Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb de draad op +12 volt aangesloten maar het werkt nog steeds niet. Heb verschillende snelheden geprobeerd, van 40 tot 130 km/h. Zou de unit evt niet goed zijn en is die door te meten ofzo?
Ik heb mijn snelheidssignaal achter mijn km-tellers weg. Die rood/blauwe draad. Ik had hem eerst met remschakelaar als koppelingsschakelaar aangesloten maar omdat dat niet werkte heb ik die koppelingsschakelaar er tussen uit gehaald en zonder gedaan maar toen werkte die ook nog niet. Heeft iedere astra sowieso een snelheidssignaal?
Heb ook cruise control ingebouwd met behulp van het schema. Alles is na behoren aangesloten maar op de één of andere manier doet die het niet. Ik heb stroom tot aan de unit.. iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Zou het evt kunnen kloppen dat die geen snelheids signaal krijgt/heeft?
Vandaag de hoofdremcillinder vervangen. De auto remt weer alleen heb ik zodra de motor loopt weinig druk meer op mn rem. Zet ik de motor af heb ik weer gewoon druk. Iemand enig idee of dit zo hoort?
@TheGeneral wrote:
Sowieso zal ik eens de nieuwe blokken en schijven eens goed inrijden. als je blokken en of schijven vernieuwd voelt het pedaal sowieso een beetje sponzig vooral als je rondom heb vervangen.
Inrijden gaat hem ook hem niet echt worden. Als ik een nootstop moet maken lukt dat gewoon niet, zo slecht remt die.
@Famempeters wrote:
een f heeft altijd wel een beetje week gevoel maar ik denk in jou geval mits je zeker bent dat de boel goed luch vrij is je meot denken aan je hoofd rem cillinder of bekrachtiger membraam .
bert
Dan ga ik de hoofdremcillinder maar eens vervangen. Kijken of dat het is.
@arjontje wrote:
kan zijn dat je het nog in moet remmen. De eerste 100 kilometer zal de remkracht minder zijn.
tja zou kunnen. Maar hij remt nu zo slecht dat als ik een nootstop moet maken ik gewoon te laat ben.
Zou het evt. ook de hoofdremcilinder kunnen zijn?
@robert_corsa wrote:
mijn auto net zo, zou zo moeten horen bij een f.
Dat die zo slecht remt bedoel je? Dat zou toch niet?
@red-bull wrote:
heb je wel de beschermende olie van de schijven afgehaald met remmenreiniger , je moest eens weten hoeveel dat vergeten.
dat heb ik dr afgehaald ;)
@astraTD wrote:
Tigra ook meende ik.
Tigra past wel. Maar moet je wel de frames van je oude stoelen over zetten

2 andere voerstoelen er in gezet. van een tigra. bestuurdersstoel was erg versleten. opnieuw laten bekleden werd me een beetje te duur.


vorige stoel;

@crossagek wrote:
staan veel auto’s binnen en dicht op elkaar , dus een auto goed bekijken lukt op zo’n manier al niet .
Op de foto lijkt het als of ze dicht op elkaar staan, maar dat valt best mee. Btw van alle auto maken ze foto’s binnen. Deze auto stond een half jaar geleden gewoon buiten. Zou nu nog wel zo zijn.
Mijn auto komt daar ook vandaan. Heb deze auto wel gezien maar niet echt bekeken. Mocht die vriend van je willen gaan kijken zou ik als ik hem was er wel heel goed naar kijken of iemand mee nemen die er verstand van heeft. Want ze hebben leuke verkoop praatjes daar.
Mijn auto heb ik daar ook gekocht en wist dat er wel wat aan moest gebeuren. Toen we er eenmaal begonnen kwamen we steeds meer tegen.En net als mikoss al zegt. Je moet goede afspraken met hem maken.
Het gaat om een Astra F.
Had bij mij ook niet verwacht dat ze zo slecht waren. Zat wel iets.. maar toen we eenmaal begonnen met wegkrabben en prikken vielen de gaten er in. Maarja.. komt wel goed.
Veerschotels er onder uit gesloopt. Waren een beetje slecht.
links;

rechts;


Ik heb precies het zelfde probleem. Heb jij de bakjes gemaakt of heb je alles weg gehaald?
@koenelsenaar wrote:
verschil zit ‘m in de kachelweerstand, je hebt nu een 3-voudige, en hebt een 4 voudige nodig, kun je op de sloop halen. nieuw kosten ze rond de 35 euro.
Ook vermoed ik dat je een extra draad moet trekken…
Hartstikke bedankt voor je antwoord :D Ik ga het proberen!
@soepkiepe wrote:
is van de tigra de rio verde versie of zo niet de zelfde kleur?
volgens mij past dat niet, maar als dat de zelfde kleur is lijkt het me toch wel origineel te zijn misschien.en anders een op de markt kijken naar een 1 of andere stoffen kraam met skai of leer.
tis maar een idee:PIk ben eens even op internet gaan kijken maar dat lijkt er inderdaad wel erg veel op. Maar ik denk dat mijn interieur meer geel achtig is. die rio verde is bruinachtig.
Ben al bij een stoffeerderij geweest hier. Maar die had in skai en leer niet echt de zelfde kleur of iets wat er heel dicht in de buurt zat. En om nu mn hele interieur te laten doen vind ik een beetje zonde. Alleen de bestuurdersstoel is kapot.
@Mr.F wrote:
Ow, fail :P
Direct gekeken maar zie het er niet bij staan.
haha. Nou dan denk ik toch dat ze het ooit zelf opnieuw hebben laten stofferen ofzo.
@Mr.F wrote:
Heb wel folders ervan, zal zo even kijken wat origineel is.
had je nog voor mij gekeken? :mrgreen:
@Astraman wrote:
Als het niet orgineel is, dan hebben ze het er destijds heel netjes ingezet, maar dit is vochtschade lijkt het wel. Vaak liggen de stoelen al door op dat punt en als er dan vocht bijkomt krijg je dit.
Al die witte plekken rondom het gat bedoel je zeker? Daar heeft de vorige eigenaar duct-tape opgeplakt. en bij het er af halen van de duct-tape ging alles er helaas mee er af.
@Goossens Bjorn wrote:
Hoe doe je dat??? Kan toch geen gewone in en uitstapschade zijn?? en zeker bij leder dan nog
het is toch in- en uitstapschade.
@Mr.F wrote:
Dit is zeker niet origineel van de Astra F, of je moet een aparte, zeldzame uitvoering hebben natuurlijk.
Ik heb een bertone.. maar al die bertone uitvoeringen hebben alleen maar stof of zwart leer toch? heb dit iig nog nooit gezien.
-
AuteurBerichten