Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
een grote beurt gegeven
distributieriem spanrol
sappen +filters
keerringetje ontsteking
gehele checkniks mis verder:D
komt een slokkie uit, dus een doekie eronder
als je harder rijd maak je meer toeren –> kvs word harder rondgepompt en drukt zich langs het gaatje naar buiten.
het is lekker warm dus de geur is wat sterker.de blower zuigt die zoete lucht naar binnen…. :vertag
is de bekrachtiger nog wel 100% ? geen idee hoe je t kan meten.:)
das weer zonde van de auto..
lepo,
Klopt heb je helemaal gelijk in.
Helaas ben je ook afhankelijk van de mensen om je heen.:thumbdownorigineel gepost door deamonchild
Weet iemand hier misschien bij welke KM stand mijn distributie riem vervangen moet worden mijn F staat nu op bijna 97.000 km dus?
MVG
Michael.welke motor?
LEKT die of verbruikt, kan je dat al uitsluiten?
een lek aan de buitenkant is uiteraard te traceren.
Soms kom je er alleen achter door het koelsysteem onder druk te zetten, dan komt de kvs op de zwakste plek uit het systeem.spanrol is dan 1 stand? die is ook verstelbaar
ik vind t maar raar.
waarom zijn er 2 punten waarop je de riemspanning kan bepalen?
oke :thumbup
dus de spanrol én waterpomp spannen de riem op?
die spanrol, moet je die verdraaien om de riem op spanning te zetten? of is het zelfspannend?
ik zie een soort haakje eraan zitten, ik weet niet wat voor een nut dat heeft..ik dacht dat met een spanrol, de spanrol de riem op spanning houd, en de waterpomp niks met de riemspanning te maken had.
nee van hoe het dak nu is opgevouwen?
Gates istributieset aangeschaft, en GM bougiekabels:thumbup
de astra momenteel iets meer dan 180.000
de auto gekocht bij 6.000 king:
koppakking stuk, of een scheur in de kop.
dan hoop ik toch de koppakking
er staan ook een; Corsa D 1.2 twinport, 2x Corsa C 1.4
En af en toe een Kadett C coupe uit ’79.We zijn hier gek op Opel king:
looprollen ook meenemen, die slijten net zo hard.:D
hehe onze astra ook gevonden in de straat, samen met de 2.5 V6en Omega CD & vectra CDX van de buren:D

dat is altijd zo.:thumbup Maar het is wel handig om te weten.
brobbel, die astra heeft de originele hoogte.
of de verlaging is -10mm..:o en heel stug zodat ie net zo hoog is als de slappe originele veren.
Als ik het goed begrijp is de X16sz een vrijloop motor? distributieriem breken is dan geen probleem?
Gebr. Opdam en ..de graaf.
niet alleen motor,
assen, remmen, bak, kabelboom
afpersen is onder druk zetten om te kijken of er intern scheuren in de kop zitten.
in water zit ook kalk, dat helpt niet echt. alleen verversen is al goed.
afgelopen dagen heeft het veel gesneeuwd dat dringdt overal doorheen, als je verwarming warm zet en je raam op een kier verdwijnt het vocht ook uit je auto.
over de airco weet ik niks.
-
AuteurBerichten