Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je kan ook wel ff rijden met zo’n setup, maar ik denk dat hij iets zoekt wat op langere termijn ook heel blijft.
Wellicht is het dan beter om rond die 200 Pk te blijven hangen, 30 Pk erbij is ook een hele leuke winst!!
Idd meer dan ik dacht hou echter rekening met ongeveer 200. Tenzij je plannen hebt om er een LEH turbo, voorkatvervanger te gaan vervangen.
We hebben deze conversatie eerder gehad hier op het forum, je moet meer aanpassen om het heel te houden in de toekomst.
Zonde….. Iets te hard gereden vrees ik.
Had eerder een Astra H met z20leh genomen dan een xer of een let. Kan natuurlijk niet in je knip kijken.
240 Pk, uiteraard de leh turbo die sterker en beter gebouwd is. Maar je kan ook desnoods eens kijken naar de coupe van Basgsi of die van Mike. Staan beiden op MP, eentje met 200 Pk en eentje met ongeveer een Pk of 300…. altijd leuk.
Hou wel altijd rekening met het feit turbo bij de let modellen.
16 november 2011 om 19:16 In reactie op: lamp unit gezocht met spoed liefst voor vandaag ! zafira opc #17921940Check ff GM Tuningparts die kan het je vast en zeker wel leveren.
For lazy people http://link.marktplaats.nl/498866122″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ohw oke….. raar. Weer iets wijzer dan. :wtf
Kwam ook deze tegen, wat is dit in vredesnaam dan??
http://forum.blitz-gsi.com/viewtopic.php?p=333462&sid=3809750ed3cd9204c945d62db0f4ca01″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Mooi, wel handig dat je remmen nu ook werken. Is toch iets veiliger.
@Basgsi mooie coupe. Heb zelf een Zafira OPC jouw coupe scheelt even 300 kilo. Weet wel zeker dat dit harder gaat.14 november 2011 om 17:30 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925506@kadett4x4 wrote:
die perfecte pasvorm(a1 kwaliteit) hebben ze bij artaparts ook.
maar praat maar niet slecht over de beste man zijn bedrijf als hij hier op het forum zit, want dat mag dan niet volgens bepaalde mensen.
ik hoop voor je dat het netjes opgelost word voor je, zoniet kun je nog zijn naam vuil maken op internet.
wil soms wel eens helpen.groeten.
Inderdaad eerst netjes onderling oplossen en daarna verder kijken als dat niet wil lukken. Meestal kan een forum wel eens helpen als het niet opgelost wordt.
Zeker als het een open forum betreft die ook nog eens dik geïndexeerd wordt door Google.
10 november 2011 om 20:09 In reactie op: Winterbandjes er weer op en zomerbanden nu al slecht… #17927949Het wordt nu al kouder, dus maak je borst maar nat. (niet letterlijk natuurlijk, straks krijg je het nog koud of bevries je :jerry :ass )
@royv10 wrote:
nee he zijn deze NGK PFR6T-G

Is leuk, maar de originele bougies daar staat GM op. En zien eruit zoals onder.
Zie plaatje:
http://www.carok.nl/webshop/ontsteking/originele-bougie-opel-agila-antara-astra-calibra-combo-corsa-meriva-omega-tigra-v” onclick=”window.open(this.href);return false;
9 november 2011 om 19:25 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925486Euh, even over GM Tuningparts. Ik heb daar ooit een OPC bumper gekocht. Maar dat was echt een originele OPCII bumper. Stickers en alles vanaf de fabriek met de originele GM nummers zaten overal op.
Als ik dit zie, dan had je dat bij Eugene nooit gehad op deze manier. Want dit past onmogelijk op de Astra. Dat moeten zij ook weten die dit verkopen. Stelletje rukkers dat ze zulke troep verkopen.
280 Pk FWD wordt het, dus niet AWD.
8 november 2011 om 05:44 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925455@botssiee wrote:
Is z’n dumpvalve storing vrij met canbus?
Wel beetje vreemd dat hij op de site van forge 150 pond is en bij Mtech 149 euro :hmmz
Het lijkt ook of je er vrij lastig bij kan als je motor er al inhangt ;)
-offtopic Mpech is niet altijd duurder. LOL
Mooi gedaan, nu al!! Ga zo door!!
De originele klep zou naar zijn moer kunnen zijn. Meestal bij auto’s die iets meer vermogen hebben gekregen.
Het geluid wat je hoort is of turbo shattering of je kleppie wat een rotgeluid maakt.
Er is boven zo juist vermeld dat je moet opletten met bepaalde motoren en vermogenswinst en de mechanische verschillen.
Als er 40 veilige pk’s meer uitkomen dan mag hij denk ik wel blij zijn. Tenzij je er een vaste terugkerende klant bij wenst te hebben??
Klinkt negatief, maar zonder motorische aanpassingen kun je verder tunen, dus richting de 250 wenselijke pk’s beter laten.
Als er wat meer geld was uitgegeven aan een OPC ipv GTC. Dan had hij deze vermogens als standaard gehad.
Het koppel dat mis je omdat er een niet custom Mpech chip in zit van zogenaamd 260 pk. Ik denk dat je gelukkiger wordt als je de uitlaat plaatst en daarna bijvoorbeeld gaat naar VDB Works, Vmax of Klaassen.
Geen sintermetaal kopen. Schijnt volgens de jongens hier niet lekker te rijden voor dagelijks gebruik.
De LEH bougies proberen?? Is gewoon 2 elektrodes die erop zitten. Is niet zo bijzonder hoor. Is volgens collega hetzelfde als de standaard bougie van GM.
Indien er verschil in zit graag even foto of nummer van het onderdeel.
@wim-v6 wrote:
Koelwaterpompje word niet aangestuurd vanuit de motorcomputer, maar vanuit de koelmodule rechts achter de Bumper.
Willem
Zie je dat Wim-v6 het wist, voortaan gewoon peteen PM sturen LOL :jerry :jerry :wors
Ik zou een 3″ nemen. Hoe lang heb je die 260Pk chip. Bevalt dat?
Vraag eigenlijk vooral omdat die van Mpech is.
och, hij is wel leuk en blijft leuk. Heb er zelf ook eentje gehad namelijk reed als een trein. Zaffie gaat nog harder LOL
Maar veel km’s die erop staan, ik zou even verder kijken als ik jouw was.
1 voordeel, slijtage is minimaal met deze remmen.
Ze hebben het er zelfs over om de remmen van auto naar auto mee te nemen… Heel apart spul!!
Je hebt complete modellen met buizen enzovoorts, stond hier ook ergens op het forum dat iemand er mee bezig was.
@turbosix wrote:
kijk ook eens naar een aangepaste collins van Andre Botter…
Luister eens vanaf 38 seconden,
http://www.youtube.com/user/turbotter#p/u/4/p6izXunDotw” onclick=”window.open(this.href);return false;Kan die gast in die Subaru wel rijden?? Wat een pannekoek zeg.
Je hoort de DV wel goed. klinkt leuk.
-
AuteurBerichten