Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hmm die heb ik nog niet eerder gezien in geldrop
haha, uhm, nee eigenlijk niet aan gedacht…
misschien dgek wel? die was weer weg toen ik terug kwam uit de winkel namelijk…dgek gespot, eindhovenseweg in geldrop, op het parkeer terrein bij de AH.
mooi met zn fluor velgen…
had me d kadettje er maar naast gezetidd je hebt er gewoon mengstukken voor.. beetje ebay en marktplaats enzo in de gaten houden.. komen ze wel ooit voorbij..
evt een gezocht plaatsen.
beetje laat, maar bedankt voor de reacties,
het is kennelijk een e kadett as, want ze hebben los die lagers vervangen, en geen hele naaf. scheelt ook nogal in de kosten zag ik!daar is het denk ik te constant voor. het is echt een strakke getimede knipper.. hij gaat dus 2x kort aan.
(heel kort denk 2x een halve seconde)
tijdens het starten, doet hij dit ook 1x (dus 2x kort knipperen) alsof hij opnieuw op contact gaat.
maar dat is niet zo gek denk ik door het spannings verval van de startmotor.hmm niemand die iets slims kan roepen over abs lampjes?
volgens mij alweer eer gister avond in geldrop een c kadett sedan gespot, stond in de eeuwselstraat..
groen, met primer. kenteken dh-**-br. had em der nog nooit eerder gezien, dus denk iemand die op visitie was ofzo..dus gewoon lagers van een astra f gsi bestellen?
dan maar eens even marktplaatsen voor een kentekenik ben zondag zelf gespot, door iemand van het d kadett forum? hij zal vast ook hier wel zitten,
hij reed in een gele wagen(zoon rijdende gereedschapswagen die iedereen thuis zou moeten hebben), en was een audi succesvol aan het helpen ;) bij de bp in oirschotik reed in de daily td d kadett
pu pakken, rubbers drogen uit als ze lang niet gebruikt worden, scheuren etc..
nee die ik zag was een zwarte c kadett..
die witte d kadett heb ik ook wel vaker in die omgeving gezien..ik rijd een van boven china blue, onder wit/grijs/menie d kadett, met gedeeltelijk zwarte motorkap…
en een diesel rookpluim ;)hmm, naja ik moet ze nog bestellen…
maar aan die kant loopt ook me zij uitlaat… hopen dat dat niet te veel hitte is..ja van omega past natuurlijk ook. weet alleen niet hoe het met een vliegwiel gaat…
in engeland is er een die het in een viva heeft. dus het kan wel.
maar denk niet dat je op de originele plekken uit komt.
zult iets vanaf de chasis balken moeten maken denk ik.. je kunt wat zoeken op google, x17dt, viva, retrorides.. dan komt ie vast wel naar boven.tegen een 1700 isuzu zit gewoon een f16, dus daar past een 18s bak ook wel op.
tis wel even kijken wat benzine verhoudingen doen op een diesel…
het grootste “probleem” zijn motorsteunen.. dat zit op zoon blok heel anders als bij een gm blok..
daar moet je zelf flink aan de knutselaah, dan was het toch een ander, een peugeot 206 lijkt er nou niet echt op ;)
toch eens in de gaten houden, hahaja volgens mij heb ik dat zelfde… weet je nog welke kant moeilijk zat?
(ik gok de bijrijder…want daar is de tank dikker…)heb je deze week in veldhoven gereden? meende je gespot te hebben?
alweer poosje terug, een zwarte kadett c sedan (kan ook coupe zijn….) bij de legerbasis in oirschot?
ik zat in een d kadett, had denk ik gele lampen aan, en ik reed richting oirschot…en afgelope weekend een gele 2/4 deurs sedan, bij de kerk in geldrop, reed richting de gamma, zat volgens mij een vrouw in?
vandaag een oranje(?) c station in veldhoven rond 17:10
weet niet precies hoe je het nu van plan bent..
maar als je iets hebt aan de delen van een astra tds moet je even een pm sturen.
heb er nog eentje staan waar het blok al uit is…. stuur bekrachtiging hangt nog in de auto.geen idee…
me tank meter doet nog raar, en me kilometerteller is ook nog niet aangesloten.
dus ik heb ook geen dag teller…
rij op de gps snelheid van gsm.maar ik denk dat ik met normaal rijden toch wel ergens 1 op 15 haal, maar ook als ik normaal rijd, rijd ik toch nooit echt zuinig.
uhm dat loopt helemaal niet onaardig :)
met de pomp begrenzer eruit, en de turbo druk wat omhoog ben je voor zoon 50-60 euro klaar… (inc nieuw inlaat pakking)
en zit je volgens de engelse fora (waar het wat vaker al gedaan is) zo rond de 100-110 pk met de standaard intercooler.
zou je er een grotere voor pakken, en die ook qua plaatsing wat beter zetten zou je rond de 110-120 pk zitten.
(dat is dus ook de volgende stap ;) )het blokje heeft er standaard 80… en dat reed in de astra f station ook al niet heel slecht…
maar de pomp modificatie zorgt wel voor een bult meer koppel in het midden gebied.
en de d kadett is natuurlijk een stuk lichter.
we hebben de aanpassingen gedaan tijdens de ombouw naar de d kadett, dus kan het los van elkaar niet zo goed beoordelen.met lichte regen, of een vochtig wegdek is het in de 2 gewoon wielspin zodra de turbo op gang komt.
maar gertjan reed ermee, die was namelijk een koets ophalen zover ik weet.
@nova…. wrote:
Universele garage in Heeze? Deze misschien hier gaat een collega van mij naar toe met zijn astra g vanuit Ehv.
http://www.garagevandenboom.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
garage vd boom ken ik ook alleen als een kwaliteits bedrijf, van de oude stempel, kennen het begrip service nog.
onze oude astra g diesel is ook lang in onderhoud geweest in geldrop, bij garage bedrijf “mario geboers” ook een harde werker. die lang niet alle uren schrijft als hij met een probleem bezig is waar hij zo niet 123 uit komt.
auto is daar meerdere keren geweest met storingen. (die bij de dealer niet gelost werden) telkens netjes gemaakt.kun je iets met de steun uit een d kadett?
heb nog een steun liggen van een 1700 diesel, is een zelfbouw steun..
maar dat onderblok is gelijk aan die van een big block opel is mij altijd vertelt. -
AuteurBerichten