Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi,
tips zijn nog altijd welkom ivm waar ik op moet letten, ga er dus morgen voormiddag naar kijken…
Thanks!!! :thumb
grtz Tijn
Nee, dat lijstje gaat er ook meteen af ALS ik hem koop…
Punten op te letten (roest) die ik zo van buiten ken: dorpels, wielkasten, bodemplaat, onder tankdop, lekbakjes, deuren, rond open-dak, kofferdeksel bij regenwisser-en slot gat, onder de motorkap bij de veerpoten, voor de rest kan ik zo niet meteen nog iets bedenken…
Motorisch: dat ie mooi loopt, niet te veel onderdruk heeft, koelvloeistof mooi helder is, geen mayo bij afhalen motorolie dop, de bekende in 4e zetten en koppeling laten komen, een keer een toertje rijden en een keer stuur volledig links en rechts voor de cardan koppen te checken, en natuurlijk voelen of ie nog goed trekt in lage toeren, zien dat ie niet rookt… weet het zo effe niet meer, moet nu eerst effe gaan eten.
grtz, en nog is bedankt voor de hulp!
Hoi, ja had hem ook al gegoogled, pff, maar tja elke verkoper heeft goede en slechte wagens, ik denk dat de koper zelf ook een heel belangrijke rol hierin speelt. Ik ga hem bijvoorbeeld geen 3000 euro betalen voor een roestbak, ga hem uiteraard vragen om hem op de brug te laten zetten, enz.
Ga morgen gewoon kijken en voelen en dan zien we wel, maar als je de prijs vergelijkt met hier in Bels is ie echt niet te duur. En kan ook wel geloven dat ie al langer te koop staat, want wie wil nu nog een “oude gsi”? (en er ook dagelijks mee rijden bedoel ik dan hee). Ben zelf ook al jaren nieuwere opels aan het rijden, en denk nog o zo vaak aan mijn “oude gsi’s” dat ik nu gewoon de knoop doorgehakt heb en haal me er gewoon terug eentje! Simpel!
Grtz
Zo heb net even gebeld en kan er morgen terecht…
Heb er op zich wel een goed gevoel bij, nu maar hopen dat ie al niet terug aan het roesten is ofzo!
hou jullie op de hoogte!
grtz
idd gewoon langer indrukken voor hem te openen met ab, evenals knopje in deur ook, hij piept dan en de richtingaanwijzers gaan even aan en dan gaat de klep open.
bij het sluiten met ab ook ingedrukt houden tot ie bijna helemaal dicht is, (laatste stukje valt ie dicht en trekt hem dan nog verder in het slot).
grtz
Hoi,
allen heel erg bedankt voor het reageren/tips,
heb me net aangemeld bij het gsi forum, thanks!
Ga zo het bedrijf even bellen en kijken of ik er morgen is naar mag komen kijken.
@ Aapje: voor de gril enzo krijg je hier tegenwoordig een “tuning-rapport”, de verlaging en koplampen kunnen wel een probleem zijn. maar dat kan niet al te moeilijk zijn om een origineel setje van beide op de kop te tikken.
grtz
Ja, dat wel! Maar ik vind het wel netjes hoor! Zoals ze het hier in Bels zeggen, een proper interieurke!!
Haha!
Maar het is dus geen bekende van hier op het forum ofzo?
groeten
Ja het is wel wat geld, maar als ik er nu ene koop van rond de 1500 euro dan is ie waarschijnlijk zo rot als iets! Dan moet ik nog de wielkasten opnieuw doen en dorpels, en dan het spuitwerk, dan kom je zo aan die 3000. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
greetz
Hoi,
@ black_astra : bedankt voor de snelle reactie!Ja, dat weet ik!! :thumb Heb er al een paar gehad, maar als deze “volledig onder handen genomen” is kan ie normaal wel weer ff mee hoop ik toch…
Staat toch in de advertentie, maar daarom mijn vraag of iemand hem kent of goede ervaringen heeft met “sleutelflower”?
mvg
Hoi,
eerst en vooral bedankt voor de reacties!
Volgens het ohb is de brandstoffilter een 5000 km geleden vervangen, nu moet ik wel zeggen dat het precies is begonnen na het tanken aan een “witte pomp”, hoewel dit natuurlijk ook toeval kan zijn…
Laat hem binnenkort nog is uitlezen en dan post ik verder.
grtz Tijn
20 februari 2013 om 08:45 In reactie op: Ja hoor!! weer een Vectra C station er bij, vaarwel Vectra B #18108389Hoi,
nice! :thumbup Dat asbak probleem heb ik ook…
grtz
15 januari 2013 om 17:33 In reactie op: cod black ops 2, speelt iemand dit spel online op xbox 360? #18096333Ik heb hem pas vorige maand gekocht, had me eerst halo 4 aangeschaft maar die viel me toch wat tegen, zo zonder Bungie…
Oh ja als je is een keer wilt samen knallen, mijn gamertag is Fuzzypoledog king:
Zit nog maar net op prestige 1, maar het gaat elke dag weer wat beter, tenzij ik teveel bier op heb…
Groeten!
hahahaha :thumb
Membraam in gasklok stuk? of een lekje ergens…
grtz
Hoi, welkom op het forum…
Dat klinkt als de dieselpomp zelf. Hoeveel km heb je? Als je tegen de 200 dkm of meer hebt is het 9/10 de dieselpomp. Heb hier een vectra b 2.2 dti met precies hetzelfde probleem.
Grtz
Hoi,
weet je ook de reden waarom ie kapot is? of komt dat meer voor bij de cali’s?
Heb het namelijk ook een keer gehad, bij mijn ascona c toen, en daar was de koppakking stuk zodat er druk van de cilinders op het water circuit kwam, met als gevolg dat het radiatortje ontplofte toen ik net de snelweg opging… (was me dat effe schrikken, mee de hele auto vanbinnen vol met heet stinkend water!)
Groeten Tijn
9 januari 2013 om 13:56 In reactie op: sterretje in voorruit, iemand tips of carglas bellen? #18093407Hoi,
bedankt voor de reacties allen! :thumb
Het sterretje is niet in het zichtveld gelukkig, maar helemaal vanonder links op de ruit.
Heb geen verzekering voor ruit schade, moet je hier 10 euro per maand extra voor betalen (Belgie) , en in de twaalf jaar dat ik auto rij is dit de tweede keer nog maar dat ik een sterretje in de voorruit heb.
Maar de eerste keer (bij men BMW toen) is het dus een grote scheur over de hele ruit geworden, vandaar dacht ik hier moet ik snel iets aan doen.
Misschien dat ik het eerst is probeer op de goedkope ‘Lemmens’ manier… :D , en als ie dan toch scheurt, tja dan wordt het een nieuwe… zitten toch al wat krassen op van versleten ruitenwissers (vorige eigenaar) en het is de originele ruit al niet meer (zit zo geen paarse schijn op).
we zullen wel zien zei de blinde!
Grtz Tijn
-offtopic @dunjatamara how how… laten we niet gaan :argue !
Bedoel het helemaal niet negatief hoor :angel , wil je ook helpen maar ik kreeg, na het hele verhaal gelezen te hebben, de indruk dat je het niet helemaal begreep…
en ja daar heb je gelijk in, daarvoor dient het forum idd. :thumb
mijn excuses,
zand erover er terug on topic?
groeten
@Blue-Dragon : misschien “gaat” naar “laat” veranderen? :D Haha :thumb
grtz
Dit is mooi!! :thumb :thumb
zucht… je hebt lekstroom, dwz dat er stroom uit je accu lekt naar vermoedelijk de trekhaakstekker (als je die hebt) of een ander circuit op die gele zekering.
als je niet beter weet kun je altijd die gele zekering eruit trekken als je de auto stilzet, maar je zult er toch een oplossing voor moeten vinden anders blijf je ermee zitten klooien.
en dat ie 13 volt aangeeft als je hem net stilzet is normaal, en nee is niet normaal dat je lampje uitging als je de zekering eruit haalt.
voor de rest idd wat Fearless zegt, 2 pagina’s moeilijk doen….. :jerry
grtz
welkom hier! :thumb
vacuum slangetjes volgen, als je echt een sissend geluid hoort moet er ergens een lekje zitten…
kijk ook koppelstukjes na, vooral daar scheuren ze wel is. vaak kun je er gewoon een stukje afsnijden en het er terug op schuiven.grtz Tijn
wat een gedoe die rdw :swear , daar hebben we hier (B) gelukkig geen last van… :jerry
op wat voor een opel lagen ze eerst?
-
AuteurBerichten