Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dank jullie allen echt met deze info kan ik heel veel,
de stekkers aan het begin van de kabelboom zitten inderdaad “blokjes” aan en die heb ik nog wel,
voor de rest is het een nette kabelboom, (is omgebouwt om in een a vectra dienst te kunnen doen en heeft 2 weken gewerkt omdat die jongen hem tegen de vangrail zette..)maar op advies van jullie zet ik mijn erg nette reserve kabelboom erop,
hier onder fotos van de kabelboom die ik dan dus morgen avond in de auto zet,
klopt wat CommoCruiser zegt, dat aansluitblokje zat ook op het stukje kabelboom dat naar de dynamo en startmotor loopt, maar omdat dat bij de “slechte” kabel boom zat heb ik dat dus ook verwijderd, omdat de andere kabelboom heeft gelopen met het kleine stukje kabelboom (dus naar de dynamo en startmotor) die erbij hoorde..
(heb natuurlijk dat stukje kabelboom met aparte stekker wel bewaard, waarschijnlijk is dit een kabelboom uit een e kadett gsi)
(dank u wel voor de tip om fotos up te loaden, ben meer een sleutelaar dan een pc of forum specialist, werk bij een motoren revisie bedrijf.. (fam. bedrijf..) (ideeal..)
dankjewel vinci, maar kun jij mij dan ook uit leggen wat die dunnere doet (blauw rode) die tevens op de zelfde plek uit de kabelboom komt zetten?
of kan die gewoon afgesloten worden en dan is het klaar?
(morgen avond maar eens kijken of ik hem aan de praat krijg..)de nieuwe draadboom heb ik zelf door geknipt, dus ik wist wat ik deed,
het is momenteel nog een puinhoop omdat nog niks is in gewerkt, als je de oude boom zag dan is het NU al een stuk op geknapt terwijl ik nog niks heb weg gewerkt,
(heb inmiddels al weer een andere draadboom) alleen die gaat naar mijn reserve c20xe voor een ander projecht,
maar als ik het zo hoor steld het niks meer voor, de dikke rode draad op de plus, de dikke zwarte op de geschakelde plus en de rood/blauwe (dikke of dunne weet dus nog niet welke..) ook op geschakelde plus anders trekt ie mijn accu leeg..
en dan zou hij het inprincipe moeten doen, ik heb nog een andere ecu liggen (mocht hij wel stuk zijn..)
er komt iemand mij tevens helpen, zodra ik het weet is het voldoende ben blij dat er mensen / opelfreaks zijn die je zo bij staan met deze projechten, (als ik dit een beetje door heb kan ik mijn c20let ook in de c kadett coupe leggen…)
jongens bedankt, voor mensen met andere info of meer info ik ben er erg blij mee… ik moet het tenslotte nog wat leren,
dankjewel alvast voor de uitleg over de draaden, ben ik zeer blij mee, opzich moet ik er nu wel uit kunnen komen,
sebbe gsi,maar je mag natuurlijk wel langs komen, folkyc20xe ik stuur je wel even een P.B. jah klopt ik woon in de buurt van LWD in een dorpje,
kijk dat is nu nog eens een duidelijk goed antwoord,
iets waar je wat aan hebt als je begint met het inbouwen van een c20xe, in een c kadett,
ik zelf heb het bijltje erbij neer gelegt, het is 2 jaar geleden toen ik een x20xev (2.0 ecotec 16v onder de kenners) inbouwde
alles was goed maar ik kreeg het spul niet aan de gang.. (G**)maar ik heb een calibra c20let blok liggen die wil ik er nu in hebben, ik kan via via een complete set ombouw aparatuur kopen,
van getrag manta 18s bak tot oliezeef toe (alleen geen ontstekings ombouw set alleen die had ik al liggen treft dat even haha)
en de prijs staat mij wel aan dus ik ga dat denk ik wel doen (c kadett was verrot en was niks meer waard… van daar een complete set)maar leuk om dit projecht te gaan volgen, ik hoop dat alles lukt coupegek, ik weet nog niet waneer ik met mijn projecht ga starten, heb meerderen lopen hahaha
-
AuteurBerichten



