Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wie kan mij helpen aan de laatste versie software voor de V1.99 op-com?
gr martijn
als die op zo veel plaatsen olie lekt zou ik eerste is even kijken hoe het met je carterdruk is voor je hem weg brengt. als deze veel te hoog is en de carte ventilatie is in orde lekt hij langs de zuigers zou ook het inhouden verklaren.
gr martijn
als de onderkant van je zuiger is afgebroken kan het goed zijn dat je zuiger is gekanteld en door de drijfstang krom geduwd heeft.
echter verwacht ik wel dat je dan schade aan de cilinderwand zou hebben.
gr martijn
voor onderdelen zou je is contact op kunnen nemen met Harry Vos in Sliedrecht. dit is een motor revisie bedrijf en deze heeft voor mij een setje zuigers en cilinders gevonden voor een auto van 32 jaar oud die nergens meer verkrijgbaar waren.
is altijd het proberen waard.
gr martijn
30 december 2018 om 21:09 In reactie op: Meldingen over trailer verlichting na verwijderen trekhaak #18362752ik heb bij de mijne de 7 polige stekker vervangen voor een 13 polige en als ik het me goed herinner zijn er 2 hele dunne draadjes. als je deze twee met elkaar door verbind zal het waarschijnlijk opgelost zijn.
gr martijn
net bij Maarten geweest. hij heeft alles aangezet voor me. helemaal top.
ben nu alleen nog opzoek naar de software en kaarten voor me dvd800 (eerste model)
kan iemand mij hier nog aan helpen?
gr martijn
Idd niks aan gedaan.
bij eerste start slipte hij even toen even goed door laten slippen en probleem op gelost.
het probleem bleek in de druk groep te zitten (had ik nog niet gezien) deze was 3 mm scheef (binnenkant naar binnen gedrukt) dus waarschijnlijk wel eens frictie plaat vervangen maar drijfriem en lager niet.
gr martijn
Bericht aangepast.
na meting blijkt het iets minder te zijn. 0,2 tot 0,3 mm.
beste,
is er iemand met tech2 in ergens tussen rotterdam en breda-bergen op zoom in?
wil een aantal optie’s aanzetten en een aantal dingen nakijken en mijn op-com komt niet in de bcm om optie’s aan te passen.
gr martijn
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die begrijpen dat ik zo reageer.
Maar goed het is nu klaar dit verhaal
Mvg
Martijn
@dockedmarc wrote:
ik heb even in partlink24 gekeken, en de starterkrans zit gewoon aan de flexplate ( vliegwiel )
ook heb ik kunnen zien dat het onderdeel nummer van de z22yh en de z22se exact hetzelfde is, namelijk 616023 ( opel nummer )
dus je kan met een gerust hart een flexplate van een z22se pakken.Super dank je wel voor je info
O spannend een andere naar.
Maar zolang mijn startmenu niet op me koppel omvormer zit houd het op.
Ja raar hè.
Als er een bij de hand begint te doen moet hij er wel voor zorgen dat die de juiste info geeft.
Maar helaas zijn er nog maar een paar hier van de oude garde die menen KUNNEN en willen helpen.@arjontje wrote:
De automaat heeft geen vlieg wiel maar een flexplaat.
Maar de starterkrans zit bij de automaat op de koppelomvormer. Aan een vliegwiel heb je dus niks.
De koppelomvormer moet vervangen worden.
Mits de starterkrans niet los te vervangen is.Laat maar ik zoek het zelf wel uit.
Dank voor je reactie.
Maar de hendel daar zit alleen de cc in de richting aanwijzer zit daar niet in die zit in de cim. Daarom ben ik ook bang dat ik die moet.vervangen
Winnares.no dacht iets van 75 euro per koplamp.
Gr martijn
Zo ver ik inmiddels heb begrepen hebben alle vec’s gts abs met tc. Deze is meestal niet schakelbaar. Wil je deze schakel baar hebben moet je een pomp plaatsen die eindig op 4001.
La je esp wil net als ik dat moet er nog veel meer gebeuren.
Gr martijn.
Ps:met esp krijg je ook de schakelaar om deze uit te schakele. Maar hij schakelt van zelf weer in boven de 60 km/u
nou nogmaals proberen te reageren (lukt vanmorgen niet door een fout melding hier)
ik weet zeker dat ik geen esp heb want op de pomp staat abs en als hij esp heeft staat er esp op.
verder hoe moeilijker het is om het aan de praat te krijgen hoe groter de uitdaging. en ik ga geen uitdaging uit de weg.
@liviu2004: ik zal daar is even een acount aan maken dank je wel.gr martijn
Dank je wel bart maar ben er niet veel wijzer van geworden hellaas.
Dit gaat er over om de tc uit te schakelen. Ik wil er esp bij.Weet nu wel dat ik de een pomp hoofdrem cilinder sensor op de voor as en sensor bij de schakelpook moet hebben maar is dat alles?
En is het het zelfde voor vol en half canbus?
Gr martijn
Niet uitwisselbaar? Je gooit er toch een andere pomp in?of denk ik nou te simpel.
Sorry kan het andere tropic niet vinden over dit verhaal
Kom net bij hem vandaan maar zal hem idd morgen wat nummers. Maile .
Maar de grote vraag is op dit moment wat heb ik nog meer nodig?
Met me op-com krijg je de regen/lichtsensor.niet werkend. Radio en cid programeren kwa code lukt niet.
Uph4 programere (code)gaat niet. Taal omzetten i. Uph4 lukt niet en ik gok dat er bij meerdere opties zijn als je die er inzet dat je die niet aan de praat krijgt met op-com en dus alleen met tech2.Gr tijne
@rinus747 wrote:
Als hobbyist heb ik voor mijzelf een clone OpCom van Ali Express,en kan daar aardig mee uit de voeten, en die kostte nog geen 15 euro geloof ik. Ik gebruik hem trouwens alleen voor de motor-ECU en verder heb ik hem niet nodig.
Het enige wat ik niet kan doen is nieuwe software up en down loaden.
Als je dus aardig tevreden wil zijn voor bijna geen geld, zoek je er een op Aliexpress.
Die heb ik al jaren. Alleen daar kan je bebaalde instellinge. Niet mee. Eranderen en heb je dus tech2 nodig. Maar het tech2 verhaal heb ik naastbme neergelegt. Zjjn te veel problemen met de clone heb ik begrepen van liviu
Ok duiderlijk.
Dan zit er niks anders op om jou maar een paar keer.te bezoeken ik de toekomst als je me wil helpen teminste.
-
AuteurBerichten