel:wtfaarghh geen silicone op een auto gebruiken, is een drama voor alle autospuiters..
andere 2 bougiekabels ook vervangen?? Hoe is ie bij vollast?? Als ie dat wel goed doet hoef je niet naar de brandstofpomp/filter te kijken. Mar 2 bougiekabels vervangen heeft niet zo’n zin, als de andere 2 ook een beetje slecht zijn bljft ie slecht lopen natuurlijk… Ook als je de kleppen niet stelt kun je niet zeggen dat t probleem daar niet in zit, als deze erg fout staan kan ie ook gaan stotteren…\gr tom
-
AuteurBerichten