Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Slechte massa?
[rquote=1825524&tid=138868&author=louwe 16 klepper][rquote=1824638&tid=138868&author=svdk20]denk dat je beter een niet v6 kan nemen
wat zo,n ding extra opzuipt tegenover een1,8 of 2,0
kun je dan luiers en olvarit van kopen
hoeveel kan je beuren incl wrak van de calibra
mischien is dat nog wel interesanteren kostten bij invoeren hangt ook af hoeveel de nieuwwaarde was van de auto die je wild invoeren
dus hoe meer optie,s hoe meer bpm betalen;)[/rquote
Een V6 neemt per defenitie minder dan een 2.0, reed hiervoor een 2.0 16xev, nu een V6 2.8 turbo, rijd even “zuinig” een gemiddelde van 1:10 en snelweg toch een 1:12-13. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik een handbak heb. Een automaatje is wat minder zuinig.
Misschien zie ik het verkeerd, maar nieuwe spiegel en voorraam en je ken de weg toch weer op?
Soms, heel soms komt het voor dat er water in de band/velg komt omdat ze zijn opgepompt met een compressor waar geen vochtafscheider op zit, en deze langzaam vollopen (compressor zelf). Spuit je vocht in je wiel/band.
Astra F 1991 1.6 Roestbarrel
Astra F 1992 1.6 distri geknapt nieuwe riem er op en ingeruild;
Astra G 1999 2.0 16v
En nu Vectra C 2006 2.8 24v TurboEn dat in de 3 jaartjes dat ik m’n rijbewijs heb..
massa al gemeten?
Gewoon klacht neerleggen bij je verzekering. Deze zal dan een contra-expert moeten sturen. Anders rechtsbijstand er achteraan, ze moeten je (zeker met de kortgeleden aanschaf) een bedrag uitkeren waar je iig weer een vergelijkbaar automobiel terug moet kunnen kopen, of deze moet kunnen laten repareren. Totalloss is meestal rond de €1000 of meer. Een expert zal je zo’n lage expertise geven omdat deze alleen kijkt hoe zij er het beste vanaf komen onder het motto van; “bied 350, dan kost het tenminste weinig en verdwijnt dit barrel op de sloop”
Gewoon een contra aanvragen en klacht bij je maatschappij neer leggen. Experts zijn namelijk ook maar mensen die hun dag niet kunnen hebben, en een veel gemaakte vergissing; ze zijn vaak niet in dienst van een verzekeraar, maar doen het op eigen houtje.
Wat je ook nog zou kunnen laten doen is een paar mm aan de binnenkant laten afdraaien, maar dat moet je door iemand laten doen met verstand, je naaf moet niet dusdanig verzwakken daardoor…
Niet dit jaar maar vorig jaar;
Een cv ketel die maar bleef stoken, en dan heb je het zomaar 35C in je huisje! Alle ramen open midden in de winter! Wel snel opgelost door woningbouw, na het bellen binnen 5 uren een monteur aan de deur. Erg netjes!
Mijn vectra heeft standaard een 230pk, met 330nm koppel. Zodra je deze chipt ga je naar 310pk met rond de 540nm koppel, en geloof mij dat ga je zeker merken. Dan heb je specs vergelijkbaar met de BMW M3, alleen is de vectra dan sneller :sleeping Ik ga over een tijdje zelf ook wel chippen, maa de 230pk is me voor nu nog wel goed.
Mijn gemiddelde verbruik snelweg 1:12, stad 1:8, gecombineerd 1:8
Kachelradiator wel goed ontlucht? of hoor je hem borrelen?
Spaar dan nog even door en koop net als mij de 2.8T uitvoering, is heel fijn, plus nog eens goed te chippen. De 3.2 gaat tot max 240 pk zonder aanpassingen, de 2.8T naar 310 zonder aanpassingen. En heeft standaard al 20pk meer dan de 3.2. Als je veel korte stukken rijd is de 3.2 wel fijner ivm de turbo, maar het rijd wel echt zalig!
gewoon de 2.8t kopen, mij hoor je niet klagen!
niet beroepsmstig maar wel hobby.
auto allrisk verzekerd? dan zou je dat als laatste optie ook nog kunnen doen.
Heb eventueel nog een nieuwe clifford 650 liggen (gewoon in doos compl), Inbouwschema’s er bij. Voor een fractie van de nieuwprijs, bij intresse pb me maar even.
Snelst tot nu to 235(navi snelheid) met de vectra, kan harder maar niet hier in nederland.
Wat een uitleg! Maar speakers worden niet gevoed met 12 v. Bij speakers is de gestreepte draad altijd voeding, en de andere ground.
OPROEP!
Wil een ieder een Opcom meenemen???

M’n vectra 2.8 V6 turbo van 2006 maar weer eens onder de aandacht :angel
Stukje verderop zit de deukendokter, (uitdeuken zonder spuiten), direct even afzetten?
Mijntseint doet 0-100 in 7sec…
Dodehoekmissers, oftewel mensen die niet over het schouder kijken op de snelweg.
Linksrijders, langzame optrekkers die er 10km over doen om op de 80 te komen. 60 rijden waar je 80 mag.
Alpine heeft instapmodelletjes liggen bij de mediamarkt voor 190 euro, met carkit, cd, usb etc. gewoon goede kwalitijd voor goede prijs.
Je haalt je geschakelde voeding van je sigaretaansteker, die moet op de oranje draad van de Parrot! Constante voeding haalt hij uit je car2iso2car. Rest gewoon aansluiten.
Tip,
Koop een multimeter!
-
AuteurBerichten