Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die d kadett kom ik ook vaak om 17:30 tegen bij de kruising bij friettent ’t hofke in eindhoven volgens mij.
hmz, alleen 5 gats, dan vallen ze toch af, bedankt voor de info!
als je zeker wil weten dat het niet je remmen zijn kun j gewoon de wielen om de beurt een keer van de grond af halen met de krik, en er aan proberen te draaien. moeten gewoon vrij draaien. (tenzij je hem in de versnelling of op de handrem hebt staan)
ja dat ik ze zo kan bestellen had ik ook wel verwacht.
maar waar hebben ze op gezeten? wat zijn de overige afmetingen?
ik heb zelf geen astra h, maar vind het wel een apparte stalen velg, dus wellicht iets leuks mee te doen.ik heb de bedo opeldemontage in valkenswaard al geprobeerd, maar om een of andere rede heeft die nooit wat ik zoek
idd offtopic, gister avond in eindhoven een d kadett met gele koplampen achter me, ik zat in een grijze mazda 3HB.
was bij de rotonde met fontein bij de snelweg naar maastricht enzo, we reden richting geldrop
niet, maar het wil wel eens gebeuren dat je een auto koopt die gewoon nog geschorstis , je lapt hem op, zet er apk op, verzekerd hem, en er gewoon mee gaat rijden omdat je er niet meer aan gedacht hebt? gebeurd kennelijk toch vaker dan je zou denken.
een geschorste auto kan gewoon verzekerd zijn, en ook apk hebben.
je krijgt dan enkel een naheffing voor de belasting en een boete voor het ontduiken..
maar bij een oldtimer betaal je dat niet, dus ontduik je ook niets.
als jij een geschorste oldtimer koopt, je zet er apk op, en verzekerd hem en je krijgt een boete zou ik het gewoon late voorkomen en doen of je neus bloed…meen zelfs wel van iemand gehoord te hebben dat een basis boete voor geschorst rijden lager is als zonder apk rijden…
volgens mij keert een verzekering alleen niet uit bij een ongeluk met een geschorste auto. maar op papier ben je verzekerd, dus daarvoor kun je geen boete krijgen (als je hem verzekerd hebt tijdens schorsing)
hans laat je eens nakijken… ;)
foto plaatsen pablo ;) dat helpt ;)
rode ecotechmja maar daarom gaat hij dan toch ook wat lopen wrikken, en dat merk je nou eenmaal als je heel langzaam rijd beter…
zolang je nog voelt dat het een beetje duwt en trekt, dan zit het er in elk geval nog onder ;) en dat is het belangrijkst ;)
c kadettjes doen dat volgens mij allemaal, bij vol sturen staat 1 wiel schuiner dan het andere dacht ik.
bij me corsatje a ook, neem aan dat het hier om een e kadett gaat..
zou me nix verbazen als het daar ook mee is..heb me post boven je aangepast, staat ook in waarmee ik meestal door gedrop knor
uhm, dat zal zo rond 16:00 zijn geweest gok ik.
ik moest flink door trappe, want die caddy is niet zo snel (1.4 sdi ofzo)
zag je al vanaf het kruispunt bij de leger basis zoon beetje, maar toen zat er nog een auto tussen.
je ging rechtdoor (in de richting van de marko zeg maar) waar ik linksaf naar dpd ging, (industrie terrein heide meen ik)wel lache trouwens, dat ik je in best zie…
ik woon zelf ook in geldrop ;)kan het zijn dat jou auto in de zomer van 2008 nog achterop een oprij wagen ofzo stond? gespoten enzo? meen toen ook zo iets gezien te hebben in geldrop bij de kerk.
heb er wel ergens een gespot van op het oldtimeropelforum denk ik… denk alleen niet met fotorij zelf dagelijk in een grijze corsa a 4 deurs, maar er staat ook nog een blauw (met groen en rode spatborden voor) c kadett station voor deur. reed ook altijd met een heel lage c kadett sedan door geldrop, maar die ben ik nu alle rot aan het weghalen…
gister in best, bij de snelweg oprit a58 (op de erica nog) een bruin/oranje achtige manta b. (ik zat achter je in een witte dpd caddy)
vanmorge een grijze met zwarte motorkap meen ik op de anthony fokkerlaan in eindhoven, ik kwam de bocht door in me 4 deurs corsa a(grijs met zwarte motorkap) kzag je wel kijken, maar ik was zelf niet echt zo oplettend dat ik nog kon zwaaien
paar dagen terug op de urkhovenseweg in eindhoven kwam ik een mat zwarte c kadett tegen, smorgens vroeg, hij reed richting geldrop, ik ook in een c kadett richting eindhoven. we hadde nog ff gezwaaid
origineel gepost door skoatter
heb ik ook ooit gelezen was ook op een engelse site kan alleen die site niet meer vinden.http://www.cavweb-forums.co.uk/showthread.php?t=165141
daar… maar site is down ofzo?
link door google gooie, en openen in cache… dan zie je er wel nog wat vanals je de auto nou eens zo ver verlaagt dat je panhardstang van de kadett as de goeie lengte heeft? probleem opgelost?
kwam pas nog ergens op een engels forum iets tegen over dat je het inlaat spruitstuk van een 1.6 kan pakken, en daar het injectorhuis(en injector) van een 1,8 opzetten.
je kan het ook direct op je 1.4 inlaat spruitstuk doen, maar dan moet je frezen om je gasklep open te kunnen doen.wel lekker low budget
origineel gepost door EVD
origineel gepost door prayer
heb het niet na gekeken bij deze…
maar ik had het ook bij nationale nederlanden, ze hadden de verzekering wel gewoon afgesloten…
maar in de polisvoorwaarden die ik later pas thuis kreeg stond dat ik wel een 1e auto moest hebben.
ik was verzekerd via een tussen persoon, dus daar eens even na gevraagd..
die vertelde me dat afgesloten is afgesloten, dus ik was verzekerd… toch niet altijd helemaal 100% bij gevoeld.. kzou het bij deze ook ff goed controlleren…
beter wat meer betalen dan dat gezeik achteraf…
betaalde voor me kadett in de niet oldtimer 250 per jaar ofzo…. voor die 50 euro ga ik niet moeilijk lopen doen..nu betaal ik voor de corsa gewoon 200/250, en voor me 2 kadettjes samen geloof ik 110…..
bij bruns ten brink (via tussen persoon)staat in grote letters op de home page:
-1e auto niet verplicht
-geen leeftijddiscriminatie [dus vanaf 18 jaar en ouder]
-mogelijkheid tot geen kilometerbeperkingmaar ik snap je punt
dan moet het inderdaad geen probleem zijn. Tis natuurlijk ook duurder dan de andere oldtimer verzekeringen, dus dat zou het goed kunnen verklaren.
Is altijd lastig als je onder de 24 bent met auto verzekeringen..
dus een goeie oplossing :thumbup5 maart 2010 om 21:32 In reactie op: met welke papieren kun ne 2liter 8v gekeurt krijgen in belgi #17624041origineel gepost door Fearless
Kan je in belgie niet een Nederlandse invoeren, die hier al omgekeurd is?dat zou ik inderdaad ook proberen alsk een belg was, als het toch netjes op kenteken staat… ben benieuwd of iemand dat al uitgezocht heeft…
tja, tis een beetje hoe laag je gaat, ik heb achter andere wielranden, en dan gaat 8J wel, 9j zou kunnen als ie niet zo laag lag..
maar met originele randjes…. dan is -60 toch wel de max denk ik zo(met platte bandjes)…
en idd panhard aanpassen/stelbaar maken/kopenals je de velgjes deel naar binnen verbreed gaat het wel een stuk makkelijker, maar weet niet hoeveen ruimte je daar nog hebt achter…
heb het niet na gekeken bij deze…
maar ik had het ook bij nationale nederlanden, ze hadden de verzekering wel gewoon afgesloten…
maar in de polisvoorwaarden die ik later pas thuis kreeg stond dat ik wel een 1e auto moest hebben.
ik was verzekerd via een tussen persoon, dus daar eens even na gevraagd..
die vertelde me dat afgesloten is afgesloten, dus ik was verzekerd… toch niet altijd helemaal 100% bij gevoeld.. kzou het bij deze ook ff goed controlleren…
beter wat meer betalen dan dat gezeik achteraf…
betaalde voor me kadett in de niet oldtimer 250 per jaar ofzo…. voor die 50 euro ga ik niet moeilijk lopen doen..nu betaal ik voor de corsa gewoon 200/250, en voor me 2 kadettjes samen geloof ik 110…..
bij bruns ten brink (via tussen persoon)origineel gepost door Fearless
Mijn dettje moet ook ooit nog is zo laag..
Maar donders………..die voorbalk die is al vrij laag he! Ik heb die van mij al een paar keer geraakt onverlaagd!tja… ik heb er na het verlagen een andere auto bij moeten kopen voor dagelijks… ;) die mooie grijze corsa ;)
jawel hoor :afro

oranje D kadett, op de a50, reed in zuidelijke richting, iets voor de afslag naar het plaastsje zeeland als ik me niet vergis.
had nog ff afgeremd toen we inhaalden met de grijze 4 deurs corsa azag er best wel leuk uit!
-
AuteurBerichten