Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die inderdaad of je kunt ook eventueel de Bosch F5DP0R pakken.
Houdt hij ook een beetje in als je gas geeft?
Ik lees het niet direct terug in je verhaal? Maar is ie ook gechipt? Zo ja, dan moet je ff kijken dat je de elektrode afstand op de bougie naar 0,4 of 0,5. Is me aangeraden destijds door de tuner en heeft veel geholpen.
Hoelang zitten de huidige bougies er al in? Mij werd namelijk geadviseerd om deze om de 10.000 kilometer te vervangen.Vandaag rond 14:40 een babyblauwe Calibra met bodykit gespot op de Vliegveld weg bij Maastricht-Aachen Airport.
Zie hier ook niets staan van chippen ofzo…
Niet dat je daar zo makkelijk 45PK erbij krijgt bij een OPC1 :jerryhttp://www.astratuningclub.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=120&t=13673&start=30
Hier staat een How-to.
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=162&t=159087&hilit=photobucket
@OlafK wrote:
Gister middag op de A1 een Astra Turbo

en op de A28 een Astra gtc – OPC

Die 2de zal wel een OPC Line zijn. Echte OPC heeft andere uitlaten
https://www.juridischloket.nl/
Je kunt deze ook proberen. Die hebben een gratis chatfunctie.
De openingstijden van de chat zijn:
Dinsdag 14:00 uur tot 17:00 uur
Woensdag 14:00 uur tot 17:00 uur
Donderdag 14:00 uur tot 17:00 uurZo te zien wel. De mijne heeft er ook heel af en toe eens last van. Maar gelukkig nog niet al te vaak.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xncdr1100&_nkw=ncdr1100&_sacat=0Ik heb zo’n spindel van 50 stuks. Ik brand ze inderdaad meestal op lagere snelheid. Maar op hogere snelheid heb ik er in het verleden volgens mij geen problemen mee gehad.
Even als voorbeeld: http://www.geeks.com/largePic_all.asp?invtid=CR7D5NV50&pic=CR7D5NV50-unit.jpgIk heb momenteel Philips CD-R in gebruik. 80 min en 700MB. Deze pakt hij zonder problemen in de navigatie en de wisselaar.
Ik gebruik deze in de NCDR1100. Denk er wel aan dat deze geen MP3 cd’s pakt.Als Maastricht niet te ver rijden is zou je eventueel hier naartoe kunnen gaan.
Daar hebben ze ook een Tech2. Hij heeft mijn cruise control destijds ook geactiveerd.Ik zeg doen :wub :thumbup
23 juli 2014 om 20:38 In reactie op: Originele radio, is het de moeite waard deze in te bouwen? #18244100Ik heb hem in combinatie met de color display. Navigatie werkt goed en is vrij handig in gebruik. Nadeel is inderdaad alleen dat de laatste update in 2011 was.
Maar daar heb ik tot op heden nog niet al teveel problemen mee gehad. Het helpt ook vaak om de bewegwijzering in de gaten te houden.
Ik had het geluk dat hij er al in zat toen ik de auto kocht dus heb geen extra kosten hoeven te maken.Sense wrote:Tommy,
heb je deze in combinatie met color display of mfd? Is de navigatie handig in gebruik? ik las dat ze sinds 2011 geen updates meer doen.Het is een mooi ding, maar kost ook wel wat en moeilijk te vinden.
23 juli 2014 om 20:07 In reactie op: Originele radio, is het de moeite waard deze in te bouwen? #18244094Ik heb in de mijne een NCDR1100 zitten i.c.m. navigatie en CD-wisselaar. Werkt perfect en geen klachten tot nu toe. Heb ook niets te klagen over het geluid verder.
Foto’s kloppen alleen niet wat erbij staan. Maar in de tekst staat de omschrijving.
Gespot in Maastricht. Astra G OPC I.
Kenteken: 50-FH-XJ.
Iemand van hier?Gespot in Maastricht. Astra G OPC I.
Kenteken: 50-FH-XJ.
Iemand van hier?Mat zwarte Speedster gespot met oranje accenten om 13:15 vandaag in Margraten.
Kenteken begon met 15-N*-**Iemand van hier?
Ik heb dit probleem ook gehad (icm rookontwikkeling). Eerst de turbo vervangen aangezien deze ook niet meer helemaal goed was.
Problemen waren daarna nog steeds aanwezig. Onlangs mijn klepseals laten vervangen, en nu heb ik en geen last meer van rook en het olieverbruik is ook weg.Rond de €800,- met alles erop en eraan. Kop is er ook af geweest dus ook nog vlakken erbij. Is niet gedaan bij de dealer maar bij een universele garage.
Nee de laatste CD’s voor de NCDR1100 lopen tot 2011 of 2012. Denk dat het voor de NCDR1500 hetzelfde is.
Zal wel komen door de nieuwe systemen wat erna gekomen zijn.Ik had ook last van blauwe/witte rook. Klepseals laten vervangen en heb nu helemaal nergens meer last van.
Op de originele GM bougies werkte het net zo slecht. Dus die heb ik er toen ook maar meteen weer uitgehaald.
Die had ik er eerst in volgens mij. Als het tenminste de originele zijn. Maar daar was het niet mee weg.
Ik heb nu deze erin zitten: NGK PFR6T-G -
AuteurBerichten

