Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Koekie
origineel gepost door prayer
mooi geworden cookie, ben benieuwd op opn.
de rekord c station heeft intussen een andere ziel gekregen, 2.2 cih. heeft intussen al weer zoon 750km erop zitten, dus komt ook mee naar opn.rijd er elke dag met een dikke glimlach in :)
kom op opn wel ff praatje maken,
groetjes “die bolle” van budel ;)
Ahh,kijk eens aan je hebt em toch gekocht van Erik?
ben benieuwd hoe het met de rekord is,mooi datie weer in de rondte rijd:thumbup dan spreken we mekaar wel in Sevenum:Dhaha, ja hij was eigenlijk op budel al wel verkocht, zijn direct het weekend erop volgens mij met een oprij wagen de auto gaan halen, is verder weinig aan veranderd, dus je herkend hem zo ;) tot sevenum :)
mooi geworden cookie, ben benieuwd op opn.
de rekord c station heeft intussen een andere ziel gekregen, 2.2 cih. heeft intussen al weer zoon 750km erop zitten, dus komt ook mee naar opn.rijd er elke dag met een dikke glimlach in :)
kom op opn wel ff praatje maken,
groetjes “die bolle” van budel ;)
donkere coupe 25sn92 in eindhoven bij de snelweg oprit richting a2 maastricht.
gister tussen geldrop en helmond, was een man zn hond aan het uitlaten bij een industrieterrein, bij hem stond volgens mij een bruine, 2 deurs sedan, rekord c, met zwart leren dak.
er zaten iets van 15″ lichtmetaal 3 spaaks onder.kwam langs gereden in de rekord c station (menie) en zwaaide vrolijk :)
in helmond, in de buurt van die grote badkuip…
een gele kadett c 2drs sedan.origineel gepost door GSE
Ik heb der hier 1 voor me liggen langs de PC en die is van L jetronic en die klikt ook,en heeft 3 standen
Op de stekker uitgang staat 3 18 2
Het kapje is deraf en zo kan ik precies zien wat der gebeurt:
Bij ongeveer half gas maken 3 en 18 geen contact meer en dan een heletijd word der geen contact gemaakt maar de laatste 1/5de van de gasklep beweging worden 18 en 2 verbonden…Haal het kapje maar voorzichtig los dan kun je zien hoe simpel die schakelaar werkelijk in ellkaar zit.
ik heb die van mijn L en LE los gehad, maar die van mijn L kan echt niet klikken, maar lijkt verder wel op jou beschrijving…
vreemd, maarja, binnen de L en LE zijn ook weer verschillen.. blijven rare dingen…maar ik zou hem niet vast zetten, hij moet wel weten wanneer je nullast hebt, en vollast, anders krijgt hij onderin te veel, en bovenin te weinig (heb ik ookal gehad omdat het mechanisme niet lekker zat) bovenin te weinig is niet echt goed voor je motor…..
hmm, dus kadett dempers passen ook? en dat past rondom? dan past het van een manta natuurlijk ook..
ik moet wel een flink stuk korter hebben, want achter liggen de veren echt enorm los :agent
en op de snelweg deinst hij erg na op de kont.volgens mij is dat de L jettronic GSE, die klikt namelijk niet. die van een LE klikt wel.
die moet je zo zetten dat als je het gas intrapt hij direct een klikje geeft, dan weet ie dat hij niet meer stationair is.die van een L kun je verder volgens mij idd ook niet afstellen zitten geen slopgaatjes in.
even opnieuw afstellen, als je hem los haalt met die 2 schroefjes kun je hem zo draaien dat zodra je gas geeft hij direct een klikje geeft.
dan zou die goed moeten staan.de sensor geeft aan je pc door hoever jij je gas in getrapt heb.
stiekem toch al wel een bekende, en hij rijd weer!
de kapot gelopen 20s is eruit, er zit nu een 2.2 in. wel nog altijd lekker automaat en op lpg
nieuwe gekocht, doet het weer :)
een grijze(?) kadett c coupe. op de anthonyfokkerlaan in eindhoven.
ik stond op de oirschotsedijk in een oldtimer carina (rode) op de bijrijdersstoel van de kadett zat volgens mij een blonde vrouw, welke keek alsof ze zich afvroeg in wat voor auto ik zat.. die blik krijg ik vaker ;)was zo rond 17:45
http://www.opelmoscow.ru/opelecu-cod.htm
hier staat dat ik een van volgende moet hebben…
0 280 000 159
0 280 000 186wie heeft er iets liggen?
edit— als het goed is al iemand gevonden
je bedoeld een egale kleur?
of wil je iets waardoor het lijkt alsof er verschillende stadia van roest aanwezig zijn?vanmiddag:
kanarie gele manta a, in helmond, reed over de weg naar deurne langs de mac af..
ik stond in de wachtrij bij de drive…. (in rode oldtomer toyota carina)–edit–
en zo juist weer, maar nu op de ventweg tussen mierlo en geldrop. erg nette autoeen rode city, in eindhoven….. rond 6:55
hij heeft mij ook zien rijde in de rode toyota, maar ik was te laat om nog te zwaaien, beetje korte nacht gehad, dus zat wat slaperig achter het stuur…
ff opzoeken hoe die straat ookal weer heet…zal de tivolilaan zijn geweest
vandaag gespot op de snelweg a58 van tilburg richting eindhoven ter hoogte van best denk ik.
http://link.marktplaats.nl/336714386andere motorkap en kofferklep erop en dan is het eigenlijk best wel een leuk ding.
reed ook best wel een leuk ding in trouwens, voor zo snel als ik het kon zien ;)even later op de anthony fokkerlaan in eindhoven ook nog een 4 deurs sedan, matzwart, op de deuren/koffer/motor en dak na.
die waren goud. is volgens mij dezelfde als we al eens bij de mac gespot hebben met de hippies, maar weet even niet meer naar welke meeting we toen reden, kan best voor vertrek naar sevenum zijn geweest.nog even snel bij het stoplicht een keer wat gepraat met de raampjes open, ze waren ook wel geïnteresseerd in wat voor auto ik dan in zat, want dat hadden ze nog nooit gezien ;) maar ik had groen dus moest ook weer verder
ik kreeg die bout in thermostaathuis ook niet los… en vele met mij….
heb die van mij ook zonder los te maken ontlucht ;)
als je het echt niet vertrouwt kun je proberen je temp sensor (van je cockpit) te gebruiken voor het ontluchten…normaal zit er al een gaatje (wel heeel klein) in een thermostaat, maar dat duurt veeel te lang met ontluchten..
als je de auto gewoon zo opkrikt dat je vul gat het hoogste punt is en je laat de motor draaien is hij zo ontlucht…
beetje in de slangen knijpen…en nogmaals, vergeet je kachel niet open te zetten, anders zit je dadelijk gewoon weer met lucht te kijken als je hem een keer gebruikt ;)
precies, en daar is het vast wat warmer als hier ;)
ik denk idd ook ff een keer goed ontluchten, vergeet je kachel niet open te zetten tijdens het ontluchten.
als je gewoon een normale (kadett) radiateur hebt dus zonder expansie vat/reservoir kun je het makkelijkst de auto even voor opkrikken, zodat de radiateur het hoogste punt is, dan krijg je alle lucht er goed uit als je hem laat warm draaien met de dop eraf.als er veel lucht in je systeem zit hoop zich dat vaak op rond je thermostaat, en die gaat dan ook niet open.
radiateur zit niet verstopt ofzo? wel even getest voor je hem inbouwde?
intussen wordt zoon beetje elke combo geleverd als je op ebay kijkt.
je hebt gewoon de 4 cilinder pompen, en 6 cilinder pompen, beide voor vaste en voor visco vin.de visco zit met 1 bout(engelse draad?) en de vaste vin zit dacht ik gewoon met 4 boutjes.
heb toen ik opzoek was naar een andere ook nog een pomp gezien met uitwendige schroefdraad, maar dat zou ik niet weten waar dat voor is..ik zou zeggen kijk even op ebay.de
dan zie je dat er voor zowel 6 cilinder als 4 cilinder pompen zijn, gewoon uitwisselbaar. en daar kun je dan die aansluiting voor pakken welke je nodig hebt. als je elektrische vin hebt zou ik die voor een vaste vin nemen, is het makkelijkst. (even 4 korte boutjes in de poelie en klaar, geen lelijke overtollige delen)
maar als jou 4 cilinder niet genoeg koelt kan het zomaar zijn dat je gewoon ergens iets verstopt hebt in je koel systeem.
keertje doorspoelen met water en soda schijnt goed te werken voor te ontroesten.
op de n261 van Tilburg richting Eindhoven.
een donker blauwe blitz oprij wagen.
zat een man in met een kaal hoofd. en had 2 melkbussen achterop liggen (met een spanband er over heen)hij moet mij ook gezien hebben, ik zat in een mat rode toyota carina uit ’79
stond eerst achter me, en daarna naast me bij het stoplicht.
had nog een duimpje om hoog gedaan maar weet niet of hij dat gezien heeft, hij zat zo hoog :)6 cilinderpomp heeft een hogere opbrengst.
waar je ook even op moet letten is wat voor vin erop moet.
18s heeft kleinere kleppen.
-
AuteurBerichten