Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
een knal rode opel gt, zojuist in geldrop, ter hoogte van het politie bureau.
zag er net gerestaureerd uit!sorry dat ik zo in eens voorbij kwam gescheurd :cry
maar moest ff gas geven om te kijke of de pingel weg was met een andere ecu, hij is weg king:
ik was dus die malloot in de blauwe kadett c caravan met een rood en groen wielschermhmm post was 2x…
maar dan zal dat huis wat ik heb liggen wel van een 18s zijn ofzo, waar zoon nokkenashuis pompje op zat…..? agja, moet in elk geval zoon injectie pomp op
origineel gepost door Fearless
Prayer….De 1800 NZ heeft een extern brandstofpompje.
Je kan in een 1800 motor een 2L nokkenasje zetten..
Ergens vind ik het nog wel jammer dat mijn c18nz nooit op carbjes gelopen heeft..:(
Komt de inlaat wel fatsoenlijk overeen met de kop?
hij gaat gewoon op carbs lopen hoor ;) blokje staat nog altijd naast de auto, in de zomer geen tijd gehad er aan te werken. dus nog steeds bezig de auto rot vrij te maken en aan te passen voor het blok.
maar de dubbele dell ortho’s incl spruitstukken liggen er klaar voor.
wat betreft 2l inlaat zou die zo op de 1800 moeten passen, kan ik eventueel deze week wel passen als ik het niet vergeet
colin H, bij amstelveen en nieuw vennep
zat in de menie rekord, hij zag mij/ons eerdercorsa c(?) op de eindhovenseweg in geldrop ter hoogte van de shell, zwart met witte blokjes op het dak, gele koplampen en 2 dakdragers, wat verlaagd en met gepolijste of chrome wielranden.
ik ga er even vanuit dat een seh systeem redelijk hetzelfde is als dat van een c20ne. dus met een bdp en geen hallgever.
inprincpe zou het zo plug en play moeten zijn, heb het zelf ook al eens uit zitten pluizen.
je moet ff zeker zijn dat het een 18nz is, maar neem aan dat je dat wel weet, een 18nv heeft namelijk geen bdp maar een hallgever.. dus daar kun je de kabelboom niet op aansluiten.
verder moet je even het gat van de brandstofpomp in het nokkenas huis dicht zetten, of een ander nokkenashuis pakken.
weet niet hoe het verschil zit in nokkenas, maar kan zijn dat het inspuitmoment net niet mooi uitkomt met het nokken patroon van een 1800. in dat geval zou je ook moeten kijken voor een seh nokkenas, maar denk dat het wel moet lopen op een 1800 asje.
denk verder dat het echt wel sterk zat is, 18nz is een leuke motor, grotere kleppen als een 20ne/seh :)
ben er zelf ook een aan het opbouwen, wilde het doen met een 18e inlaat (die ovale) en dan een c20ne kabelboom, maar kon voor weinig dubbele carbs met 1800 spruitstuk kopen… dus ga daar voor.
verder heb ik geen gekke dingen kunnen bedenken waarom het niet zou werken
origineel gepost door x-tinction
huh dat is toch geen comment op mij tijs? want je weet dat ik een witte manta heb:P en ik was op renfiets onderweg en montfort ligt ergens verlaten in limburg hahauhm, nee, was een losse spot ;)
zal wel opweg naar budel zijn geweest…
een groene manta b? met van die rechthoekige koplampen die een beetje achterover liggen.
op de a2 tussen denbosch en eindhoven (ik reed richting denbosch, jij naar eindhoven)vandaag, volgens mij op de a2 richting denbosch (vanaf eindhoven)
een ascona b, mos groen, op een kar.
witte multispaak velgen er onder..kijk maar eens, ben benieuwd, moet eerlijk zeggen dat de rekening niet heel veel aangeeft, maar ben altijd geïnteresseerd, dus wie weet.
voor 3 traps?
kost dat?
hmm.. dat wil ik ook, voor een 3 traps automaat…
en dan mooi een bank voorin maken :)zal wel schaars zijn…. helaas..
nu weet ik ook meteen waar dat zwarte plaatje bij mij voor is onder de temp en benzine meter…
dat is voor stuurschakeling indicatie van stand. :) cool…
een musthave!past dat ook nog van een andere big opel? waar het misschien gebruikelijker is geweest?
eventueel zelfs 4traps :wubis er voor een rekord c eigenlijk ook stuurschakeling voor een automaat?
denk dat je met -85 zeker 1/4 of 1/3van het buisje af kan halen… gewoon van 1 buisje 2 maken gaat misschien ook wel, dat had ik bij mij ook.. maar ik lag wel al wat lager als -85
kunt gewoon draad eindes van de gamma pakken hoor, als je verlaagt hebt moet je de buisjes toch inkorten…
dus dan kom je ook niet meer uit met de standaard draad eindestis als het waren de U met draad eindes van een uitlaatklem, met aan de andere kant een blok gewicht.
heb in mijn 20s ook de hydro’s vervangen voor vaste, zonder probleem, ff opnieuw stellen en gaan
valt me altijd op dat het bij een stalen staartstuk niet is…..
is dat daar dan ook niet bij nodig?31 augustus 2010 om 14:37 In reactie op: Gespot de Kadett-C Site :P ->> slotje graag. Ben ' #17721138je zou misschien om problemen en good-will te tonen een spot me niet register kunnen maken.
hier op het forum kun je natuurlijk ook gespot worden, en mensen kunnen dan gewoon tot het huisnummer precies typen waar je auto stond, maar je moet even opletten dat je nu dingen gaan registreren en ik weet niet zeker hoe je dan met je privacy enzo uit komt. je brengt het wel een stuk duidelijker in kaart waar een bepaalde kadett vaak voorkomt.als je op je site een formuliertje maakt waar je (annoniem?) even aan kan geven dat je niet wil dat van kenteken xx-xx-xx foto’s op de site komen.. heb je in elk geval je best gedaan
heb nu misschien iets gevonden voor voor..
een vriend kwam met een advertentie van demper voor een toyota lite ace.
een busje, met de motor voorin, ook een diesel.
dus moet best wat gewicht kunnen hebben.
het systeem lijkt veel op dat van een rekord.
alleen heb ik geen losse demper liggen om het even te meten.Zou iemand voor me de maten van een rekord c kunnen meten? dus maten van bevestiging, en maximale in en uit slag?
Dan kan ik contact opnemen met de verkoper en eens een setje laten komen om te kijken hoe het rijd.
en mijn ervaring hier delen.al een paar keer in geldrop, een d kadett, goud/oranje kleurig.
staat best mooi laag op de wieltjes, en lekker breed.reed vandaag rond 21:00 bij de rotonde bij de kerk, zat een wit corsatje achter, weet niet of die erbij hoorde, ik zat nog achter een rooie mini cooper s ofzo… dus zal mij niet gezien hebben.
in helmond, op de kasteel traverse? een blauwe kadett c coupe, met grijze lichtmetaal wielen, met veel spaken…
en volgens mij ronde gele lampen op de voor bumper.heeft volgens mij een poosje terug te koop gestaan… best wel een net ding!
was zo rond 16:45
10 augustus 2010 om 11:42 In reactie op: deze keer gelukkig weer een kadett minder een rotrat #17710497jeeeeej, weer een gedrocht op wielen minder…
et zal je smaak maar zijn….haha, zal wel het oud-brabants zijn?
bedoel natuurlijk dat hij de bocht om ging….. of hoe dat dat op in het abn zegt ;)
hij zag er niet uit alsof ie echt af zou slaan hoor ;)zo net, rond 18:00? een super mooie rekord c coupe!
spierwit, leek zo nieuw uit de showroom, stond er met me station achter.
zag in eens een hoofd uit het raam komen en achterom komen, hebben allebij een duimpje om hoog gedaan naar elkaar en toen sloeg hij af, en reed ik verder rechtdoor.oohja was in eindhoven.straat weet ik niet meer… bij het ziekenhuis daar? het maxima ofzo?
-
AuteurBerichten