Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
trek op de sloop eens wat auto’s open… zijn er diverse die met bosch modules gewerkt hebben…
denk dat als je ff een middagje zoekt je het wel gevonden krijgtik rijd met 20s met injectie gewoon op euro 95, zonder problemen.
zijn veel verschillende meningen over..12,5v is niet veel…. is dat met alle verbruikers aan?
eventueel mogelijkheid om een dynamo te lenen van iemand?alleen als die tegen een 18s motor aanzat.
nee is niet gelijk, die jou belde zit ook op het kadett c club nederland forum, hij stelde daar de vraag ook (met foto’s)
koppelingshuis van 18s heeft de start motor aan de andere kant,
een 18s is ook een ohc motor, waar de normale motoren een cih zijn.lijkt wel of het dak is doorgezakt
kans dat ik carbs ga rijden is klein.. heb de tank speciaal aangepast voor injectie, en 90% van de carbs moeten inmiddels toch eigenlijk wel een keertje een revisie gebruiken omdat ze anders haast niet af te stellen zijn..
injectie regelt het allemaal zelf wel… rede dat ik wel interesse zou hebben in spruitstuk is voor eventueel throttle bodies.maar laat maar eens wat van een prijsje horen.. ge wit ooit nooit nie (zoals we dat hier zeggen…)
eventueel kun je eens proberen de slang naar de stappenmotor dicht te knijpen als hij op temperatuur is.
wellicht dat de stappenmotor niet meer goed is.20e heeft toch stappenmotor? naja anders is wellicht de koudestartklep misschien niet goed, eigenlijk de zelfde slang..
ik heb zelf de 20ne der nog niet inliggen.
maar kennis had een cih 20e, en had hetzelfde als ik met de 20s, vond de neus te zwaar.
heeft er nu een 20xe inzitten, en vind dat een stuk beter sturen begreep ik.verder blijft het natuurlijk dat het geluid van een cih gewoon het mooiste geluid is dat uit je auto kan komen :angel
wat dat betreft vind ik het zonde dat ik de cih der uit ga halen..ik ben er idd nog mee bezig.. maar wil eerst de auto met de cih op kenteken zetten.. dan is de 2L al op kenteken..
de kw’s heeft de politie toch geen verstand van… en heb er nu een lekker stille uitlaat onder voor de rdw keuring.moet vooral eerst een 18e kop hebben ;) ben er nog niet helemaal uit wat ik ga gebruiken voor de benzine in het blok te krijgen… wellicht dat de weber spruitstukken niet onverstandig zijn… (ook bruikbaar voor tb’s natuurlijk ;) )
stuur maar eens een u2u met de prijs ofzo, ben ook wel een beetje benieuwd wat zo iets nog moet kosten.
nou weet ik niet waar het in gaat komen..
maar met een cih (heb zelf een 20s op injectie) in een c kadett vind ik de neus veel te zwaar, het echt lekkere gooi en smijtwerk kan niet meer, het voelt niet meer als als de kart die een kadettje normaal kan zijn..20ne heeft een alu kop, dus zal een stuk lichter voelen in de neus.. tis maar net wat je er mee wil doen natuurlijk..
volgens mij mag de pomp niet via schakelaar voor apk, moet via het relais lope, zodat als de motor stopt, de pomp ook stopt.
volgens mij heet ie fearless, heeft ook een topic in het restauratie deel.
was pas bezig met zwaailampen, wil er een soort politie auto van maken.paars corsatje A(3?) met xenon, en gsi velgjes..
in eindhoven bij de afrit kennedylaan, ging rechtsaf richting het roc/sterrenlaanff wegbrengen naar een tuner ofzo, die kunnen ultrasoon reinigen
er zijn een heleboel meer die het kunnen, bijv ook tandartsen enzo.
mocht je der een kenne ;)benzinedruk regelen is benzinedruk regelen toch,
zolang je slangen passen zou ik niet zien waarom het niet zou werken.
of wil je gewoon niet met plakjap spullen in je duitser rijde ;)origineel gepost door nova….
Gistermorgen,C kadett caravan blauw met een rood linkerscherm op de huizingalaan bij de verkeerslichten 8.20 uur
haha schuldig, daar rijd ik elke ochtend rond die tijd (was iets aan de late kant) me rechter scherm is trouwens groen ;)
vanaf maandag rijd ik weer in me beige sedan die met zn bodem intusse op de beganegrond ligt,
kan me zo even geen corsa voorhalen die er ook stond? er vanuit gaande dat je nog altijd corsa rijd?
ik zoek geen omega ;) hooguit om te strippen voor onderdelen. (maar daarvoor heb ik geen ruimte nu ;) )
ik rijd c kadett, en wil aan een ohc project beginnen, daarvoor heb ik aan 1 kan een omega steun nodig, en de anderekant wil ik kijken of ik daar de andere voor pas kan maken.hmm ik lees iets over de injectoren, die zijn idd anders, maar een 18e injector heeft dezelfde opbrengst als een c20ne/seh… dus dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn..
en je kan er natuurlijk altijd wat meer druk op zetten als er niet genoeg uit komt ;)inprinciepe zou ik toch met de 18e collector blijve rijden, of in een toekomst overstappen op webers of tb
vraag me alleen af wanneer je “te veel” compressie gaat maken, als je bijv ook nog de kop gaat vlakken en seh zuigers pakt…
—
mja kop flowen kun je altijd doen…. dus ook met een 18e..
ik ga er eigenlijk wel vanuit, maar gaat het werken als ik een 20ne nokkenashuis op een 18e kop zet?
dan kan ik namelijk gewoon de 20ne onsteking gebruiken (bdp en stappenmotor)
ja het inlaat spruitstuk wilde ik dan ook gebruiken van de 18e.
Maar dan zal het dus geen probleem zijn, kan ik rustig opzoek naar de onderdeeltjes.
Ging mij er vooral om dat de olie kanelen dus wel gewoon op de juiste plekken zitten. en dat er dus geen “logische” reden is waarom het problemen zou geven.bedankt!
nja zoek uit eindelijk ook nog een frisse c20ne etc, maar alles op zn tijd, ga eerst alles pas maken met een wat uitgeleefd model ;)
ghehe helaas, zoek nog even geen hele donor auto…
ghehe helaas, zoek nog even geen hele donor auto…
ik heb het bij mijn 2.0s met injectie zo gedaan:
gewoon een t-stuk tussen de tank en de pomp. werkt perfect, met een 1/3 tank 4x de rotonde rond en nog nergens last van gehad (rijd een station dus heb een liggende tank)heb wel de tank voorzien van een 12mm aansluiting.
als je met tussentank wil rijden zou ik de retour terug laten komen tussen de tank en de tussentank, denk dat als je hem na of in de tussentank laat terug komen het wel veel wat veel word voor de druk uit de retour.
(ligt ook een beetje aan waar je die tussentank plaatst)
of natuurlijk gewoon op de tank…(en heeft de lange reis eindhoven-borculo (en terug) zonder kokende benzine doorstaan)
nee heb geen losse kom ligge, maar wel een hele leuke cih 4bak ;)
dus dan ga ik denk ik maar eens opzoek naar een kom,
de kom word idd meestal met een adapter gebruikt voor een 265 ofzo, maar ik vind wat anders dan andere hebben toch ook wel leuk :P -
AuteurBerichten