Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb net weer is ff zitten zoeken met google is misschien voor meer mensen interessant.
het schijnt zo te zijn dat de omega deze optie wel heeft orgineel. auto op slot met de ab en dan auto op safelock en de knop ingedrukt houden en dan gaan de ramen dicht.
nu kan je je kiekert laten omprogrameren bij de vod naar een omega kiekert en dan werkt het. maar heeft iemand hier ook ervaring mee? en gaat dat ook als je een fabrieks alarm hebt?
gr martijn
ps: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=9364 linkje naar de concurrent
Oke dank je wel dan hoef kl het niet.
Ga ik zelf wel een schakeling maken hier voor.
Gr martijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
beste,
ik weet dat het een oud draadje is maar wil het toch proberen met een vraagje.
als je de boven genoemde module er in zet. werken de schakelaars dan nog met kort in drukken om de ramen te openen of te sluiten?
gr martijn
PS: of weet iemand een modulle die goed werkt op een vec b?De mijne is nog nieuw heeft 256000 op het tellertje staan
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Zeker in combi met de airco
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Zo eindelijk een orgineel schuif/kantel dakraam in me vec aan het bouwen



Het is even wat meer werk dan een simpel dakraam maar goed dan heb je ook wat
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
nee ze zijn er echt met een gele stekker en met een blauwe stekker (check ebay.de maar)
dus niet de draaden (daar heb ik de schema’s van)
gr martijn
ja klopt heb er ook een ncdr1100 met cid in zitten en die is al om gezet naar bose systeem nu alleen nog de versterker.
Dat kan je wel stellen ja ben er eeg blij mee
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
17 maart 2014 om 08:39 In reactie op: Koelvloeistof bijgevuld met de verkeerde koelvloeistof #18224555Nou pixels66 ik heb niks gezegd over het vlokken! Ik heb het alleen gehad over het roesten.
Ik heb na vraag gedaan bij een chemicus en idd jullie hebben gelijk de vloeistof kan gaan vlokken maar dit duurt wel lang voor dat deze reactie kan gebeuren.
Conclusie als je andere vloeistof toevoegt is er niks aan de hand als je het systeem maar binnen (zeg 2 maanden) laat spoelen en opnieuw vullen
Gr martijn
Nooit te oud om te lerenVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
17 maart 2014 om 05:52 In reactie op: Koelvloeistof bijgevuld met de verkeerde koelvloeistof #18224553Dat vind ik heel mooi.
Bijde vloeistoffen bezitten anti corrosie stoffen en door ze te mengen gaat het blok roesten?
Daarnaast als je je aal de onderhouds interval houd hoord de kvs om de paar jaar vervangen te worden en hier is er een halve liter bij gegooid op een inhoud van 5 a 6 liter.
Sorry maar ik zie het probleem niet
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
16 maart 2014 om 13:55 In reactie op: Koelvloeistof bijgevuld met de verkeerde koelvloeistof #18224549Maakt niks uit heeft alleen te maken met de themp. Bescherming rood is tot min 40 en blauw tot min 26 dus niks aan de hand
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Volgens mij staat dat in het menu van de radio bij de tijds instellingen. Maar dat weet ik niet zeker
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Haha ik ken het probleem er zijn helaas radio stations die de verkeerde tijd door geven.
Succes gr martijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
als het over een vectra b gaat?
moet je met de knoppen van de klok naar het jaar tal gaan en dan (even uit proberen) 10sec. de knop ingedrukt houden dan is het er af.
gr martijn
Denk dat dat goed te doen is. Onder de voorwaarde dat je de schemas hebt en dat de motor steunen van de vec op de c20ne passen en of de versnellings bak op de c20ne past. Als dit het geval is is het een kwestie van sleutelen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Persoonlijk zou ik de turbo druk senzor vervangen. Mijn ervaring is dat die erg gevoelig zijn en niet goed tegen schoonmaken kunnen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nou hoop eigenlijk dat er iemand op het forum hier het wil/kan doen die het ook leuk vind
Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk
@Bartjex88 wrote:
Typfoutje;)
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
@Punch wrote:
@Bartjex88 wrote:
Bedo opel demontage te waamre heeft er 1 dacht ik;)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Bedo zit in Waalre :thumb
Dan kan ik net zo goed naar de vod en een hoop geld betalen
Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk
Op com kan het hellaas nit heb ik zelf ook namerlijk
Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk
ik ben nog even aan het zoeken geweest.
de zafira is geleverd met automaat. maar de zafira heeft een hele andere overbrenning volgens mij want de schakel draait 2900 rpm bij 120 en de vectra 2600 rpm bij 120.
nu is er wel een astra 2.0 DI met automaat en die draait 2700 rpm bij 120
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=21649&id2=21514maar kan de bak van de 2.0DI (82PK) een gechipte 2.0DTi (125pk) wel aan?
ik hoor graag jullie idee hier over.
en past die bak uberhoud wel?
wim dank je wel voor je tip.
er is zelfs een astra geleverd met een y20dth motor en automaat. kan ik me eigen motor houden.
super bedankt voor de tip.
Anja, die had hij, zit nu in mijn vec
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ja dat klopt daarom vroeg ik me af of het te doen zou zijn om mijn vec b gedeelterlijk om te bouwen naar een canbus en dan de motor en bak van een vec c er in te hangen.
want er is volgens mij geen andere automaat die er achter kan in me b.(met een y20dth of een y22dtr)
gr martijnJa als ze die gemaakt hadden in diesel.[WINKING FACE] maar hellaas dat zijn ze vergeten
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
AuteurBerichten