Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zou die van een vec c niet beter koelen? dan die van een vec b? want die van een b vind ik persoonlijk wel erg klein.
nou de verkoper vertelde pas dat hij gechipt was na dat ik hem had gekocht.
ik heb wel een foto van de software van de ecu (via tech 2) kan een van jullie hier iets mee?

gr martijn
NCDR 1100 compleet: http://link.marktplaats.nl/m815822101″ onclick=”window.open(this.href);return false;
idd even een paar dagen goed zoeken op internet. ik rij inmiddels al zoon 20.000km/ half jaar met een tweede hands pomp rond en heeft me 175 euro en heb hem er zelf in gezet steld niet zo veel voor.
gr martijn
als je de motor laat draaien en je haalt de pijl stok er uit? blaast hij dan heel erg door het gat naar buiten? zo ja eerst de carter ontluchting na kijken of dat deze niet verstopt zit. als dit wel zo is krijg je een hogere carter druk waardoor hij olie gaat zuipen.
Mail me maar ( ik heb nog een cdr500 ligen die omgebouwd is met een aux.)
De parrot kan ik waarschijnlijk wel fixen voor je.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
je kan het gewoon solderen (heb ik zelf ook gedaan) ik heb er een 13 polige stekkerdoos op zitten en heb alleen de geschakelde plus naar de zekeringe kast getrokken. de rest zit in die ronde stekker,
gr martijn
ebay.de bespaart je een hoop geld op de lagers
ik geloof best dat dat werkt. daar twijfel ik niet over.
Dan hou je de lmm voor de gek dat is niet uit programmeren
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Waar kan jij dat laten doen? De mijne is gechipt en de erg zit er nog steeds in.
Er is hier op het forum een topic geweest van iemand die er mee bezig was maar zo ver ik weet is dat nooit gelukt.
Je kan de egr wel een paar % terug schroeven maar niet geheel uit zetten
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ik vraag me af hoe jullie een egr en het roetfilter kunne uit programeren bij een 2.2dti? roetfilter heeft hij niet en egr is voor zo ver ik weet niet uit te programeren bij de dti’s
sommige hebben het hier over een cdti en het verhaal gaat over een dti.
verder. als de 2.2 in storing valt door een te hoge turbodruk kan het zijn dat de motor niet voldoende lucht kan verwerken (verstopt inlaat spruitstuk veel voor koment probleem) of de regelklep van de turbo druk is verstopt. deze klep zuigt de vacuüm pot van de turbo vacuüm en als de druk te hoog word dan verlaagt de klep de vacuüm, dus de klep zuigt lucht aan. als de klep verstopt zit kan hij niet snel genoeg lucht aan zuigen en valt hij in storing.
dus ik zou eers de inlaat reinigen (makkerlijkste is inlaat spruitstuk verwijderen nokken as los hallen dat alle kleppen dicht staan dan alle poorten vol spuiten met rem reiniger en met een tanden borstel schoon maken alles leeg zuigen met een vacuüm pot of een injectie spuit uit de apotheek en dan nog maals uit spuiten met rem reiniger)
komt de storing nog terug dan zou ik de regel klep vervangen voor een van de sloop (nieuw is hij heel erg duur)
gr martijn
als je geen orginele radio hebt/wil hebben. dan kan je bij de dealer de radio uit laten programeren en dan staat de datum er altijd op.
je kan ook een draad achter het scherm door knippen en isoleren dan blijft de datum ook.
de pomp is van valleo (lijkt me goed ) en komt bij winparts vandaan.
het vullen laat ik hij velgenwereld in Barendrecht doen. 49 euro. en toen ze hem hadden gevult en bleek dat hij het niet deed hebben ze hem weer leeg gehaald en hoefde ik niks te betalen omdat hij niet werkte.
gr tijne
Nou ik heb nog is even zitten denken. Maar ik geloof eigenlijk niet dat hij druk heeft op gebouwd(was er zelf niet bij) maar volgens mij kan er niet veel kapot zijn buiten de pomp om. Want als er een senzor kapot zou zijn dan schakelt de pomp niet in volgens mij. Dus de nieuwe pomp is besteld (€202) en daarna weer afvullen (€49) en dan zou het weer goed moeten zijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Jep
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Die heb ik. Maar hij neemt het knipperlicht geheel over. Dus de lampen gaan knipperen op de orginele relais en op dit relais resultaat lampen blijven bijna branden
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
dat gaat niet werken. als het orginele relais de verlichting niet direct aanstuurt gaat hij knipperen in het ritme van een kappote lamp.
ja maar als ik dat doe begint het orginele relais dus kompleet te flippen. gok dat dat niet lang goed gaat
Als je de hendel even naar benede of boven beweegt zou hij 3x moeten knipperen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Of terwijl het gaat niet werken. Jammer dat hij is verkocht als speciaal voor de vec b
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ik heb dit een keer op gelost door met een schroevendraaier de boven kant van het slot kapot te slaan. en daarnaa het binnen werk omhoog trekken en de deur was open.


Eindelijk me bose binnen. Ik zeg http://www.lekkerknuttselendezeweek.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ik gok je draagarm lager achter.
(op de vlakke weg veert hij niet zo ver in als op een drempel)
als hij op benzine wel gewoon goed loopt zit het in het lpg gedeelte.
als hij op benzine ook niet goed loopt zou ik een compressie test laten uitvoeren. om te kijken hoe het met de motor van binnen is gesteld.gr martijn
-
AuteurBerichten