tmug

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 340)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Startprobleem #17781441

    Slechte massa?

    In reactie op: auto gesneuveld ……GRRRRR #17778048

    [rquote=1825524&tid=138868&author=louwe 16 klepper][rquote=1824638&tid=138868&author=svdk20]denk dat je beter een niet v6 kan nemen
    wat zo,n ding extra opzuipt tegenover een

    1,8 of 2,0

    kun je dan luiers en olvarit van kopen

    hoeveel kan je beuren incl wrak van de calibra
    mischien is dat nog wel interesanter

    en kostten bij invoeren hangt ook af hoeveel de nieuwwaarde was van de auto die je wild invoeren

    dus hoe meer optie,s hoe meer bpm betalen;)[/rquote

    Een V6 neemt per defenitie minder dan een 2.0, reed hiervoor een 2.0 16xev, nu een V6 2.8 turbo, rijd even “zuinig” een gemiddelde van 1:10 en snelweg toch een 1:12-13. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik een handbak heb. Een automaatje is wat minder zuinig.

    In reactie op: auto gesneuveld ……GRRRRR #17778044

    Misschien zie ik het verkeerd, maar nieuwe spiegel en voorraam en je ken de weg toch weer op?

    In reactie op: Hobbelmobiel: "bevroren banden"? #17777655

    Soms, heel soms komt het voor dat er water in de band/velg komt omdat ze zijn opgepompt met een compressor waar geen vochtafscheider op zit, en deze langzaam vollopen (compressor zelf). Spuit je vocht in je wiel/band.

    In reactie op: Welke auto('s) reed jij voor de vec? #17776525

    Astra F 1991 1.6 Roestbarrel
    Astra F 1992 1.6 distri geknapt nieuwe riem er op en ingeruild;
    Astra G 1999 2.0 16v
    En nu Vectra C 2006 2.8 24v Turbo

    En dat in de 3 jaartjes dat ik m’n rijbewijs heb..

    In reactie op: WIE O WIE OPGELOST !!!!!!!!!!!! #17776646

    massa al gemeten?

    In reactie op: schade taxatie #17770726

    Gewoon klacht neerleggen bij je verzekering. Deze zal dan een contra-expert moeten sturen. Anders rechtsbijstand er achteraan, ze moeten je (zeker met de kortgeleden aanschaf) een bedrag uitkeren waar je iig weer een vergelijkbaar automobiel terug moet kunnen kopen, of deze moet kunnen laten repareren. Totalloss is meestal rond de €1000 of meer. Een expert zal je zo’n lage expertise geven omdat deze alleen kijkt hoe zij er het beste vanaf komen onder het motto van; “bied 350, dan kost het tenminste weinig en verdwijnt dit barrel op de sloop”

    Gewoon een contra aanvragen en klacht bij je maatschappij neer leggen. Experts zijn namelijk ook maar mensen die hun dag niet kunnen hebben, en een veel gemaakte vergissing; ze zijn vaak niet in dienst van een verzekeraar, maar doen het op eigen houtje.

    In reactie op: vraagje van een vectra leek #17764701

    Wat je ook nog zou kunnen laten doen is een paar mm aan de binnenkant laten afdraaien, maar dat moet je door iemand laten doen met verstand, je naaf moet niet dusdanig verzwakken daardoor…

    In reactie op: Winterse problemen in huis, post ze hier #17571289

    Niet dit jaar maar vorig jaar;

    Een cv ketel die maar bleef stoken, en dan heb je het zomaar 35C in je huisje! Alle ramen open midden in de winter! Wel snel opgelost door woningbouw, na het bellen binnen 5 uren een monteur aan de deur. Erg netjes!

    In reactie op: Overweeg aanschaf Vectra Z32SE #17768362

    Mijn vectra heeft standaard een 230pk, met 330nm koppel. Zodra je deze chipt ga je naar 310pk met rond de 540nm koppel, en geloof mij dat ga je zeker merken. Dan heb je specs vergelijkbaar met de BMW M3, alleen is de vectra dan sneller :sleeping Ik ga over een tijdje zelf ook wel chippen, maa de 230pk is me voor nu nog wel goed.

    Mijn gemiddelde verbruik snelweg 1:12, stad 1:8, gecombineerd 1:8

    In reactie op: blijft fris in auto #17768922

    Kachelradiator wel goed ontlucht? of hoor je hem borrelen?

    In reactie op: Overweeg aanschaf Vectra Z32SE #17768358

    Spaar dan nog even door en koop net als mij de 2.8T uitvoering, is heel fijn, plus nog eens goed te chippen. De 3.2 gaat tot max 240 pk zonder aanpassingen, de 2.8T naar 310 zonder aanpassingen. En heeft standaard al 20pk meer dan de 3.2. Als je veel korte stukken rijd is de 3.2 wel fijner ivm de turbo, maar het rijd wel echt zalig!

    In reactie op: tunen vectra c benzine?? #17762074

    gewoon de 2.8t kopen, mij hoor je niet klagen!

    In reactie op: wrapper gezocht #17761301

    niet beroepsmstig maar wel hobby.

    In reactie op: Motor naar zijn klo*** #17760446

    auto allrisk verzekerd? dan zou je dat als laatste optie ook nog kunnen doen.

    In reactie op: iemand ervaring met een SPY alarm #17447960

    Heb eventueel nog een nieuwe clifford 650 liggen (gewoon in doos compl), Inbouwschema’s er bij. Voor een fractie van de nieuwprijs, bij intresse pb me maar even.

    In reactie op: wat zijn jullie TOP snelheiden #18139116

    Snelst tot nu to 235(navi snelheid) met de vectra, kan harder maar niet hier in nederland.

    In reactie op: plus en min ??? #17755029

    Wat een uitleg! Maar speakers worden niet gevoed met 12 v. Bij speakers is de gestreepte draad altijd voeding, en de andere ground.

    In reactie op: vtn najaars meet heerenveen 7 nov #17732556

    OPROEP!

    Wil een ieder een Opcom meenemen???

    In reactie op: Show hier je Vectra #17284089

    M’n vectra 2.8 V6 turbo van 2006 maar weer eens onder de aandacht :angel

    In reactie op: zo moet je het niet doen #17750989

    Stukje verderop zit de deukendokter, (uitdeuken zonder spuiten), direct even afzetten?

    In reactie op: c16nz ASTRA SEDAN 195kmph #17748923

    Mijntseint doet 0-100 in 7sec…

    In reactie op: Waar erger jij je nou aan in het verkeer. #17747853

    Dodehoekmissers, oftewel mensen die niet over het schouder kijken op de snelweg.

    Linksrijders, langzame optrekkers die er 10km over doen om op de 80 te komen. 60 rijden waar je 80 mag.

    In reactie op: Welke auto radio, ben aan 't twijfelen. #17748571

    Alpine heeft instapmodelletjes liggen bij de mediamarkt voor 190 euro, met carkit, cd, usb etc. gewoon goede kwalitijd voor goede prijs.

    In reactie op: Radio CD30 vs Parrot #17748831

    Je haalt je geschakelde voeding van je sigaretaansteker, die moet op de oranje draad van de Parrot! Constante voeding haalt hij uit je car2iso2car. Rest gewoon aansluiten.

    Tip,

    Koop een multimeter!

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 340)